Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Harry Potter

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimePe Helmi 22, 2008 11:51 pm

Laitan siihe jotaki siihe suuntaa, että se o syntyny jossaki Lontoon lähellä :'D Mulla o hirviänä sitä tekstiä pelekästää henkilökuvaa, sitte vielä kerrotaa vähä kirjasta ja kirjailijasta. Parempi ois napsahtaa ainaki kasi, ku oon teheny rankkaa työtä 8DD KÖHKÖH. paitti lukenu sen kirjan, vaikka ois pitäny XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Helmi 23, 2008 1:04 pm

No kyl ainaski Englannissa se on syntyny, siitä oon varma 8D

Mikä niistä sun ois sitte pitäny lukea? o___o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Helmi 23, 2008 1:44 pm

Kolmone 8D oon lukenu sen jo aiemmi, mutta tuota kirjajuttua varte ois pitäny lukia joku kirja, vaikka se ois sitte jo lukenukki. Oon alottanu sitä alle sata sivua XD

Mutta kyllä mää sitä tekstiä siihe kumminki saan, ope ei ehi es huomaamaa, että oon menny siitä mistä aita o matali ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Helmi 23, 2008 10:33 pm

Go ichi, kuiteski sun opes on joku kyotolainen >D

Tuutsä mun kaa aamul hakeen sitä kirjaa? >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 1:34 pm

joo, mun ope on tosi kyotolaine >D eikö siitä nähäny naamasta, että se o selevä datis? ku nähtii se sillo perjantaina.

voimmää tulla hakemaa sun kans sitä kirjaa, muttei pliiiiiiiiis hirveen aikasi :----D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 6:14 pm

Joo, kamala datis >D ja kaikissa jiirokfoorumeilla se pyörii kanssa, näki ihan selvästi >D KAMALA EMO >D

Ookei, ei kamalan aikasi >D Monelta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 6:19 pm

mite ois 12? 8'D ei oo hirveen aikasi mulle, mutta ku pittää herätä kahta tuntia aikasemmi kumminki ja vejän unirytmin pimpom lomalla, ni multa o turha oottaa mitää kauheen viisasta, ku oisin nukkunu tyylii kuus tuntia. ei tuu mittää :'D

mutta siis joku tyylii 11-13 ois iha hyvä aika, nee?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 6:27 pm

Mut ichi hei, ota huomioon et mä oon menos samana päivänä Hämeenlinnaan, että 12 saattaa olla hiukka liian myöhänen >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 6:41 pm

no sitte se pitää suunnitella nii, että ehit siihe junaanki, mutten hirviä aikasi haluais mennä kaupunkii :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 7:11 pm

Ihmiset. On tietenkin hyvin mukavaa että olette tutustuneet toisiinne paremmin mutta tämä ei ehkä ole oikea paikka tähän?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 7:34 pm

Oikia paikka puhua siitä, että monelta mennää ostaa uusin kirja aiheesee liittye? No, mielipieasia, empä sano tähä mittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 7:53 pm

^ häh? o___o Voidaan me tästä miittikin vetää jos haluut >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 8:34 pm

Emmää sitä meinannu :'D

mua jäi nytte häirittee, että mikä Remukse näyttelijän nimi o? Dave joku.

// ettei vaa ollu david thewlish etc.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 8:37 pm

Ichi, oot oikeessa. David Thewlish.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 8:41 pm

no nyt se sitte tuli mielee, ku sitä oon tässä varmaa viiko miettiny :'D

onko mitää hajua millo ilimestyy kutosleffa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 8:44 pm

toivottavasti ei millonkaan. -___-"

ööh :''D

Ei mulla muuten oo mitään hajuu, ku et... emmä tiiä o___o luin just jostain haastattelusta, et se on 18 sillon ku 7 leffa tulee, mut ei se voi olla mahollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 9:07 pm

kuka mikä o 18 ku seiska tulee? o___O
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 10:15 pm

//SÄ OOT KAI! Ei Jumala, mäkin haluun~//

Nii! Siis Daniel Radcliffe. Mutta eikö se oo jo nyt 18? Ainaski? Ku muistaakseni se on mua neljä vuotta vanhempi ja tänä vuonna täyttää 19. Ehkä? Vai puhunko ihan kakkaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Helmi 24, 2008 10:27 pm

täytti viime heinäkuussa 18. tänä vuonna siis 19.

muistanko vääri vai onko jossaki ilimotettu, että kutone ilimestyy tän vuoje marraskuussa? O__o
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 1:41 am

Daniel on samanikänen ku mun pikkusisko LOL eli tänä vuonna 19vee.

siis 6 leffa?? ei muista ny, pitää googlettaa

hahaaa se " Kuoleman Varjelukset " LOL mikä nimi btw ilmestyy sit ens kuus. whopidoo. mä en oo ees 6 kirjaa suomeks lukenukaan.


niin ja se leffa...here is what google says:
Release Date:
21 November 2008 (Finland)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 5:02 pm

o___o noin nopeesti? eikö se ilmestyny se edellinen kesäkuussa? o___o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 5:20 pm

edelline ilmesty itteasiassa heinäkuun 13.päivä. viilaan pilkkua :-----))<3

nelone ilimesty melkee kaks ja puol vuotta sitte, jote ei niisä nyt nii kauhia isoja välejä oo. mutta nagst sittekku seiskasi tulee, ni ei oo enää mitää uutta katottavaa tai luettavaa 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 6:57 pm

...no se. SITTEN PITÄÄ OSTAA SE LASTENKIRJA! :----D

mut eihän siin oo sitten puoltakaan vuotta väliä? o___O
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 7:37 pm

siis englanniksi se kirja ilmesty 21.heinäkuuta ja leffa ilimesty 13.päivä. sekosin, ni en tiiä kummasta puhuit XDD

missä ei oo puoltakaa vuotta väliä ja mistä nää ton lasten kirjan nyt vetäsit? XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 8:06 pm

siis joo :''D Siis J.K. Rowling sanoi et se alkaa kirjoittaa lastenkirjoja Potterien jälkeen :''D

Niin ja se leffa siis. Eihän niillä ole ku allekin puoli vuotta väliä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harry Potter - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harry Potter
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset SPOILAA KIRJAA!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Kirjallisuus-
Siirry: