Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Harry Potter

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 08, 2008 2:21 pm

Niin, olisi voinut tehdä suomenkielisestä nimestä ehkä HIEMAN paremman kuuloisen, hieman salaperäisemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 7:20 pm

Niimpä x__x Mutta ei nimi miestä pahenna, ellei nimi miestä, nee? x'3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 10:08 pm

Aika lailla joo, noin se on. :''D

Mutta mitenhän ne ovat kääntäneet ne nimet?

...

Hitto, tähän kohtaan olisi ollut spoili, mutta en halua pilata teidän lukunautintoa >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Helmi 11, 2008 5:27 pm

Mua ei voi spoilata, oon lukenu jo >D Mutta jätetää muillekki lukunautinto, nee? >;3

Niistä nimistä en tiiä. Joskus luin Kaparin haastattelua, mistä muistan, ku se selitti mite se oli kääntäny Quidditchin (kirjotetaanko se nui? :'D) huispaukseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Helmi 12, 2008 7:10 pm

No ichi, valaise meitä.

Mä taas luin jotain J.K.:n haastattelua, missä se kertoi miten se oli keksinyt huispauksen, mutta joo, ichi, kerrohan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 4:33 pm

minnako, oon varmaa lukenu samaa :'D

Mutta en kunnolla muista mite se meni, jote voisin tonkia ton yhe iltasanomat/-lehen, jossa se oli, ni pääsisin "quotettaa" :''''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 6:52 pm

ichi, voi olla.

Muutenkin katselin niitä haastatteluja kamalasti, varsinkin Daniel Radcliffen, KOSKA SILLON NIIN UPIA ENKKUAKSENTTIH!

Kuka on muuten teidän lempinäyttelijä siitä? Tai no kysymys menee aika varmasti suoraan ichille, sillä eihän tänne muut postaa. -___-"
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 8:27 pm

siitä? ssiis kaiksita leffoista vai jostain tietystä?
Olen vähän jäässä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 9:46 pm

Nana, ihan sama. Vaikka kaikista, jos haluat.
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 10:20 pm

Tuleekohan tää kommentti nyt ollenkaan oikeeseen paikkaan ... Jos Potter -leffoista pitäis valita, tykkään siitä tytöstä eniten. Se on älykkäin ^_^

Muista näyttelijöistä (ehkä vois tehdä uuden topicin ..?) ei suosikkini enää olekaan Johnny Depp, vaan Antonio Banderas ja Kummisetä kolmosesta tuttu Andy Garcia. Nuorempana Al Pacino sai mun posket hehkumaan, kun katselin noita em. leffoja
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 13, 2008 11:34 pm

Mää tykkään just näistä "valokeila-pojista", Daniel Radcliffestä, Rupert Grintistä, Tom Feltonista. Devon Murray, a.k.a Seamus, o myös aika hyvä. JA VOI LUOJA OLIN KUOLLA NESTEHUKKAA, KU KÄVIN KATTOO NELOSEN <3_________<3 Stanislav Ianevski a.k.a Victor Krum. Yli-iso-rakkaus♥

Nyt ku oon päässy ihkuttamisesta, ni näistä valokeilapojista tykkään enite Gary Oldman o myös hyvä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 3:39 pm

Seamusinnäyttelijä oli niin mahtava! Se oli niin Seamus kun voi olla! Olin ihan wooot kun näin sen ja tykästyin siihen heti!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 4:24 pm

Mä tykkään just Danielista. Daniel jyrää. Felton a.k.a. Malfoy jr. oli PIENENÄ suloinen, nykyään pelkkä liimaletti. Ärh. Miksi ne muuttuu?

Sitten noh, tytöistä. ... Ei varmaan kukaan. Ei niillä ole oikein shokeeraavia näyttelijänsuorituksia, mutta mikä minä olen sanomaan, kerran itse olen huonompi. Mutta ne ei vaan eroa muista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 7:55 pm

Tytöt o musta iha hyviä, Bonnie Wright, Katie Leung ja Emma Watson esimerkkinä. Ehkä ne pojat tulee siks ekana mielee, koska niiltä tulee huvittavia juttua leffassa ja haastatteluissa :'D

Seamusin näyttelijä o just mahtava :'D sen nauru o lisäks; <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 8:44 pm

Missä kohtaa Seamus on siinä leffassa? ._____.

Mä en tykkää niistä tyttönäyttelijöistä, koska yleensä niillä on noussut kusi aika pahasti päähän >__<
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 8:48 pm

Seamus o vaikka missä kohti niisä leffoissa :'oo
Esim. ykkösessä se selittää aamupalalla Nevillelle ja jollekki muulle siitä ku o se o puoliks velho ja puoliks jästi, että sen isälle oli aika järkytys ku sai tietää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 8:49 pm

^no kyl mä sen muistan, mut emmä vitosesta. En ees muista kunnolla mitä siinä tapahtu, valaiskaa? Tappeliko ne muuten - siis A Potter ja Seamus - siitä, miten sen S:n äiti uskoi Pvä:n profeettaan?

Upeita lyhennyksiä~ :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 8:53 pm

Tappeli :D
Joko nyt valaistuu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 8:54 pm

... ei ku emmä muista siitä mitää.

Eihän kellää sattuis oleen sitä DVD:nä?

Tai no ichi, eihän sulla, saattais olla kallista lähteä Treelle kattoon Potteria >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 14, 2008 9:25 pm

Vähä saattas olla joo >DD Mutta nyt lopetetaa, ettei tää mee iha kaksinpuhumiseks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 4:20 pm

Miksei saisi mennä kaksinpuheluksi? Me ei offailla, eikä tämä ole turhanpäiväinen aihe. Jos jollakin olisi sanottavaa, niin eikö se tunkisi mukaan?

...eihän kukaan satu muistamaan monellako kielellä Pottereita on tehty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 7:17 pm

Varmaa se o aika monella kielellä o.o Muute ei oo mitää hajua. Kai sen jostaki löytäs.

Onko muute kellää hajua, että millon Ron Weasley on syntyny tai missä se tarkallee asuu? Koska teen äikässä kirjaprojektii Potterista ja henkilökuvaa siihe Ronista. Eikä mulla oo nuista seikoista mitää kunno hajua :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 11:13 pm

... Ichi, miksi just Ron? :''D

ÖÖH MULLA ON SEN SYNTTÄRIPÄIVÄ JOSSAIN OOTA EDITTAAN TÄHÄN SEN

mitä muuta tarttet? Syntymäpaikka on varmaan... Kotikolo? :'D Lontoo, ehkäpä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 11:16 pm

Mun tietoje mukaa Kotikolo ei oo Lontoossa o___O en kyllä oo varma.

Siks just Ron, koska Ron o just mahtava :---D Harry o päähenkilö, se ois ollu tavallaa tylsä, ni sitä halus päästä Ronin päähä XD

/oon hizumi <3___<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 22, 2008 11:08 pm

Ei se ookkaan, mut Lontoos on se KETTU MIKÄ SEN SAIRAALAN NIMI OLI PYHÄ MUNGO! Joo. Siel on se. Emmä tiiä synnyttääkö noidat kotona vai sairaalas >D SAIRAALASSA! KU joo. :*'D Ainaki.. En spoilaa. Mut sairaalas ne. Eli pyhä mungo? o___o

Tässä tulee paljon niitä immeisiä siit.

Ron Weasley 1.3.1980
Fred & George Weasley 1.4.1978
Neville Longbottom 30.7.1980
Harry Potter 31.7.1980
Ginny Weasley 11.8.1981
Hermione Granger 19.9.1979
Draco Malfoy [<3] 5.6.1980
Albus Dumbledore n.1840
Minerva McGarmiwa 4.10. n. 1920
Filius Lipetit 17.10.
Tom Valedro jr. 31.12.1926
Rubeus Hagrid 6.12.1929
Lucius Malfoy n. 1954
Kelmit 1960
Severus Kalkaros 9.1.1960
Arthur Weasley 6.2.
Bill Weasley 29.11.1972
Charlie Weasley 12.12.1974
Percy Weasley 22.8.1976
Oliver Wood 1976
Dudley Dursley 22.6.1980
Norbert 24.4.1992
Remus Lupin 10.3.1960
Dobby 28.6.

JA NÄISTÄ LÖYTYI JO NYT VIRHEITÄ.

Paska.

Kukahan nämä on kirjoittanut? Mutta no, nuo kai on viralliset päivämäärät, kaikkiin ei löytynyt vuosia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harry Potter - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harry Potter
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset SPOILAA KIRJAA!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Kirjallisuus-
Siirry: