Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Harry Potter

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 5:45 pm

Eipä ollu kukaa tehny tätä, jote halusin tehä 8 )

Kellekkää ei oo varmaa epäselvää, että mikä tää kyseinen kirjasarja on? Tietenki, jos on, ni mehän kerrotaan.
Mielipiteitä siis. Lempikirja? Hahmo? Mitä tykkäätte kokonaisuuessaa Rowlingin käsialasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:18 pm

Hmm... Leppari kirjani Pottereista. Mietitäämpä.. No, oon tykänny aikas kovasti Azkabanin vangista..
On oikeesttaan paha sanoo miks. : DD
Ehkä se vaan on niin... Mmm... No, rakastun varmaan Siriukseen.. ^^

Ron on niiiiin paras!
Se on sellanen höntti niinku mä! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:23 pm

Ron todellakin on paras : DD
Ja ah. Sirius x remus <3 tai sirius x james on viel parempi <33
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:26 pm

oon tosta viimesestä NIIN samaa mieltä!

Rakastan sitä neroo joka rupes kirjotteleen Ficcejä! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:27 pm

Niinpä . DDD
Minusta kutos kirja oli kuitenkin ihan liian ficcimäinen.
Se oli... Ficci. Ei potteri.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:30 pm

Musta vitone o hyvä :3 kutone ja seiska o kans, mutta ne o nii pirun synkkiä, ni se laskee "nautintoa" :'D

haluaisimpa kirjottaa jonku potter-ficin nyt o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:40 pm

seiska. vitonen. kolmonen.

Ykkösessä se juoni oli keksitty hyvin, mutta ne loput. Yäk.

Lempihahmo on... en tiedä. Sirius. Potterkin, vaikka se on idioottihyvis. Malfy on Malfyjen kunkku :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimePe Tammi 11, 2008 11:41 pm

RON!11 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:06 am

Minulla on kummallinen on-off suhde Pottereihin, semmonen kunnon viha/rakkaus-suhde *naur*

Suosikkini on salaisuuksien kammio, ja parhaat hahmot on tietysti Volde ja Bellatrix, koska haluan syödä sen naisen, on niin ihana kaheli.

Ennen olin 24/7 fanittamassa Potteria. ("IhQ Potter jee, Sirre ja Remppa vaän yhteen, omg oon luketnu kaikki kirjat kuusimiljoonaaneljäsataaviistoistakertaa jeeee ~<3 :D")
Mutta kun minua vaan vittuttaa se asenne, joka suurimmalla osalla Potter faneista on, mitään kritiikkiä Pottereista ei hyväksytä. Kaikki jotka suoltaa muutakin tekstiä, kuin "Harry on niin söpö" poltetaan roviolla, koska ne ei ole tarpeeksi faneja.
Eat my shorts.

En sano, että tiedän enemmän Pottereista, kuin kukaan muu, koska olen ihan samalla tasolla muiden kanssa, en yritä olla parempi, mutta minulla on perhana oikeus mielipiteeseen, ja se on: Potterit on huonontunut huomattavasti viimeisten kirjojen jälkeen.
Ne rikkoo alkuperäistä juonta niin pahasti, että minua raivostuttaa, hahmot ovat muuttuneet suorastaan tunnistamattomiksi, en vaan ymmärrä, että miten siitä pikku pojasta, josta kaikki taikuus on superia, on yhtä äkkiä silleen: "Mähän en taistele siis mitään pimeyden velhoo vastaan hei daa, tajuutteks, että mä oon jo tapellu sen kanssa jo kuusmiljoonaa kertaa aikasemmin. No voi vittu, tuolla se taas on, mä vihaan mun elämäääää~ ;______; *angstsobsob viiltelee taikasauvalla*" (Uskokaa pois, mä piirrän ton sarjakuvan joku päivä!!)
Joo on rankkaa, mutta ei auta valittaa, kun joko potkaset Voldermortia perseelle, tai potkaset tyhjää.

Hämäkäk oli just paras, rest in peaces.

*kumartaa*

(Mutta vaikka kuinka valitan, niin se ei silti muuta sitä tosi asiaa, että minulla on kaikki kirjat, ja elokuvat, ja omalla tavallaan pidän niistä kaikista...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:11 am

Nuuhkis; teini-ikä on kaikkeen vastaus t____t

vähä nauroin pääni irti aina niille kohille, ko Harry huutaa pää punasena :'''''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:29 am

Joo, se oli vaan niin... Koomista, se pikkanen poika, joka ei osaa pistään kunnolla vastaan kellekkään, vaan yhtä äkkiä napsahtaa yhtä äkkiä.
lol sanon minä -______-
Ei vitonen edes ollut parhaimpia kirjoja, minun mielestäni.

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:41 am

Musta vitone oli parhai :'D En tiiä miks, mutta varmaa siks ko siinä oli just näitä Fredin ja Georgen tyhymiä juttuja, Harryn raivareita ja muita :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 3:24 am

Joo, no hauska se oli, mutta en silti pitänyt siitä loppujen lopuksi, minusta se on huonoin, minulla on jo muutenkin keskittymisvaikeuksia, ja vitonen oli tosi sekava, meni järjettömän kauan lukea se, koska piti aina palata takaisin.
Tykkäsin kyllä Fredin ja Georgen sekoilusta, ja Thestraleista varsinkin.
Luna Lovekiva on myös mahtava hahmo, elikkä oikeastaan pidin uusista hahmoista enemmän.
Mutta se, että Harrystä tuli semmoinen niuhottaja... En vaan pysty ymmärtämään sitä, johtuiko se siitä, että Volde yritti Harryn mieleen?
Palajon mahorollista... *tuumii*

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 12:04 pm

Kutonen oli huonoin ikinä.
Seiskaan en ole vieläkään päässyt (laiska... Hehe) mutta alottelen sitä nyt tosissani. Ehkä se menee nopeammin kun pääsee nämä alkuhöpötykset ylitse (? tai sitten ei...)
Hmm. En tykkää yhtään potter elokuvista. En millään muotoa. Ne on... Huonoja.
Kirjoissa sirius on helmi mutta nyt kun miettii kirjojen lukemisten jälkeen niin eipä tuo sirius enään innosta. Se on ficeissä parhaimmillaan. Niissä jotka sioittuu sinne menneisyyteen. Vanhempien tylis aikaa.
Olen muutan larpannut Lovegoodia (siitä meseosoitteenikin heha) ja voisin kuristaa kaparin (vai mikä nyt olikaan) sen suomentamisesta. Lovekiva? MUR! Larppasin sitä ennen suomentamista ja... Se koko nimi on pilalla.
Ihme vain ettei suomentanut että rakkaushyvä. (ainiin. Ja mein isä kun tietää (kuten kaikki muut perheenjäsenet) että arppasin sitä ja se ei koskaan muista sen nimeä niin se tulee vaan minun viereen "mitäs luuuuuna lampalle kuuluu?")

Nyt tuli himo etsiä seiska kaapista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:27 pm

Määpä oon lukenu jo seiskan d:
Elokuvat o kyllä aika krhm - mielenkiintosia, kyllä niitä kattoo, mutta ne vois kunnioittaa kirjaa enemmä. Ei ne voi kuvitella että ne saa vejettyä tuhat sivusesta kirjasta jonku hemmeti kaks tuntisen leffan. Miksei ne voi olla niitä kolome tuntisia, koska neki kattoo iha heleposti ja niihi sais enemmä oikiaa asiaa?

Oon iha absoluuttinen vitoskirjan rakastaja n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 3:33 pm

hehe Potterit on parhautta!
Itellä kaikki 7 ja enkuks ^^ Tykkään niist jotenkin enempi enkuks. Rowlingin tyyli on tosi hyvä, oon niin kade hänen laajasta sanastostaan (no nih, britti kun on xD )
Ei Potterit ehkä parasta ikinä luettavaa ole mut ihan jees. Loppujen lopuks aika basic tarina.
Mun suosikki on varmaan Half-Blood Prince.
Parhaita hahmoja on Fred ja George Weasley sekä Severus Snape ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 5:23 pm

Arvatkaa kuka vihdoin avasi kirjan? wuhuhuu.
Tyyli on hyvä. Olen samaa mieltä. Mutta kyllä Stephen king vielä rowlingin voittaa, jopa sanavarastossa ja huumorissa : D

Weasleyt on kyllä aika mahtavia hahmoja. Haluaisin osata luoda yhtä persoonallisia >__<
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 6:31 pm

Hyvä, Nana! *bailabaila*

Weasleyt on aivan mahtavia. Ois mahtava itelläki osata luua semmosia hahmoja.
Lisäksi Rowlingilla o musta hirveen hyvä mielikuvitus. Kuka keksii yhtäkkiä vaa tuommosta? :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 6:32 pm

Seiska oli mielettömän mahtava. Ensimmäisellä kerralla kun luin sen, siinä ei tullut mitään.
Mutta toinen kerta.

EI JESTAS.

Itkin autossa kun luin sitä. Itkin. Ja paljon. En spoilaa, älkää peljätkö, mutta itkin. Enkä ole herkkä.

Have your seiska, olkaa hyvä. Innolla odotan suomiversiota, pakko sekin ostaa.>__<
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 6:35 pm

Pakko itellä kans ostaa 8D saan lukia sitä ainaki sitte ku menee helsinkii anticun keikalle, ellen oo lukenu sitä jo siihe mennessä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 3:18 pm

Joo olihan se seiska hyvä. Luin sitä joka puolella, sain sen päätökseen parissa päivässä. Koska välissä sellasii esteitä ku duuni ja nukkuminen <_<
Must oli kiva oppii lisää niist hahmoista mut arvasin loppuratkasun kyl jo enneku ees luin koko kirjan.
Vähän käy sääli niit leffoi kun ne ei oo lähellekään Potter kirjojen tasoo. Ja sit kun ne jättää pois sivujuonia niin se tarina vaikuttaa tosi pelkistetyltä sellaselle joka ei oo niit kirjoi lukenu. Mun mutsiki vaan sano et joka leffas sama juttu, Harry voittaa Voldyn sata-nolla. Niinno...Niinhän se kyl meneeki...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 3:54 pm

^ tuosta tulikin mieleen, että miten ne aikoo tehdä kutosleffan? seiskan?

SISÄLTÄÄ SPOILIA VITOSLEFFASTA, JOS ET OLE KATSONUT ÄLÄ LUE

Kuitenkin, elokuvien pitäisi olla sellaisia, että ne ovat myös erillisiä, ne tajuaa, vaikkei ole lukenut. Eikö?

Kolmosessa jätettiin pois kaikki "turha pälinä", eli se, kun Sirre kertoi kaiken Harrylle. Melkein.

...

Sitten, nelosesta en muista melkein mitään.

Vitonen. Ei jestas. Kuka on laskenut, että kuinka monta kohtaa siinä muutettiin?

...

HELKATTI.

Eniten, kaikista eniten mua häiritsee se, kun ne jätti HarryDumble keskustelun siitä lopusta PUOLEEN MINUUTTIIN! DUMBLE EI SELITTÄNYT SILLE MITÄÄN!

HItto. Muutenkin, lavasteet oli ketusta.

//EDIT. Lempikohta on kyllä se, kun Voldu kiduttaa Harrya ja Harry huutaa tuskissaan 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeKe Helmi 06, 2008 7:35 pm

HEMMETTI. 7.3 ilimestyy Rotuaarin suomalaisee uusin Potter!!11 ;OOO
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 5:38 pm

Jep, en kyl tiedä, että uskallanko edes lukea. Kai se on pakko, jos aikoo säilyttää nimensä Potter-piireissä 8D No, aivan sama, ei minua kiinnosta olenko niissä porukoissa vai en.

Se nimi on kyllä suoraan sanottuna männystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 8:46 pm

Se nimi o aika jännä joo. Tavallaa iha mielenkiintosen kuulone, mutta suomen kielessä ei oo mitää kaunista tai salaperästä, ni tuoki sukkaa x__x

Mää uskallan lukia. Haluan äkkiä lukemaa 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harry Potter Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter   Harry Potter I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harry Potter
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset SPOILAA KIRJAA!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Kirjallisuus-
Siirry: