Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 fanfic: Terukin rakas lehti

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
fusty
Vesi
fusty


Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 07.07.2008

fanfic: Terukin rakas lehti Empty
ViestiAihe: fanfic: Terukin rakas lehti   fanfic: Terukin rakas lehti I_icon_minitimeTi Heinä 08, 2008 3:28 pm

Title: Terukin rakas lehti
Author: fusty
Rating: ..k13 (?)
Pairing: Teruki x Reita
Beta: -
Warning: Kiroilua. Ei pahempaa :p
Disclaimer: Kaikki muut paitsi henkilöt on minun. Ellei joku piru päässyt aivoihini o___o

A/N: Ensimmäinen koskaan tekemäni ficci n__n Itse kyllä tykkään. Olkaatte siis armollisia minulle \o

//EDIT: Kommentoida saa :>



Teruki istui lempituolissaan lukemassa päivän lehteä; ehkäpä löytyisi söpö koiranpentu jonka voisi hankkia. Hän selaili lehteä innoissaan tohvelit jalassaan ja vain aamutakki päällään, vaikka kello oli jo kaksitoista aamupäivällä.
"AARRH, rakkaani, etkö voisi jo.. Mennä vaikka suihkuun? Meidän pitäisi olla siellä juhlissa jo viideltä!" Reita hätäili hiuksiensa kanssa, mutta pian huomasi, että Terukin lehdenlukuun ei auttaisi edes atomipommi. Mies lukisi sitä, vaikka Reita nyhtäisi tuolin hänen altaan.
"Mmm.. Joo kohta", Teruki sai viimein vastattua, kun Reita oli jo suutuksissaan mennyt makuuhuoneeseen valitsemaan kissankorvia. "Minä en nyt jaksa.. Nyt minä olen suuttunut.. Tilulii, kasvit kukkii", Reita sekoili halaen satiinityynyä.
Sillä välin Teruki oli mennyt suihkuun, mutta oli jättänyt tohvelinsa sohvapöydälle, ja lehtikin oli jäänyt nojatuoliin. Tästä ei Reita pitäisi, jos huomaisi.
"EI. OLE. TOTTA", Reita _huusi_, kun näki, minkälaisen 'sotkun' hänen poikaystävänsä oli jättänyt olohuoneeseen. Hän otti lehden kainaloonsa, marssi ulos, ja heitti lehden päin posteljoonia, joka oli tekemässä jokapäiväistä kierrostaan. Kun Reita tuli sisään, eteisen peilistä hän tarkisti kampauksensa ja käveli ottamaan tohvelit sohvapöydältä. Hän otti ne käteensä, ja juoksi kylpyhuoneeseen, missä Teruki oli suihkussa. Reita oli juuri laittamassa tohveleita vessänpönttöön, kunnes Teruki tuli ahtaasta suihkukopista ja huusi: "ET KAI NYT HELVETTI AIO MUN TOHVELEITA SINNE LAITTAA?"
"Aioin. Sinä se et osaa yhtään.. Siivota! Aina minun.." Reita sanoi vastaten vastalauseeseen, ja samalla katsahti Terukiin. Hänelläpä ei ollut rihman kiertämää päällään. Reita ojensi pyyhkeen, ja Teruki kiersi sen päälleen.
Reita roikotti tohveleita vieläkin avoimen vessanpöntön kannen yläpuolella, mutta viiden minuutin Terukin nappisilmien tuijotuksen jälkeen luovutti tohvelit hänelle. Teruki laittoi ne jalkaansa ja työntyi Reitaa lähemmäs ja suuteli tätä suloisesti. Reitan jalat suorastaan halvaantuivat, ja tämä melkein putosi lattialle. Teruki meni kauemmas, ja Reita pystyi taas seisomaan lähes normaalisti.
"Nyt.. Sinun kyllä pitäisi jo katsoa vaatteitasi, mitä aiot laittaa the Mighty seven days -juhlaan", Reita huolehti ääni säristen. "..ja meillä pitää sitten olla samanlainen kravatti, sehän on selvä", Reita jatkoi.
"Tietenkin hunajapupuseni..", Teruki sanoi hunajaisella äänellä ja halasi Reitaa tiukasti.
Teruki käveli edestakas makuuhuoneessa, miettien mitä laittaisi päälle. Koko vaatekaappi oli jo lattialla, mutta sopivaa paitaa ei tuntunut löytyvän. Kun Reita tuli huoneeseen, Teruki heittäytyi lattialle peittämään lattialla lojuvia vaatteita. "Kultaseni.. Etsimäsi paita on pyykissä, sinun pitäisi kai ottaa joku muu", Reita sanoi rauhallisesti, kuin ei olisi nähnytkään vaatekasaa joka kyhjötti Terukin alla. Teruki lojui maassa henki taivaassa. Reita hypähti suoraan Terukin viereen, vain sentti ja hän olisi osunut Terukin rintaan.
"Mmm..", Teruki mumisi ja pisti silmänsä kiinni. Reita laittoi kätensä miehen ympärille ja painautui hänen viereensä. "Tiesitkö että olet aika rakas minulle?" Reita sanoi.
"Toivon että yhtä paljon kuin sä mulle", Teruki vastasi pitäen silmät vieläkin kiinni. Reita painoi huulensa Terukin huuliin, jolloin Teruki heräsi maanpäällisestä taivaastaan. Hän heilautti kätensä Reitan selän yli, ja suuteli tätä lujempaa.
Pian ovikello soi. Ovella oli Reitan hyvä ystävä, Aoi. "Damn, aina joku häiritsee", Reita sanoi vääntäytyneenä Terukin päälle. Reita nousi ja pisti 'vahingossa' auenneet paidan nappinsa kiinni. Hän harppoi nopeasti ovelle, katsoi peilistä vielä kampauksensa (tietenkin), ja aukaisi oven.
"MOOOOOOI, OOTTEKO JO VALMIITA?" Aoi huusi, kun ovi oli vain puoliksi auki. "No tuota.. Teru on vielä alkutekijöissä, mutta onhan tässä vielä monta tuntia aikaa", Reita sanoi. Aoi tunki sisään puoliavoimesta ovesta, ja meni suoraan olohuoneen sohvalle röhnöttämään. Reita huokaisi ja Aoi huomasi sen.
"Hei, tykkäät kuitenkin", Aoi sanoi, kun Reita oli menossa makuuhuonetta kohden.
Teruki makasi lattialla vaatekasan päällä vieläkin, kun Reita tuli sisään. Kumpikaan ei sanonut mitään, olivat vain hiljaa. Tosin Teruki ei edes huomannut Reitaa, koska oli taas pistänyt silmänsä kiinni ja vajonnut mietteihinsä.
Miten olen löytänyt noin ihanan miehen.. Reita ajatteli, kun katseli lumoutuneena Terukin kauniita kasvoja. Sitten Reita otti pari vaatetta lattialta, viikkasi ne ja laittoi takaisin kaappiin. Reita katseli vielä vähän aikaa Terukin kasvoja, ja sitten käveli Aoin luokse, joka röhnötti sohvalla katsellen televisiota.
Sillä välin Teruki nousi ylös, laittoi paidan päälleen ja housut jalkaan. Paita oli musta tiukka t-paita, johon oli printattu Án cafe -teksti. Housut olivat ihonmyötäiset, mutta joustavat mustat farkut.
Saamarin juhlat. Voisin jäädä kotiinkin, Teruki ajatteli, koska ei oikein perustanut juhlista. Hän kuitenkin lähtisi, koska nämä juhlat olivat Reitalle tärkeät.
Teruki liittyi Aoin ja Reitan seuraan olohuoneeseen lysähtäen nojatuoliinsa. "
"Aiotko laittaa hiuksiasi ollenkaan?" Reita kysyi enemmän kuin huolissaan. "Vai pitääkö minun?" Reita jatkoi.
Teruki naurahti hiljaisesti ja otti taskustaan kondomipakkauksen. Aoi säpsähti nauramaan, ja Reita tuijotti miestä suu auki. "MIT.."
Teruki laittoi pakkauksen nopeasti taskuunsa ja punastui hieman: "Luulin että taskussani on purkkaa"
Aoi nauroi keuhkojaan irti sohvalla ja Reitakin hihitti hiljaisesti, kun Teruki laittoi pään polviinsa.
"No ainakin olette sitten varautuneita.. Vaikka uskonkin että kumpikaan teistä ei tule raskaaksi", Aoi hohotti kuuluvaan ääneen.
Reita nousi ylös ja kävi nopeasti halaamassa Terukia: "Ei se mitään, luulenhan minäkin shampoopulloa joksikin muuksi!" Reita käveli kylpyhuoneeseen nauru kurkussa.
Aoi nauroi vieläkin, kunnes meinasi tukehtua ilmaan, jolloin hänen oli pakko yskäistä välillä. Terukin naamasta paistoi punastus, kun hän nosti päänsä polvistaan, ja käveli horjuen keittiöön.
Teruki aukaisi jääkaapin, ja otti ison kulauksen eilistä energiajuomaansa. Hän pisti kätensä taskuun, laittoi jääkaapin oven kiinni ja otti kondomipaketin käteensä. Saamarin kortsut, hän ajatteli ja heitti paketin veitsien ja haarukoiden seuraksi laatikkoon.
Teruki lähti hihittäen olohuoneeseen, kunnes huomasi, että Aoi ja Reita olivat nukahtaneet sohvalle vierekkäin. "AAWW", pääsi Terukilta suusta.
Hän otti käteensä karvaisen sateenkaaripeiton, ja levitti sen nukahtaneiden päälle.
Sitten hän lähti vielä kerran käymään keittiössä. Teruki ihmetteli lehtensä olinpaikkaa, ja kolusikin sen takia koko keittiön läpi.
"Reitaah.. Mitä hän on tehnyt lehdelleni.." Teruki manasi, kun ei löytänyt lehteä. Pian Terukin pinna petti kokonaan, kun hän huusi, niin että Reita ja Aoi heräsi: "REITA PERKELE, MISSON MUN LEHTI!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

fanfic: Terukin rakas lehti Empty
ViestiAihe: Vs: fanfic: Terukin rakas lehti   fanfic: Terukin rakas lehti I_icon_minitimeSu Elo 24, 2008 10:30 am

Lainaus :
Reita sekoili halaen satiinityynyä.
Halaten olettaisin?

Lainaus :
HELVETTI AIO MUN TOHVELEITA SINNE LAITTAA?
Tykkkäisin ehkä enemmän kirjakielestä : /

Lisäksi täytyy myöntää että olen epäileväinen tuon aoin huutamisen suhteen. En ole paljon poikia tutkiskellut, myönnän, mutta silti en ole taipuvainen tuolle huutamiselle : D

Lainaus :
Aiotko laittaa hiuksiasi ollenkaan?" Reita kysyi enemmän kuin huolissaan. "Vai pitääkö minun?" Reita jatkoi.
: DDD Se voisi tulla laittamaan minunkin hiukset.

Lainaus :
"No ainakin olette sitten varautuneita.. Vaikka uskonkin että kumpikaan teistä ei tule raskaaksi", Aoi hohotti kuuluvaan ääneen.
Ihan jeespointti : D

Miinusta vielä se että tuossa lopussa se niiden juhliin meno unohtui kokonaan .o

Tässä kuitenkin oli hyvä fiilis, vaikka sieltä nyt löytyykin kohtia mistä voi huomauttaa, mainitsit että tämä on sinun ensimmäinen ficcisi, joten nou hätä. Siihen nähden tämä on mainio ^^
Jatka kirjoittamista ihminen!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
 
fanfic: Terukin rakas lehti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Death Note FanFic, part I
» Death Note FanFic, part II
» "Yksinkertaista, rakas Watson", Holmes/Watson, R

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Luomisen tuska :: Ficci komero-
Siirry: