Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista

Siirry alas 
+3
Bad_Alice
Natsue
^hizumi^
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 1:33 am

Ehkäpä wannaben tunnistaa siitä, et se (ei välttämättä) on pukeutunut viimeisen päälle j-rock -vaatteisiin. Ainakin siitä, et ku kysyy jostain bändistä, ei tiedä siitä mitään, ja ihquttaa Japania, käy niissä j-bändi -konserteissa vain sen vuoks et se on nyt muotia.

Tuossa yks ehdotus ... Ja ehkä wnb puhuu siitä Japanista ja j-rockista joskus ihan liikaa, kyllästymiseen asti, tietämättä siitä kuitenkaan paljoa mitään. Ihquttaa vain jotain bändin jäsentä. Täytyy sanoa, et ärsyttävintä on ihminen, joka on kuunnellut j-rockia vasta pari - kolme kuukautta, eikä tunne kuin pari j-rock -bändii, sanoo itseään j-rockariksi. Njoo: mua pistää sellainen pannuun ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 2:13 am

Ei ollut pointtina verrata Japanin itsemurhatilastoja Suomen vastaaviin, vaan ne on ihan itsessäänkin korkeat mihinkään vertaamatta. Siitä oli kysymys Japania niin täydellisenä pidettäessä.

Sanoisin wannabe:n olevan semmoinen, jonka täytyy todella paljon pönkittää omanarvontuntoaan arvostelemalla ja dissaamalla muita ja vertaamalla omaa fanittamisen tasoaan / tietojaan / kokemustaan / kokoelmaansa muiden vastaavaan. Jos ei voi omana itsenään olla jotain hankkimatta streetkredupointseja brassaillen ja muiden tekemisiin liikaa huomiota kiinnittäen, niin on aika heikoilla jäillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 7:27 pm

tuli tuosta Raphaelin viimesestä lauseesta mielee "sä oot heikoilla hangilla, sä oot heikoilla hangilla..." :-----DD

Okei, nyt pääsen komppaamaa nuita Raphaelin ja hizun mielipiteitä :---D
Tiiän pari iha kunno jiirokkariaki, jotka pukeutuu iha kunno j-rock kamppeisii. mutta niitä kävelee vastaa välillä kans aika palio, että ollaa nii japsia, nii japsia, että huhhuh :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 15, 2008 8:25 pm

Minua pidetään jatkuvasti wnb-ernuna, minun nimimerkin takia, minun vaatteiden takia ja koska kuuntelen J-poppia. Koska ernut (varsinkin elitistit) olettaa usein, että oikeat ernut ei koskaan käytä nimimerkkinään mitään Sakura päätteistä, ei koskaan pukeudu silleen kuin minä, ja että tr00-ernut kuuntelee vaan J-rockia.
Mun mielestä olen sen verran "katu-uskottava" ettei tarvitsee millää nippelitiedolla alkaa todistelemaan, että ihan oikeasti kuuntelen sitä musiikkia ja katson animea ja tiedän asioista, jos joku on toista mieltä, niin olkoon, se on niiden asia.

Minusta se on oikeastaan aivan päin vastoin, että kun sinulla on pinkit hiukset, niin kaikki ajattelee, että on hirvee wnb. Sanon omasta kokemuksesta.
Koska, kun mulla oli blondit, kaikki oli silleen "Voi, pientä pitää opastaa" mutta heti kun värjäsin hiukset pinkiksi, niin heti se palaute muuttui paljon rankemmaksi, väittivät vastaan, vaikka tiesivät olevansa väärässä, kyllä hatutti.

Mutta siis, tosiaan huomaa kyllä, että miten ihmisten suhtautuminen muuttuu kun ulkonäkö muuttuu, toiset on ihan suu pyöreänä ihastuksesta, kun kerron minkälaisia vaatteita tai hiusvärejä minulla on/on ollut. Mutta toiset sitten taas tuomitsee minut heti joksikin nyonyochanneko-ernuksi. (Aika huvittavaa, että sen jälkeen, kun kerran sanoin näin netissä, niin kaikki ovat hokeneet tuota samaa nimeä wnb-ernuista -_____-)

Mutta siis ihan näin vaan sanon, että jotkut oikeasti tykkää j-popista, pinkeistä hiuksista, Arina Tanemurasta, ja raitavaatteista. Olin minäkin ennen niin visual keitä, ihan vaan koska piti olla katu-uskottava, mutta nyt olen paljon rennompi, voin pukeutua mihin huvittaa, eikä se ole yhtään haitannut minun harrastamista.
Ja joo, tosiaan, aina kun sanon, että para paraan, niin ihmisillä räjähtää päässä, onko siinä jotain väärää?

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Helmi 16, 2008 4:36 pm

Tuossa on muuten todella perää, mitä Nuuhku Sakura sanoi ^_^ Nyt ku Japani on muotia - varmaan muutenkin ku musan vuoksi - ja sieltä tulee paljon muotimaailmaan vaikutteita. Tottapuhuen varmaan aina tullut ... Nykyään ei oo ihme, vaikka näkis pinkit, punaiseks raidoitetut (tai vastaavasti turkoosiks, lilaksi, jne) hiukset - kenen tahansa päässä. Sellaisenkin, joka ei kuitenkaan ikimaailmassa kuuntelis j-musaa ...

Pukeutuakin voi - tykkään kovasti gootti -tyylistä (mut musamaku menee sit ristiin - koska tyksin enemmän j-musasta) - j-rock -vaatteisiin. Siis en yhtään ihmettelis, vaik kaupungilla näkemäni päästä varpaisiin lolita -tyttö ei tietäiskään mitään j-rockista. Jollei hän vaik haluukkaan: haluaa vaan seurata mukavaa muotia, mikä näyttää kivalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Helmi 16, 2008 4:58 pm

Mite on jos tehtäs tästä aiheesta iha oma topicci? Aihetta ajatelle menee ehkä vähä offiksi ehkä?

Mää en ymmärrä, miks ihmisillä o hirviät ennakko- ja harhaluulot jiirokkia kohti, vaikkei ne oo ikinä kuullu. Koska ellei ne oo kuullu sitä, ne ei voi tietää minkälaista se o ja mistä se ennakkoluulo sitä kohtaa ilimestyy sitte.
Vaikka ois kuullu jonku verra jiirokkia, ei tiiä minkälaista se o kokonaisuueessaa. O erilaisia bändejä, jotka soittaa radikaalistikki erilaista musiikkia. Vaikka ois kuullu kolomea kymmentä bändiä, ei oo kuullu kaikkia. Voisin sanua suoraa, ettei ikinä voi.
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Helmi 16, 2008 5:19 pm

Hyvä idea, ichi^^'' Siis j-rock tai yleensä pukeutuminen? Sille oma topicci, kannatan, ku tykkään jutella paljon hiuksista ja vaatteista 8DD

Just: j-rockia on niin montaa erilaista ( ja vielä j-pop ..) et on tosi tyhmää sanoo ennalta, tai ees kuultuaan muutaman biisin, et tykkääkö vai ei. Se on vaa nii tiukassa se ennakkoluulo varmaan kaikkea kohtaan, mikä sattuu olemaan muotia.

Ja tuosta Japanistaki tehtiin - ikävästi - muoti -juttu, nii sitä dissataa ihan senkin vuoksi >o< Jotkut sanoo, ettei haluu mennä 'massan mukana', eivätkä suostu kuuntelee yhtää kivaa biisii, ihan vaan periaatteesta.

Ja vieläki marmatan siitä, et mikä siitä j-rockista - vain erilaisen kielen vuoksi - tekee huonompaa rockia, mitä olen usein kuullut sanottavan. Siis kaverit, kelle oon soittanut on sanoneet et muuten OK, mut en ymmärrä sanoja ja se hämää .. Miks?? Jos musiikki on hyvää - sitä kuuntelee, eikä mun mielestä sanoilla oo nii kauheen suurta merkitystä.

Merkitys tietty on ja ne haluais ymmärtää, mut ei mun ainakaa välttämättä ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 2:09 am

voi kyllä mulle lyriikat on tärkeitä. sen jälkeen tulee melodia ja muu sellanen. kutsukaa hölmöks mutta pidän kii siitä periaatteesta koska nimenomaan lyriikat koskettaa.


emotuspuhpuh. mä omistan sen sanan XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 10:56 am

Minulla vaikuttaa kaikkein ensimmäiseksi musiikki. Heti. Millään muulla ei alussa ole väliä. Seuraavana tulee laulajan ääni. Sitten vasta lyyrikat ja bändin ulkonäkö.
Mutta keskustelussa ei ollut kyse tästä joten palataampas sitten noihin harha- ja ennakkoluuloihin.

minua ainakin häiritsee se että ihmiset (varsinkin vanhemmat) väistävät vaistomaisesti tummiinpukeutuvia tai jos vain pukeutuu oudosti.
Lähdin eilen kävelemään siwaan ostamaan jauhelihaa (tortilloja <3) ja tuli lapsiperhe vastaan. Ne otti minuun sellaisen metrin välin ettei lapsetkaan mennyt lähelle. Kun hymyilin niille niin ne kiskasi lapset vielä kauemmas.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 5:42 pm

Meitä käsketää kunnioittaa vanhempia, mutta sen kunnioituksen pitäs olla molemminpuolista. Vanhempien pitäs kunnioittaa esimerkiksi lapsien musiikkimakua, eikä teilata sitä heti kättelyssä, ku ollaa kuultu yks piisi.

Meiä mama ei siedä gacktia, koska kuunneltii kerra autossa moonia -____- oon koittanu selittää sille, ettei se oo aina semmosta ja koittanu soittaa sille muita piisejä, muttei se halua kuunnella :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Helmi 26, 2008 6:58 pm

^ichi, meijän äitillä sama homma o____o Se ei tykkää Gacktosta, mutta DIRUISTA se tykkää o_____o Kumma tyyppi. Ei se muuten kuuntele kuin iskelmää ja köh.

Oli hauskaa nähdä vanhaa kaveria. Se tuijotti mua ensin suu auki kauan ja sitten kysyi: "Minna, mikä susta on tullu?"

:------D

Sitten me juteltiin siinä jonkun aikaa, sitten se katto Kuroita, Enjua, remtaraa ja Hasua ja sitte kysy: "Hengaatsä näiden kans?" ja katto nuita pitkin nenäänsä. Oh, go man.

*____*

Mikä kaikkia vaivaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 12:52 pm

*reps* Kun oon tavannu Natsuen, en parhaalla tahdollakaa keksi, miten pelottavan näköisen hänestä saa |'D Muistan, ku itse jännäsin Nanan reaktioo taas mua kohtaan, ja mulle oli ylläri nähdä pieni ja erittäin symppiksen oloinen ihminen^^''

Sen verran oudomminki pukeutuneita (mahdollisesti j-rockareita, tai muita rockareita ja punkkareita) oon nähnyt, ettei mikään saa mua kyl kaupungilla pelkäämään, tai katsomaan ees pitkään.

Musta se on vanhempien ihmisten asenne, mikä - järjen vastaisesti - istuu joissakin yksilöissä kauheen tiukassa T__T, eikä pukeutuminen, mikä mua häiritsee. Pikkuisenki erilaista tuijotetaan (esim. bussissa) täysin häpeämättä, ja sit nuorisoo moititaan käytöstavoista Ò_Ó Onko hyvää käytöstä tuijottaa (tai hieman huonokuuloisena KUISKATA HILJAA SILLE VIERUSKAVERILLE 'mukavia kommentteja' nykyajan nuorisosta) ketään ??
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 12:55 pm

MIN EN OO PIENI!

Ja kiitos Hiz <3 ^^

Ja mukava sinäkin olit. Mennään taas teelle mäkkiin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 1:36 pm

Hiih^^'' No en tarkoittanut sillä lailla pieni - mut et ainakaa pelottavan näköisen suuri :''DD

Olit positiivinen poikkeus, ja mulla ennakkoluuloja, tai jännäsin >__<

Mennään vaan ^_^ Kerro aika ja paikka - (kun 'lomailultasi' ehdit :''DD) niin voidaan tavata, mulle sopii milloin tahansa =o)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 3:46 pm

Just nuo mitä hiz luetteli, että onko se tosiaa hyvää käytöstä aikuisilta, joiden oletetaa olevan viisaampia ku lapset?

Mää en tiiä miks aikuiset tosiaa on nii harhaluulosia kaikkia erilaista kohtaa. Ja sitte sanotaa, että olla minkälaine haluaa, mutta hankalaa, jos bussimummot repii lystiä siitä ku saavat avoimesti haukkua nuorien vaatteita. Niitä mummoja ei katota pahalla silimällä sillo, ku niitä nuoria!
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:01 pm

Osuit todella naulan kantaan, ichi ( !! ) Mummelit ne saa röyhkeesti etuilla jonoissakin (oli kyseessä bussi tai pankki)

Kerran olin bussissa - ja todella häpesin silmät päästäni - ku sinne tuli sellainen rokki -mimmi. Minusta ihan OK -näköinen, olihan sillä eri väristä rastaa, ja vahvat meikit, mut kaikki hyvällä maulla yhdistetty o_O.

Siis en todellakaa hävennyt sitä tyttöö, päinvastoin ( !! ) Mut ku ne mummelit ja papat eka tuijotti sitä herkeemättä - mullaki alkoi oleen sen tytön puolesta jo tukala olo =O| Hyvää käytöstä? ??
Sit ku ei se saanut mitään reaktioo aikaiseks, nii ne (puolikuurot) mummelit alkoi supista 'muka-niin-hiljaa' toisen ulkonäköö ja nauraa hihittelivät >________< Mä en olis varmaa kestäny siinä enää. Mut se tyttö bussista lähteissään totes rauhallisesti vaa niille hymyillen et 'Onks teillä joku ongelma, vai'

Kuka silloin käyttäytyikään huonosti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:06 pm

sanosin, että siirretää tää keskustelu mielummi vaikka tuonne j-rock ja pukeutuminen, koska tää menee aika offiks tähä aiheesee :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:11 pm

ichi, eihän me puhuta pukeutumisesta? :'D

Mut tosiaan, tälle voisi paukauttaa oman topicin.

Anteeksi off. *häipyy*
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:17 pm

No ei todellakaan ole: ja vanhemmat vielä käyttää sitä ikäänsä aivan kuin 'tekosyynä' käyttäytyy huonosti. 'Kun he ovat jo niin vanhoja ja viisaita'

Bussimummot ja -papat etuilee röyhkeästi, ja jos joku nuori pitää puoliaan - niin alkaa mieletön huuto 'Nykyajan nuorison käytöstavoista' Aika huvittavaa, mut samalla raivostuttavaa >__<
Takaisin alkuun Siirry alas
~morrigan~
Vesi
~morrigan~


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 09.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 9:32 pm

Offi-isku taas, mutta kun ne oikeesti on bussissa niin... Esim kerran sellasessa bussissa, jossa oli paljon tyhjiä paikkoja, istu nuorehko nainen isojen kauppakassien kaa ja piti niitä viereisellä penkillä. Sit sinne tulee joku mummeli joka havaitsee röyhkeän ihmisen joka vie penkkitilaa kassillaan ja änkee siihen viereen pakottaen sen naisen ottaan ne jättikassit syliin, jäpättäen samalla. Ei ne vapaat paikat sitten houkutellut...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 9:36 pm

^ pitää tehdä erikseen topic busseista :-----D

...sain taas ennakkoluuloja.

Mulle soitettiin TAAS sossuilta ja ne toki kysyi, että mitä oikein harrastan ym. No, nepä sitten väänsi: "Oi kiva, meillä onkin monta tällaista _samanlaista_japaninharrastajaa_, että on se kiva."

...SAMANLAISTA?!

JAPANINHARRASTAJA?!

...

Siis okei. Kettu. Ei mekään olla toistemme klooneja. Kiitos. Ja hei. Olipas kyllä offia, mutta niin ärsyttää noiden paskat luulot. Anteeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
~morrigan~
Vesi
~morrigan~


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 09.01.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 9:53 pm

hah...
Yläasteella sain joka välissä "kavereilta" kuulla olevani mangan lapsi ja japaniteini ja...öö?
Selas mun mp:tä ja joka kappaleen kohalla mongersi jotain minkä oli tarkotus kuulostaa japanilta. Ja ne kappaleet oli Nightwishia ja Sonataa >______________<

Lukiossa en oo enää tollasii saanu niin paljon, mut kaikki tulee mulle valittaan siitä miten ärsyttäviä kawaiihihhuliihQernut on, ja siinä sitten pitää leikkiä terapeuttia. "Niil on kaikilla sellaset kuluneen siniset hiukset ja ne on sillee iik an cafe ja niil ei oo muuta elämää"
Eikä ne suostu uskomaan jos sanon et ei se ihan niin mee...

Hahaa mun äityli kans hokee mulle tota "kyl toi vaihe koht menee ohi ja sit sua hävettää"
Joo äiti, sanoit ton saman kolme vuotta sitten 8DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 9:58 pm

^ tuli samanlainen mieleen.

Viime vuonna joskus näihin aikoihin kysyin äitiltä Myvin CD:tä synttärilahjaksi. Se sano: "No kyllä toikin vaihe menee sulta kohta ohi, mistä vetoa ettet kuuntele sitä Myamyaa edes sun synttäreiden aikoihin?" ...mun synttärit on siis toukokuussa.

Äiti hei, on mennyt jo suurin piirtein yli vuosi ja oisin heinäkuussa keikalle lähdössä, että haluaisitko ostaa sen levyn? :''3
Takaisin alkuun Siirry alas
mare
Saippua
mare


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 31
Registration date : 25.03.2008

Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 7:54 pm

.. joo, ihmiset osaa olla epäluulosia j-rockin suhteen ..

Lähes kaikki mun kaverit, jotka dissaa jrockia, nii luulee, että jos sitä kuuntelee nii pitää sitte olla semmone ihqpihqhäwäiiiii ernukkipallero, mutta eikai se nii mee läheskää kaikkien kohalla. Toiset tykkää pukeutua musiikkinsa mukaan, mutta harvemmat ainakaa mun kavereisa päälle päi osais arvata että kuuntelen japseja.. Ja jotku tavispallerot jotka _tietää, että kuuntelen japseja, nii dissaa mua aika pahasti ku luuulevat että oon semmoen hyypiö joka ei puhu mistää muusta ku Japanista kokoaja. Eikös se oo aika ennakkoluulosta? D:

Okei oli ehkä vähä off.

Mutta mun porukat ei oo onneksi mitenkää epäluulosia japania kohtaan, ne pitää sitä samana asiana ku kaikki muuki musiikki.
Tosin, kuten jo aiemmin kavereista puhuin, nii osa sanoo että tää jrockin kuuntelu menee kyllä jossai vaiheessa multaki ohi (nii sanoo siis ne, joilta se on jo ohi menny), mutta miksi se menis muka ohi? Sehä on vaa musiikkia muun joukossa, pändi vaa on Japanista. ....

Syökää mut jos menin iha offiksi >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista   Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harhaluuloja ja ennakkoluuloja j-rockista
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: