Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seksuaalisuutesi

Siirry alas 
+8
Angoisse
Raphael
Bad_Alice
Nuuhku Sakura
Shipupo
Ayumi
^hizumi^
Natsue
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 1:23 am

KAIKKI on nykyään biseksuaaleja, pissikset jakaa toisilleen "ystävänpalveluksia" ja pojat ihastuu toisiinsa, ja sitten panikoi, että ovat homoja. (Uskokaa pois, tiedän monta esimerkkiä -_____-)
Ja varsinkin ernut... varmaan 98% mun ernu ystävistä on bissejä, ei mulla ole mitään sitä vastaan... paitsi että osa niistä ei osoita minkäänlaista kiinnostusta omaan sukupuoleensa. Niin niin, Kaoru on ihana, mutta yhtään hyvännäköistä tai mukavaa naista ne ei osaa nimetä.
Ja olo on yksinäinen porukassa, jossa keskustelu menee näin:
Nakki697: Siis hei vähän Kaoru on håt!!111
Spurgu92: No voi siis lål, Ryohei on paljon söpömpi!!111
Pimp-my-kusesta-täyttynyt-ernu-pää91: No voi vitun n00bit, Yoshiki on kaikista parhain!!11
Minä: Hei kamoon, Emilie Autumn on vitun hot!
Kaikki muut yhdessä kuorossa: Emilia Aatami? Kuka se o?!222342529056903690!!
... Voi Valpuri, kun ottaa päähän.

Ja tämän jälkeen tulee se "Joo, no pojat kiinnostaa enemmän" selitys, mutta kun voi rakkaat lapset, kun ei teillä mikään muu kiinnostakkaan kuin pojat!! Luultavasti parin vuoden päästä te olette heteroita, ja teillä on kolme lasta, sori.
Ja jos nämä on tyypit on sitten bissejä, niin kuin ne väittää, niin ne rakastuu siinä 17 ikävuoden tienoilla, menee naimisiin ja saa lapsia, eikä heillä koskaan ole tyttöystävää... You don´t know what´s ur missing Ò____o

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 1:51 pm

Lainaus :
mutta yhtään hyvännäköistä tai mukavaa naista ne ei osaa nimetä.

pittää alakaa kyselee tuota joiltaki ;')) sitte nauraa paskasesti, elleivät osaa. koska varmasti jokaine bisse osaa _jonku_ naisen sanua, koska julkkiksiaki o vaikka kui palio.

tuli tässä mielee, että esim meiä koulussa o sulosia tyttöjä, joista oon vissii puhunukki täällä >D hirviä kyttäys ku ne menee ohi koulussa.

Oon miettiny, että mistähä homofobisuus o tullu alakuje aluksi? Siis ei tätä, että tyypit luulee, että homot tartuttaa niihi jonku "homo-bakteerin". Siis _ihan_aluksi_, että mistä se o lähteny, että homot ois jotenki muka kamalia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 6:52 pm

^ joskus 90-luvulla, homofobia oli _vielä pahempi. Kaikki erilainen oli homoa. Ja jos haukuttiin homoksi, niin se oli KAIKISTA PAHIN haukkumasana, mitä koskaan oli.

Ja köh. 1900-luvun englannissa vangittiin homoja. Ne rikkoi lakia. (köh en ole lukenut Oscar Wilden kirjoja köh).

Samaisessa paikassa 1800-luvun loppupuolella niitä tapettiin.

Että isot juuret ovat kyllä fobialla, ei voi muuta sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 7:49 pm

Ehkä mää nyt sanon, että tää nykyne ei oo mitää. Koska verrattuna nuihi, ni tää o tosi pientä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 8:42 pm

On. Aivan kamalan pientä.

Ajatelkaapa, jos nykyäänkin tapettaisiin ihmisiä, jotka tuntisivat vetoa samaan sukupuoleen. SILLOINHAN MELKEIN KAIKKI KUOLISIVAT O___O

...ensimmäistä tai ehkäpä toista kertaa olen tyytyväinen, että elän 2000-luvulla.

Mutta kyllä vieläkin sorretaan, ehkä se on enemmän henkistä kuin fyysistä nykyään. Monethan tekee homoutensa takia itsemurhankin, woohoo. Ei se helpommaksi ole ainakaan mennyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 11:08 pm

Selailin joskus jotain isoäidin vanhaa lääkärikirjaa, missä oli sairauksien joukossa homoseksuaalisuus. Ei sillä että tämä uutta olisi, onhan homoseksuaalisuus Suomessa luokiteltu sairaudeksi vuoteen 1981 asti. Rikos se oli vuoteen 1971.
Se on kyllä jännää, kuinka asiat kääntyy jossain historian vaiheessa päälaelleen. Miesten väliset suhteethan on olleet niin normaaleja vaikka Antiikin Kreikassa ja samuraiden keskuudessa. Edellämainitussakin oli oikein tyypillistä, että hoteilla urheilijanuorukaisilla, jotka heitteli kiekko alasti *ahem* oli vanhempia rakastajia. Että näin.

Nyt kun Heath Ledger kuoli, USAssahan joku pieni kirkko oli aivan riemuissaan, ja aikoo pitää sen hautajaisissa mielenosoituksen (vaikka luin jostain, että sen hautajaiset pidettäisiin salassa, wonder why...) Tämän kirkon mukaan Ledger sai rangaistuksen homoilustaan... Myös Jokelan tapauksesta tämä kirkko oli sitä mieltä, että hyvä, että pakanallisia ja homomyönteisiä skandinaaveja kuolee...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 12:40 am

Aika - mielenkiintosta sinääsä, ku ajattelee tätä. Nyt voi ainaki kiittää sitä, ku elää 2000-luvulla t__t
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 7:16 pm

Tulempa keskusteluun mukaan näin ihanan myöhässä ja sanon että tällä hetkellä olen ihan hetero, mutta kuulun niihin joilla ei ole MITÄÄN lesboja ja homoja vastaan, minusta se on aivan sama kumpaa sitä tykkää paneskella, miehiä vai naisia, mutta jättäkää ne LAPSET JA ELÄIMET RAUHAAN!
Ja tuota, osaan kuvitella itseni tulevaisuudessa naisenkin kanssa, mutta tällä hetkellä ne eivät siinä mielessä kiinnosta 8D

Ja kyllä, homopariskunnille pitäisi ehdottomasti myöntää lapsen adoptoimislupa, kun lesboillakin se on. Ihan kuin noitavainojen aikaan tässä eläisi, kun maailma ei osaa muuttua ja hyväksyä erilaisuuksia.. jotka eivät oikeastaan ole yhtään erilaisia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 8:16 pm

MITÄ KUOLIKO HEATH LEDGER?! OLIKO SE HOMO?!

...upea aloitus.

Noitavainojen keskellä elämme.

Rippikoulussa:
"Kun joskus rakastutte _vastakkaiseen_ sukupuoleen, niin..."

...

Kirkko perskele.

Ja Jumala kuulemma hyväksyy kaikki ihmiset. Eikö homot ole niiden mielestä ihmisiä?

Enju, minä en tiennyt tuosta sinun ajattelutyylistäsi 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 8:40 pm

Heath Ledger on kuollu. Johonki yliannostuksee, en muista oliko lääkkeisii vai mihi, mutta yliannostuksee.

Mutta siis joo.
Kirkko o perseestä, ristiriiassa menee nuo jutut aikalailla. Koska jos kerta kirkko ei hyväksy homoja, ni jumala ei rakasta sitte kaikkia ihimisiä, jote jumalaa o iha turha uskua, koska kirkot jauhaa paskaa.

sori, jos joku uskoo jumalaa tai näi ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 8:53 pm

Kirkko todella on yhtä huuhaata!
(Anteeksi)

Kun jotain tekee väärin, joutuu helvettiin.
"Jos et elä kiltisti ja et maksa veroja niin helvetin portit kalahtaa" sanoi isäni ja nauroi kirkolle. (GO ISKÄ! XD)

Suomessa Kristinuskolla menee kyllä koko ajan tosi huonosti, kun koko ajan ihmisiä ainaki Oulun alueella eroaa kirkosta. Minäkin olen aikeissa kun rippikoulu on suoritettu.
Minusta uskonto on niiden ihmisten valo, jotka eivät pysty seisomaan omilla jaloillaan ja elämään OMALLA voimallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 9:13 pm

Ehkä oma topic tästäkin? :3 Kristinuskosta. *menee tekemään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Tammi 28, 2008 1:00 am

minnako kirjoitti:
MITÄ KUOLIKO HEATH LEDGER?! OLIKO SE HOMO?!
Ei ollut homo, mutta teki tarpeeksi syntiä näyttelemällä homoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Shipupo
Saippua



Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 11.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Tammi 28, 2008 5:48 pm

Enju-chan kirjoitti:
mutta jättäkää ne LAPSET JA ELÄIMET RAUHAAN!
Minulle tuli tästä sellainen olo, että homot voisivat koskea eläimiin ja lapsiin, kun kerran pystyvät samaan sukupuoleen, mutta ei se nyt niin ole. Tiedän, ettet välttämättä tietenkään tarkoittanut sitä niin, mutta tuli sellainen olo.

minnako kirjoitti:
^ Shipupo, kerroitko luokanvalvojallesi? O__O
En minä, mutta tyttöystäväni kyllä. En haluaisi mennä kovin yksityiskohtiin.. Mutta joo, hän tietää, joka on sinäänsä ihan hyvä. Tai emt. Ainakin hän osaa käsitellä valitukset muilta opettajilta, koskien minua ja tyttöystävääni, kun nuolemme käytävällä. Jee jee, siitä lv:lle aina pitääkin valittaa. .. ..

Ja Nuuhku Sakura on oikeassa.. Olen liikaa hänen kanssaan samaa mieltä. ;D

Vaikka oletkin hetero, bi, lesbo, ihan sama, mutta pitää kuitenkin muistaa arvostaa toisia. Homotkaan eivät saa sortaa heteroita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Tammi 28, 2008 7:17 pm

Mitä valittamista siinä o jos nuolette käytävällä? okei, mua ittiä ällöttää semmone :'D
Mutta siis valitetaanko teistä siks, että nuolette vai häiritteekö niitä opettajia se tyttöje väline nuoleskelu? O__________o
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 10:28 am

Oikeesti, nuoleskelee sit tytöt keskenään tai pojat - tai tytöt ja pojat, ei se oo kovin kivaa katseltavaa. Noin julkisella paikalla. Sen ärsytys -jutun ymmärrän: joskus tekis itse mieli jonkun hurskastelijan ja kauhistelijan silmien eessä tehdä jotain tosi härskii. Vaan, ja ainoastaan sen vuoks, et sais toisen tolaltaan. Kun tietää, miten tosikkoja jotkut voi olla T__T.

Muakaan ei kyl joku poikien/tyttöjen halaaminen yhtään häiritse, pitää aatella et me eletään - kuten joku jo aiemmin sanoi - luojan kiitos 2000 -lukua =o)
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 3:58 pm

Mutta minua häiritsee kenen tahansa tyyppien välinen nuoleskelu siinä juuri silmien edessä. Esim. koulussa keskellä käytävää. Halit on joo hyviä ja ei sekään jos tulee ja antaa pusun mutta kielen tunkeminen toisen kurkkuun voisi jättää jonnekkin muualle.
Bussissa istuskelin ja eteeni istui kovaääninen teinityttö ja kohta tuli poikakaveri ja puolituntia ne koitti syödä toisensa. Hyvä etten sanonut jotain niille pahasti.
Se ei kuulu niin julkisille paikoille ja bussissakin oli vanhoja ihmisiä. Minusta se on hävettävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 4:43 pm

Totta, Natsue, siitä tulee vähän mieleen ... (no ok; mulle ...) et onkohan noiden suhteessa (oli se sit hetero tai mikä tahansa pari) kaikki ihan OK. Vai tekeeks ne sitä vaan näyttääkseen, et 'kui ihanaa meillä on' Vaik suhde on melki katkolla ...

Tulee mieleen just se, mitä tuos aiemminki sanoin et tekis mieli joskus mun duunis ihan ärsyke -mieles kehitellä jotain näille tosikoille - jotka jaksaa seurata mun yksityiselämää.

Jospa sittenkin kans vaihtaisin bi:ksi :''D LOL ... Olis duunikavereilla jotain taas - vaihteeks uutta - puhuttavaa: kristityt 'jeesustelijathan' kauhistelee just sellasii *hekottelee*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 5:17 pm

No tuohon nuoleskeluun yleisellä paikalla, niin. Okei, ymmärrän sen tiettyyn vaiheeseen asti. Halit, pusut, menee. Mutta sitten se menee yli, kun ne alkaa syödä toistensa naamoja viittätoista minuuttia putkeen.

Se minua myös häiritsee, että jos kaverini poikaystävä ei osaa pitää HETKEKSIKÄÄN näppejään erossa. Ja varmaan kaveriniakin ärsyttäisi. -_______-"

hiz, vaihda ihmeessä, jos siltä tuntuu~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 6:53 pm

Musta semmone pikkune pusuttelu o iha jees, ei mitää hirveitä nuoleskeluja, että varmasti kilsan päässäki kuullaa, että jossaki nuollaa.
Musta halailussa ei oo mitää vikaa yleisellä paikalla, musta se o tosi söpöä. Pussailuki on, ellei se mee siihe, että otetaa kisa kumma naama o ekana valunu paijalle X''''D

repesin täysi tolle mu ilimaukselle :''''''''''''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 7:03 pm

^ichi, aivan :'D

Ja mun mielestä heteroparit ovat kaikista näkyvimmin tunteensa osoittavia ja saisivat hieman hillitä itseään. >____<"

Sitten se on myös, jos ne syövät toistensa kauloja -_______-" *huokaus*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 7:12 pm

Jos se o semmosta kirjaimellista söpöilyä (joho ei todellakaan kuulu kaulan tai naaman syömine/nuolemine), ni se o sulosta stalkattavaa :'33 mutta sitte se ei oo sulosta, jos se menee tosiaa siihe, että kyylätkäämme kuinka toisille o kohta naama kuolassa, niinku uimassa ois käyty t___t

heteroparit mahtaa tosiaa olla niitä, jotka enite nuolee yleisillä paikoilla. esimerkkinä kaveri harrasti usiasti poikakaverinsa kans koulussa tota ja iha noka alla ja meinasin sanua parii otteesee, että hankkikaa huone D___D
Takaisin alkuun Siirry alas
Shipupo
Saippua



Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 11.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Tammi 29, 2008 10:35 pm

Nyt luulette et me jtn pannaan siin käytävällä. ;'DD

Siis juuri sen takia valitetaan, että olemme molemmat tyttöjä. Mutta emme edes tienneet kenenkään näkevän, koska yleensä emme haluakaan nuolla siinä kaikkien edessä.. Eli tulemme tunneille myöhässä.. .. .. .

Saan tyttöystäväni kanssa vähän liikaakin huomiota aivan randomeilta. Kun istumme käytävällä ja vaikka kuuntelemme musiikkia, jotkut tuntemattomat tulee vain kattoo meit 'jos ne vaikka alkais nuolee'.. o.O' Jotkut vois hankkii elämän.

Täällä mörköperällä ei ole totuttu isoihin tunteenäytöksiin, pakko samaistua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 3:27 pm

^hizumi^ kirjoitti:
Totta, Natsue, siitä tulee vähän mieleen ... (no ok; mulle ...) et onkohan noiden suhteessa (oli se sit hetero tai mikä tahansa pari) kaikki ihan OK. Vai tekeeks ne sitä vaan näyttääkseen, et 'kui ihanaa meillä on' Vaik suhde on melki katkolla ...

Tulee mieleen just se, mitä tuos aiemminki sanoin et tekis mieli joskus mun duunis ihan ärsyke -mieles kehitellä jotain näille tosikoille - jotka jaksaa seurata mun yksityiselämää.

Jospa sittenkin kans vaihtaisin bi:ksi :''D LOL ... Olis duunikavereilla jotain taas - vaihteeks uutta - puhuttavaa: kristityt 'jeesustelijathan' kauhistelee just sellasii *hekottelee*

HEHE xD Voin kuvitella tuon niin hyvin koskapa sitä päivää ei tule että saisin vanhempani ymmärtämään itseäni...
Ah se olis taas isukin verenpaine katossa xD
Oli jo ihan tarpeesk kun vietin uuden vuoden Kouvolassa ja pidin hauskaa kahden naisen kans xD Jeps, mä oon niin player ;) Ja tottakai tuli kommenttii et lepakko!! Kato lesbo!! <_<

EDIT: Rest in peace, Heath Ledger, loved you in Brokeback Mountain!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 4:00 pm

[quote="Bad_Alice"]Rest in peace, Heath Ledger, loved you in Brokeback Mountain!!![/url] Aivan. R.I.P. <3

Mun iskä muuten sanoi, että jos olisin lesbo, niin saisin pakata tavarani, enkä koskaan tulla takaisin.

Tai jos menisin yhteen ulkomaalaisen kanssa.

Minä... olin sanaton. Äitipuoleni kanssa huudettiin sille, muttei se muuttanut mielipidettään...

Damn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seksuaalisuutesi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 4 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seksuaalisuutesi
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: