Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seksuaalisuutesi

Siirry alas 
+8
Angoisse
Raphael
Bad_Alice
Nuuhku Sakura
Shipupo
Ayumi
^hizumi^
Natsue
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 4:46 pm

Mää en varmaa puhus meiä porukoille, jos ne tuommosta sanosivat t__t Onneks ovat sen verra suvautsevaista porukkaa, ku tuttavistaki löytyy 3 homoa.

[off]Periaatteessa musta ois iha siistiä, että ellei ois porukoihi väleissä, ni voisin toteuttaa vähä kaikkia mitä oon halunnu ;'33 [/off]
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:08 pm

Jos minulle sanottaisiin että jos olisin lesbo tai että jos jonkun ulkomaalaisen kanssa... Joutuisin lähtemään niin päivän päästä olisin pois ihan vain jo sen aatteen takia. : /
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 5:17 pm

Mulla se varmaa vähä riippus. Kotona ehkä asusin, mutta porukoitten kans en kommunikois nii pitkää aikaa. Riippus vähä tilanteesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 12:48 pm

[quote="minnako"]
Bad_Alice kirjoitti:
Rest in peace, Heath Ledger, loved you in Brokeback Mountain!!![/url] Aivan. R.I.P. <3

Mun iskä muuten sanoi, että jos olisin lesbo, niin saisin pakata tavarani, enkä koskaan tulla takaisin.

Tai jos menisin yhteen ulkomaalaisen kanssa.

Minä... olin sanaton. Äitipuoleni kanssa huudettiin sille, muttei se muuttanut mielipidettään...

Damn.

0_o hillitöntä!!! On sulla aika...höm höm, rasistinen isä. Noh älä tollasesta välitä. Se on sun isäs oma henkinen helvetti jos ei hyväksy omaa tytärtään sellasena kun se on. Onneks sun äitipuoles on sun puolella ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 2:28 pm

[quote="minnako"]
Bad_Alice kirjoitti:
Rest in peace, Heath Ledger, loved you in Brokeback Mountain!!![/url] Aivan. R.I.P. <3

Mun iskä muuten sanoi, että jos olisin lesbo, niin saisin pakata tavarani, enkä koskaan tulla takaisin.

Tai jos menisin yhteen ulkomaalaisen kanssa.

Minä... olin sanaton. Äitipuoleni kanssa huudettiin sille, muttei se muuttanut mielipidettään...

Damn.

MITÄ V*TTUA?! Minä luulin että isäsi oli kiva! Onko se sitten joku s**tanan rasisti!? (anteeksi kiroilu) Onneksi se äitipuolesi on järkevämpi. Siis miten ihminen voi sanoa noin lähimmilläisilleen, vain koska he tykkäävät samasta sukupuolesta, KUINKA AHDISTUNUTTA SE ON!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 3:25 pm

Enju-chan kirjoitti:
Siis miten ihminen voi sanoa noin lähimmilläisilleen, vain koska he tykkäävät samasta sukupuolesta, KUINKA AHDISTUNUTTA SE ON!?

Sinäänsä aika ahdistunutta, mutta joillekki vaa o hankala ajatella, että joku tykkää samasta sukupuolesta.
Se saattaa joillaki olla joku oman mielenki syvälline ajatus, että samasta sukupuolesta ei tykätä. Silti muute ei haittais, mutta alakas ahistamaa ja ärsyttää jos joku puhuu jotaki homoista tai lesboista.

Sittehä o niitä, jotka kieltää ja o kaikin puoli vastaa kaikkia homo/lesbo-juttuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 7:22 pm

Ensinäkin sanon: Minusta tätä ei todellakaan voi verrata noitavainoihin.
Koska en usko että kaikki tietää teistä koko tarinaa, se on romantisoitu tarina, jota peitellään, ja opetaan ala-asteella, ettei sen hirveyksiä tarvitsisi kertoa ihmisille.
Anteeksi, mulla vaan kiehuu veri päässä, koska olen wicca...

Mutta siis todellakin takaisin aiheeseen. Meidän biologian opettaja sanoi meille, että varmaan suurin syy siihen, että miksei homoseksuaalisuutta hyväksytä on se, että jossakin meidän aivoissa on sellainen tieto, että meidän pitää lisääntyä, ja sehän ei onnistu samansukupuolen kanssa, koska me ei olla etanoita.
Mutta ilmeisesti meidän porukat ei hyväksy minun lesboutta, sisko on ainut joka tietää, ja se kertoi, että kun yksi siskon täti (tai siis siskopuolen, ei siis minun tätini.) tuli ulos kaapista, äiti katkaisi kaiken yhteydenpidon siihen.
En minä koskaan uskonutkaan, että nämä ottaisi sitä kovin hyvin, koska loppujen lopuksi meillä on aika rasistinen ilmapiiri.
Mutta siis kirkkohan on aina vastustanut kaikkea, koska niiden periaate on "Me ollaan aina oikeassa." En nyt ala paasaamaan siitä, koska mulla ei ole mitään muita uskontoja vastaan pohjimmiltani. En vain pidä siitä, kun toisia ihmisiä suljetaan ulos "ringistä," sen takia mihin he uskovat, tai että se ei vain mahdu jonkun läskiin päähän...

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 11:59 am

Bad_Alice kirjoitti:
0_o hillitöntä!!! On sulla aika...höm höm, rasistinen isä. Noh älä tollasesta välitä. Se on sun isäs oma henkinen helvetti jos ei hyväksy omaa tytärtään sellasena kun se on. Onneks sun äitipuoles on sun puolella ^^

._________.

En minä puhunut seksuaalisuudestani mitään, hei!

No okei, bissebisse, mutta.

Uudessa Metropolissa oli mielenkiintoinen juttu, lisään sen tänne tässä joku päivä.
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 8:19 pm

Kyl mä toisaalta ymmärrän vanhempien ensireaktion siihen, jos niille yht'äkkii tuosta vaa menee pamauttaa tiedon päin nassua.

Siks en vielä ehkä around 15 - 17 v. meniskää kertomaan vanhemmilleni, ellei olis jostain syystä ihan pakko.

Odottelisin sitä, et oon täysi -ikäinen, jolloin tunnetusti saa sit olla ja tehdä mitä haluu.
Uu: oon seukannu ulkomaalaisen kanssa. Jos joku mun sukulaiseni olis sanonu poikkinaisen sanan (minkä tiedän, sitä ei kukaan uskalla mulle tehdä =o), se olis entinen sukulainen.

Samoin mun vanhemmat: ne oli jo - alkaessani seukata exän kanssa - nii epätoivoisii siitä, ettenkö ala koskaan ja kenenkää kanssa, ettei niillä kyl ollu mitään sitä vastaan, et poika oli ulkomaalainen. Mun suku on kyl siinä mieles avaramielistä sakkii, ettei kukaan oo ollu koskaan rasisti tai ... Ei sais varmaa slaagii siitäkää, jos yht'äkkii ilmoittaisin et oon bi. Ne on nii tottuneita mun tempauksiini, ja tietävät ettei se auta mitää. Vaikka kuinka alkais saarnata: mä oon aina tehnyt niinkuin haluun - eikä mitää pahaa oo sattunut.

Jos alkaa saarnaan esim. 15 v. tyttärelle siitä, et on lesbo tai bi, tai et on löytäny tyttöystävän, ei sillä kotoa heittämisellä, tai huutamisella saa mitään muuta ku kapinointii aikaiseksi. Ei mitää hyötyy ... Mietin, kun kuulin et mun paras tyttöystävä (15 v.) paljasti et se seukkaa tytön kanssa. En järkyttynyt, kehoitin vaan oleen kertomatta vanhemmille - ihan vielä ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimePe Helmi 08, 2008 8:03 pm

Hups, löysin tuolta kohdan, mihin minun pitää heittää mielipiteeni.

Nuuhku Sakura kirjoitti:
Ensinäkin sanon: Minusta tätä ei todellakaan voi verrata noitavainoihin.
Koska en usko että kaikki tietää teistä koko tarinaa, se on
romantisoitu tarina, jota peitellään, ja opetaan ala-asteella, ettei
sen hirveyksiä tarvitsisi kertoa ihmisille.

Tuota joo. Krhm. Uskon, että tiedän itse suuren osan niistä tarinoista. Ensinnäkin, historian opettajamme on kertonut lähes kaiken (samainen opettaja kertoi, kuinka seppukun pystyy tekemään kivuliaiten ja miten miekka pitää siinä tunkea mahaan ja mitkä elimet olisi hyvä silpoa) ja olen lukenut siitä.

Herran jestas, minäkin vertasin noitavainoja (olinko jopa ensimmäinen?) tähän homovihaan, vaikka tiedän noitavainoista paljon. Mutta tarkoitin siinä lähinnä sitä psykologista puolta, en sitä, että pistellään, merkataan ja tapetaan kivuliammalla keinolla mitä löytyy, näin tiivistetysti. (voin toki ruveta luettelemaan noita tapojakin, jos epäilette, että en oikeasti tajua mitään.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Helmi 11, 2008 3:01 pm

Wanha juttuhan tää jo on,mutta aina yhtä ajankohtanen:


I am the girl kicked out of her home because I confided in my mother that I am a lesbian.

I am the prostitute working the streets because nobody will hire a transsexual woman.

I am the sister who holds her gay brother tight through the painful, tear-filled nights.

We are the parents who buried our daughter long before her time.

I am the man who died alone in the hospital because they would not let my partner of twenty-seven years into the room.


I am the foster child who wakes up with nightmares of being taken away from the two fathers who are the only loving family I have ever had. I wish they could adopt me.

I am one of the lucky ones, I guess. I survived the attack that left me in a coma for three weeks, and in another year I will probably be able to walk again.

I am not one of the lucky ones. I killed myself just weeks before graduating high school. It was simply too much to bear.

We are the couple who had the realtor hang up on us when she found out we wanted to rent a one-bedroom for two men.

I am the person who never knows which bathroom I should use if I want to avoid getting the management called on me.


I am the mother who is not allowed to even visit the children I bore, nursed, and raised. The court says I am an unfit mother because I now live with another woman.

I am the domestic-violence survivor who found the support system grow suddenly cold and distant when they found out my abusive partner is also a woman.

I am the domestic-violence survivor who has no support system to turn to because I am male.

I am the father who has never hugged his son because I grew up afraid to show affection to other men.

I am the home-economics teacher who always wanted to teach gym until someone told me that only lesbians do that.

I am the man who died when the paramedics stopped treating me as soon as they realized I was transsexual.


I am the person who feels guilty because I think I could be a much better person if I didn’t have to always deal with society hating me.

I am the man who stopped attending church, not because I don't believe, but because they closed their doors to my kind.

I am the person who has to hide what this world needs most: love.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Angoisse
Saippua
Angoisse


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 30
Paikkakunta : Kontiolahti
Registration date : 02.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2008 4:35 pm

Juu, omasta seksuaalisuudesta ei ole mitään hajua <____< enkä haluu luokitella itteeni vielä mihinkään kastiin tässä iässä. Siitä tulee liikaa stressiä. Muutenkin jos täällä pikkukylässä myöntäisi olevansa joku muu kuin hetti, niin sais heti kaikki kiusaajat kimppuunsa. Se on nähty.


minnako kirjoitti:


Mun iskä muuten sanoi, että jos olisin lesbo, niin saisin pakata tavarani, enkä koskaan tulla takaisin.

Tai jos menisin yhteen ulkomaalaisen kanssa.

Minä... olin sanaton. Äitipuoleni kanssa huudettiin sille, muttei se muuttanut mielipidettään...

Damn.
Voihan o___o isäs on aika hirvee tuon mielipiteensä kanssa, anteeks vain 8<
Miun äitin tai isän ois ehkä hieman paha mennä sanomaan mitään tuollaista, koska iskä ite on Unkarista.
Kummatkin vanhemmat on aina sanomassa, että miten ihanaa olis, jos löytäsin itelleni ulkomaalasen miehen :''>

Ja isä joskus sanoi, että jos olenkin vaikka joskus rakastunut tyttöön ja olen loppuelämän sen kanssa yhdessä, niin se ei haittaa, jos olen vain onnellinen. Kuitenkin isä on sanonut, että hän haluaisi lapsenlapsen.
Synnytys kyllä pelottaa, mutta jos kaikki muutkin naispuoleiset henkilöt on sen tuskan kestänyt, niin miksen sitten minäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2008 5:39 pm

Synnytys muuten todellakin pelottaa! Ajattelin asiaa tässä yksi päivä (köh. katsoin frendejä ja phoebe synnytti) ja en tiedä olenko halukas käymään sen läpi : D
Ja onhan adoptiokin tieternkin mahdollinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2008 11:33 pm

Musta synnytys ei kuulosta oikiastaa pelottavalta, eikä se mua pelota. Oon vaa miettiny, että minkähälaista se ois ja näi pois päin. Ehkä mää joskus hankin jonku kammon siihe, mutta hopefully not, jos aijon lapsia hankkia.

Meiän porukat ei oo sanonu mitää mu seksuaalisuutee liittye. Voisin olettaa, että ne ottaa sen hyvi. Ei oo mitää homofobisteja ja meillä o kolome perhetuttua homoja. Tarkotuksena ei oo kyllä ainakaa vielä niille paljastaa ellei tuu jotai oikee absoluuttisen loistavaa tilaisuutta, jota ei saa missata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 1:59 am

Mä en ikinä pystyis synnyttämään, musta se on jotenkin sairasta. Mutta musta on okei, jos joku saa lapsen, koska raskaana olevat naiset on kauniita ^^
Mutta mä vaan pelkään lapsia jostain syystä, kai mä olen katsonut liikaa kauhu- ja alien elokuvia.

Me oltiin pari vuotta sitten parhaan kaverin kanssa Turussa käymässä niiden tuttujen luona, ja ne oli pari kuukautta sitten saaneet vauvan, oikeasti, uskalsin koskea siihen penskaan kerran sen vierailun aikana, ja silloinkin vaan sormiin. (Mulla ei ole yhtään terve käsitys mun ruumiista, olin vaan kateellinen sille lapselle, koska sillä oli niin laihat sormet =___=) Ja pakko sanoa, että oikeasti sykähdytti, kun se kieto sen pikkusen käden mun sormen ympärille, en oikein tiennyt, että miten siihen olis pitänyt suhtautua.

Mutta loppujen lopuksi, en tykkää lapsista, ne on melusia, ja ne kyselee liikaa. (ja on tavallisesti tyhmiä.) Joskus tulen joidenkin tosi nuorten poika lasten kanssa toimeen, mutta enimmäkseen vaan, koska meillä on samat mielenkiinnonkohteet. (Kuulostaapa väärältä, mulla on samat mielenkiinnonkohteet, kuin kuusi vuotiaille pojilla xD) You know, dinosaurukset, videopelit, action figuurit, mä tykkään poikien leluista... Tahtoisin Darth Vaderin valomiekan ja Bionicle ukon ^^'
Mutta sitten toisaalta, kun ne on niin itsepäisiä, niin mulla alkaa ärsyttää, koska mä tykkään opettaa penskoja minun tavoille, mun äiti on perhepäivähoitaja, se pitää siis meidän kotona päivähoitoa, (mutta mä en saa enää varastaa niiden leikkiautoja -_____-) ja joskus otan niitä poikia mun siipien suojaan, opetan ne pitämään pleikkarin ohjainta OIKEIN kädessä, miekkailemaan, sitten täytän niiden pään toispuoleisella tiedolla, jolla ne ei koskaan tee mitään.

Vähän mulla nauratti, kun meillä on nyt hoidossa yhen entisen hoitolaisen pikkuveli, sen entisen nimi on Topi, se on mun mini minä *naur* No kuitenkin, sen pikkuveli selitti ihan äly innoissaan jostakin sotapelistä, koska se oli ymmärtäny väärin, kun yks toinen oli puhunut ihan tavallisesta lautapelistä, ja koko pöytä oli hirveen hiljaa, eikä kukaan ymmärtäny, että mistä se puhu. (paitsi minä.)

Okei joo, mä lopetan tän tähän *naur*

*kumartaa*

Olis kyllä ihan ok olla täti tai jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
mare
Saippua
mare


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 31
Registration date : 25.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeTo Maalis 27, 2008 8:45 pm

Totanoi ... nyt tulee pitkä tarina, sillä täälä näyttää olevan aika tosi paljo muutaki offia, nii kirjotan itekki ainaki yhestä vääryydestä, mistä tei koulussaki semmosen jutun.

Alotan nyt itestäni. Eli, supraais, oon bi. Eikä siitä tiedä hirveen monikaan, en elä sen asian kans kaapissa, mutta eipä tuosta oo hirveen kauaa ku oon tajunnu sen itekkään.. Huoksasin sen tuossa joskus tammikuun aikoihin, ku mietin tytöistä samallai ku pojista. Aluksi en meinannu sulattaa sitä itessäni, mutta kas kummaa ku sattuu huomaamaan sitte että on iha kusessa yhteen likkaan nii .. Sitte onnistuin uskomaan sen, etten oo umpihetero, vaikka aiemmin väitin etten varmasti koskaan oo kenenkää tytön kans. Pakko myöntää, että olin joskus ala-asteella vähä homofoobinen ihminen. Yhh. :FF
Ja vanhemmista sen verran, että äitille ehkä voisin kertoa asiasta, se tuskin sanos välttämättä mitää, mutta iskä on nii homofoobinen ettei mitää rajaa. Jos se sais tietää että mullon tyttökaveri ollu, nii en en usko että se tahotis ees nähä mua koskaan. Mutta jos asia sille tulee selville ja sei tahtois nähä mua, nii asia ei ehkä jäis vaivaamaan, vaikka iskä onki kyseessä. Mua ei kiinnosta se, mitä muut ajattelee mun seksuaalisuudesta, naurakoot, hylkikööt, tykätkööt, ei oo mun ongelma. Sallin ihmisten ajatella omalla tavalla, en voi vaikuttaa toisten mielipiteisiin mitenkää.

Mutta sitte asiaa liittyen miesten välisiin suhteisiin.

HOMOT EI MUKA SAIS LUOVUTTAA VERTA !

Nii-i, miksi muka ei?
Artikkelissa, joka muistaakseni oli joko Hesarissa tai Kalevassa, nii oli tästä juttua, kirjoittajana joku tyyppi Punaisesta rististä. Siinä mainittiin, että tämä verenluovutuskielto ei ois mitenkään syrjintää homoja vastaan, mutta mitä se sitte on? Okei, onha se totta, että jos nei oo käyttäny suojausta yhdynnässä, nii sairaukset on mahdollisia, mutta sama on heterosuhteiden kohalla... Jos miehet on omissa puuhissaan käyttäny sitä kumia, nii eihä niillä sen enempiä sairauksia pitäis olla ku heteroilla?
Ja sanottiin siinä myös, että ne laitteet, jotka siellä on mittaamassa, onko luovuttajan veressä mitään tauteja, nii eivät kuulemma oo tarpeeksi tehokkaita mittaamaan 'vastasyntyneitä' tauteja. Mutta ... Samat tauditha voi olla heteropareillaki? Miksei muka vois olla? Eiköhä se kumin käyttö oo molemmissa suhteissa iha yhtä ahkeraa/epäahkeraa. Ja miksihä ne laitteet osaa mitata heteroiden veren puhtauden, muttei homojen?
Ei muka syrjintää .....

Joo sori tappakaa mut jos on iha liia offia >D
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Maalis 30, 2008 6:46 pm

hmm täällä oli niin paljon viestejä etten jaksanut alkaa koko keskustelua lukemaan kerronpahan tässä nyt sit vähän omasta.

Elikkäs bi olen aloin miettimään asiaa tässä marrakuussa kun aloin halimaan poikia ihan kuten tyttöjäkin. Sitten aloin myöskin kattelemaan miehiä ihan kuten naisiakin ja haaveilemaan niistä.

Tässä sitten kun olimme exän kanssa yhessä hän monesti sanoi minulle jotakin että kuulostaa homolta joka pisti yhä enemmän asiaa miettimään ja sitten tässä yhdessä vaiheessa ihastuin yhteen poikaan jonka jälkeen olin asiasta varma. Traconissa olessani ihmisiä hyvästellessä tuli myöskin jo pussattua pariakin poikaa. Vielä tosin en yhdenkään pojan kanssa ole yhdessä ollut, mutta olisi kiva joskus kokea sekin asia.

Jos jollekkin siis jäi epäselväksi niin olen itse poika
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet
Saippua
Violet


Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 14.09.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Syys 14, 2008 7:05 pm

Hmm. Selailin kyllä aiemmat viestit, mutten lukenut mitenkään tarkkaan, joten anteeksi jos yhtäkkiä hyppään takaisin alkuperäiseen aiheeseen.

En halua luokitella itseäni, mutta pidän itseäni lesbona. Tai siis, hankalaa selittää. Kyllä silloin tällöin ihastun poikiin, mutten kuitenkaan voisi sanoa olevani bi, kun en tunne fyysistä vetoa poikia kohtaan. Ihastun heissä vaan luonteeseen... Ja kun yli 90% ihastuksistani on tyttöihin.

Useimmat ystävistäni sekä vanhempani tietävät. En salaa asiaa, mutten kulje mikään sateenkaariranneke ranteessakaan. Jos joku kysyy, niin vastaan kyllä rehellisesti.

Jotenkin tuntui häiritsevältä kirjoittaa se noin vaan näkyviin, vaikka sehän tässä aiheessa oli ideanakin. En häpeä itseäni, mutten kuitenkaan huutele asiaa jokaiselle vastaan tulevalle. Se on ihan normaali asia, eikä heterotkaan esittele itseään kättelemällä ja sanomalla "hei, hauska tutustua, olen hetero." (Paitsi jos on iskemässä toista, mutta tässä ei nyt ollut kyse siitä.)

Niin, kommenttia vielä aiempiin viesteihin. Biseksuallisuus on muodissa. Eihän niitä heteroita juurikaan enää ole. Tätäkin keskusteluakin kun seurasi niin suurin osa on bissejä. En siis yritä mitenkään kuittailla! Ehkä tälle foorumille vaan jostakin syystä ajautuu meitä ei-niin-heteroita. Lol.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 7:28 am

Onhan se totta että bi seksuaalisuus on muodissa. Mutta kyllä sekin muoti lakkaa. Katsellaan sitten ketkä ovat ja ketkä ei : D

Vio. Mitä vanhemmat sanoivat?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Violet
Saippua
Violet


Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 14.09.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 8:13 am

Hyvin ottivat. Ehkä liiankin hyvin. Äiti alkoi suunnilleen suunnittelemaan lesbohäitäni. -.- En meinannut koko seuraavana viikkonna vielä edes käsittää, että oikeasti kerroin. Ja tulihan sitten tietty nämä "sitä ei kuitenkaan kannata kaikille huudella" puheet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 10:38 am

Tietty.
Ajattelinkin että sinun äiti ottaisi sen hyvin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 11:04 am

Minä en hirveästi usko siihen että bi-seksuaalisuus sen kummemmin muodisa olisi kuin ennemminkään. Me täällä vain satumme elämään sellaisten ihmisten kanssa enemmän, mutta kun mennään kysymään "teinieiltä" ja "pissiksiltä" tuskin samanlaista ilmiötä sielä on odotettavissa. Ja kuitenkin nämä kaksi porukkaa ovat ne ketkä suurimmaksi osaksi määräävät mikä on muodissa ja kulkevat sen mukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeTi Syys 16, 2008 9:09 pm

Vau :o
On hienoa että jonku vanhemmat ottavat sen hyvin. Itse olen joskus puhunut tästä äitini kanssa, ja hän sanoi että ei kestäisi jos olisin lesbo. Tai siis, jos olisin tytön kanssa. Se olisi kuulemma järkyttävää, koska äitini mielestä on luonnotonta että kaksi samansukupuolen edustajaa on yhessä. Tyhmää >:I.

Isääni se ei kuulemma muuten haittaisi, kuhan vaan hankkisin lapsia. En kyllä usko sitä, kyllä senki homofobiaisuus siinä vaiheessa heräisi. Varmasti ei pitäisi yhteyttä tai puhuisi minulle koskaan.

Hm, tuosta muoti jutusta... Kyllä, nykyään tuntuu siltä että suurin osa bi-seksuaaleja. Ehkä johtuu siitä että nuoret vielä tavallaan etsivät itseään eivätkä ole vakiintuneet..? :o
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimeTo Syys 18, 2008 8:04 am

Minusta tuntuu että se on kuten violet sanoi. Muotiahan se on.
Ei tietenkään kaikkien parissa. Mutta tietyillä ryhmillä se on. Surullista.

Ja ehkä siellä on pari jotka oikeasti löysivät itsensä, ja ovat bi seksuaaleja ja sitten siinä on joku kiva tyttö tai poika joka ajattelee että se on siistiä ja hiphei. Kaikki väittää olevansa bi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitimePe Syys 19, 2008 5:40 pm

Mm, se kyllä on tosi harmittava juttu.
En kyllä tajua mitä niin siistiä siinä on, että tyyppien pitää valehdella seksuaalisuudestaan. Mutta eiköhän sekin ole ohimenevää, mikään ei pysy kovin kauaa muodissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seksuaalisuutesi - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalisuutesi   Seksuaalisuutesi - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seksuaalisuutesi
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: