Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 J-rock ja pukeutuminen

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeLa Helmi 16, 2008 6:43 pm

Taddatataa~ Osasimpa olla mielikuvituksellinen otsikon kans, mutta seikat kävi selviksi.

Jotenka siis puhetta j-rockista ja tähän yhdistettävästä pukeutumisesta, wannabeeksi kutsumisesta ja mitä mieleen juolahtaa näihin aiheisiin liittyen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeLa Helmi 16, 2008 11:13 pm

Kuten jo tuolla ennakkoluulo töpössä jo sanoin, minua pidetään monesti wnb-ernuna, koska olen oma itseni.
Ei se minua tavallisesti haittaa, jos joku on sitä mieltä, niin minulle on aivan yhdentekevää, kaikki tekevät minusta erinlaisen johtopäätöksen, mutta itse olen sitä mieltä, etten ole yhtään sen huonompi, kuin kukaan muukaan.

Syyt on varmaan räikeät hiusvärit, (ja nyt niin ah, omaperäinen musta ^^') raitavaatteet, J-popin kuuntelu ja se, että luen aivan tuhottomasti mangaa.
Ja lisäksi käyttäydyn kuin blippo-ernu, ja olen ylpeä siitä!!

Minun mielestä, on vähän väärin sanoa, että joku ei olisi tarpeeksi fani, jotta tämän voisi ottaa "porukkaan" mukaan, mutta sitten toisaalta on vaikeaa olla ihmisen kanssa, jos tämä leikkii tietävänsä jotain, vaikkei tiedä.

Mutta no siis, asiaan ^^
Minulla on ollut pitkät vaaleat kiharat hiukset, joihin sitten kyllästyi (jotka muuten tahdon nyt takaisin ;____;) ja leikkasin lyhyiksi ja värjäsin pinkeiksi. Mutta kampaaja sössi homman, niistä tuli liian lyhyet, ja kieltäytyi värjäämästä minun otsahiuksia mustiksi, joten niistä tehtiin punaiset. Sitten väri kului pois, ja n. kuukauden päästä värjäsin uudestaan pinkeiksi Kuusamon parhaassa kampaamossa Nilon hiuspisteessä ~<3 ja maailman paras parturi Tiina laittoi minulle myös kolme mustaa raitaa ~<3 Ja kyllä, rakastin sitä hiustyyliä vielä senkin jälkeen, kun pinkki oli kulunut pois.
Sitten olin suurimman osan kesästä blondi, mutta minulla oli vielä ne kolme raitaa, niitä sanottiin Uruha-hiuksiksi, koska siltä ne näyttikin ^^
Sitten värjäsin violeteiksi, niistä on vain yksi kuva, jossa ne ei näy kunnolla, mutta nekin oli aivan ihanat, minulla oli ne ankkarockissa. Ne kesti tosi kauan, joten vasta viime lokakuussa värjäsin hiukset mustiksi, mutta nyt kaduttaa, etten laittanutkaan sinisiä...
Öh, joo minun hiusteni elämänkerta xD

Vaatekaapista löytyy vähän kaikkea, esim. viisi hupparia, joista kaksi raidallista, yksi tummansinine, musta ja harmaa jossa on koirankuva. (Kahta viimeistä ei juuri koskaan käytetä, koska ne ei ole vetoketjullisia.

Kahdet housut, mustia kummatkin, toiset vähän kuin nämä backstreetin housut, sain ne kaverilta. Ja nyt vielä uudet räjähtävän oranssit housut, tosin... Niitä ei olla vielä käytetty missään.

Sitten on muutamia paitoja, enimmäkseen punamustia tai valkomustia, muutama villapaita, kolme valkoista kauluspaitaa ja yksi vihreä 3/4 hihaa paita, joka on jo valitettavasti käymässä pieneksi. Lisäksi on tietysti aivan järkyttävä kasa mustia t-paitoja, samaa mallia, Joka_ikinen ja kaksi hihatonta paitaa, musta ja valkoinen.
Hameita on paljon, n. neljä mustaa, yksi mustavalkoinen, kaksi punamustaa, yksi skottiruutu, yksi pitkä, yksi vihreä ja yksi sininen, joka on niin karmiva, ettei siitä puhuta tämän enempää.

Kolme mekkoa, musta, sininen ja pinkki, viimeinen on oikeastaan aika pelottava, käytän sitä äärettömän harvoin.

Riippuu tosi paljon kuitenkin "kaudesta" miten pukeudun, minulla se määräytyy sen aikaisen fiiliksen mukaan, esim. Nyt tahtoisin olla paljon tyttömäisempi, kun taas jouluna vedin päälle miesten vaatteita, kun oli niin kylmä. Ja viime aikoina on alkanut näkymään tavallista enemmän J-Rock harrastusvaatteissa, esim. asusteissa, kuten mustassa lipassa, mustassa Meewers-hatussa, (en tiedä, miksi sitä oikeasti sanotaan, tiedän vain, että Miyavilla on samanlainen ^^') hansikkaat, hakaneulat ja kaiken maailman lolitajutut, jotka alkaa nyt jäädä vähän taakse, koska lolita on niin vaikea tyyli. Siinä on vaikea liikkua ja olla "mukavasti." Tykkään enemmän tiukemmpista, vähemmän peittävistä vaatteista, minusta on mukavaa, ettei päällä ole neljäätoista kerrosta vaatteita.

Minusta ei ole mitään väärää pukeutua jonkin tietyntyylin mukaan, tykkään niin lolitoista, decorasta ja ns. perusernu tyylistä, itse olen eniten jälkimmäistä, ja siihen sekoitettuna goottia ja katuhuoraa xD Minun pukeutumistyylini on muuten inspiroinut yhden ystäväni roolipelihahmon... Joka on katuhuora ^^'

*kumartaa*

Nyt kyllä varmaan unohtui jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 2:57 am

Nuuhku Sakura, jotenkin pukeutumistyylisi kuulostaa hyvin samanlaiselta kuin mun ^^''

Ainaki duunikavereiden mielestä varmaan oon myös sit katuhuora LOL :''DD Mut pukeudun myös tällä hetkellä - tai aina oon pukeutunut (mitä nyt poikaystävät ja duunikaverit on yrittäneet painostaa ...) miten haluan. Musta se on jokaisen oikeus: vetää päälle just mielialaan sopivat vaatteet. Minihame silloin, ku oikein 'tytöttää' - ja sit on taas niitä farkku -kausia.

Hiukset on pitkät, vaikka haluaisin jotain repäisevää: se tietäis sitä, et ne pitäis leikata, mitä en todellakaa raski tehdä. Joten värjäilen kanssa usein ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 5:27 pm

Mää vejän kans mitä huvittaa päälle ja siks mua katotaanki vähä pitkää. Pillifarkut + monta kokoa liia iso paita o hyvä yhistelmä ja ihmiset dissaa sitä u___u Kesällä varsinki tulee vejettyä päälle jotaki repäsevää, ja ah mite ihanaa se onkaa, ku ihmiset möllää kavulla vielä peräänki :'D Oha se iha mukavaa nauraa sille, ku toiset kattoo perää.

Yleensä meikkaan silimät kajalilla tummiksi, mutten hirviän erikoisesti yleensä jaksa meikata. Joskus en meikkaa ollenkaa, mutta sillo oon monesti nii pölähtäneenä muutenki, että just ku oisin unilta heränny :'D

Mun pukeutumisesta ei oikiastaa voi päätellä, että mitä kuuntelen. Paitti mulla o laukussa ja yhen takin selässä bändikuvia, jote niistä voi. Mutta normipukeutumisesta, esim sisävaatteistakaa. Pukeuvun aika normaalisti, vaikka käytänki jotaki hillittömä isoja paitoja.

Hiuksistakaa mua ei voi luokitella miksikää. Nää o normaaleilta näyttävät vaaliaruskiat hiukset. Oikiasti näisä o aika tarkkojaki leikkauksia, mutta niitä ei näy, ku en laita ikinä kunnolla hiuksia.

Musta ois silti kiva näyttää "oman genrensä edustajalta", jos alettas lokeroimaa. Yks meiä luokkalaine luulee mua hevariksi ja suurimmalla osalla meiä koululaisiasta, joitten kans oon puhunu, ei tiiä lähellekkää, että mitä kuuntelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shipupo
Saippua



Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 11.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 6:34 pm

Pukeutumiseni nykyyän on farkut, iso huppari ja joku peruspaita. Minulla näkee isoja paitoja, ainakin keikkapaitoja. Sitten tietenkin kauluspaitoja juhlallisimmissa tapahtumissa. Nykyään puolipitkiä, tai pitkähihaisia paitoja enemmänkin.
Housuina siis farkut, harvoin mustat pussihousut tai skottiruutuhousut. Ne kyllä ovat minulle aika 'ernut', mutta koska sitä mallia ei enää olla myyty miljoonaan vuosiin, ei kellään suunnilleen ole samanlaisia, joten siksi tykkään käyttää niitä. <3
Yksinkertainen pukeutuminen on minulla. Olen todella harvoin naisellinen. Ja siksi minulle vinetetään alusvaatteistani... Ainoa naisellisuuteni. ;'DD Olen myös väritön. Minulla näkee yleensä vain mustaa ja valkoista punaisen kera. Ja sinisyys farkuista. Sinista saatta joskus tulla myös paidasta, mutta olen väritön.
Ketjuja ilman en voi elää. Ja vain pari hienoa ketjua, ei massateini200000kg.
-Minua sanotaan hevariksi, voi sitä niinkin sanoa. Musiikin kuuntelultani olen kuitenkin sekasikiö. <3 En sano itseäni niinkään Jrockkariksi. En ole ikinä sanonut.

Se riippuu todella paljon miten ihminen niitä vaatteitaan käyttää, sopiiko ne hänelle jne, että mitä sanotaan pukeutmisesta toiselle. Jos olet ihQkawaiiiiiiiiii3rnu, yleensä silloin pukeudut Backstreetin kamoihin + Blippo + KappAhlin vaatteisiin. <3 Yrität olla niiiiiiin ernu kuin osaat ja unohdat kohtuudet ja kauneuden kokonaan.
Yleensä oikeasti kuuntelevat ja muut, haalivat ulkomaalaisia kauppoja, tekevät itse vaatteensa (<3) tai pukeutuvat suhkot normaalisti. Y L E E N S Ä . Yleistän. <3 Mutta näin sitä kaikki yleensä arvostelevat.
Ja tietenkin jos sanot itseäsi rockkariksi, mutta et käyttäydy yhtään niin - dissaus alkaa.

Hiukset ovat tärkeät pukeutumisessa, roolissa. Perus maanruskeilla hiuksilla ei hevariksi pötkitä. Japsufaneilla nyt on erikoisimpia hiuksia.
Itselläni on mukavan perus ruskeat, hyi satana, mutta en ole värjäämässäkään, ei ole tarvetta. Ne sopivat kuitenkin pukeutumiseeni. Hiukseni ymmärtää kun ne näkee.. ;>>

Mitäs vielä..

Mutta ette voi olla sanomatta, että pikkuernut ei teitä ärsyttäisi käyttäytymisellään ja pukeutumisellaan. ;> Voisivat vähän rajoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeMa Helmi 18, 2008 7:45 pm

Tykkään kans itse keksii kaikenlaisii asukokonaisuuksia. Siis ei mitää hienoo, mut saan monta kertaa (ja parhaita !!) ideoita, ku katselen jotain ohjelmaa, tai ihan ihmisii kaupungilla.

Joihinki merkkivaatteisiin en tykkäis koskaa olla 'riippuvainen' - toisessa kaupassa on hyvän mallisia farkkuja, mut sieltä taas ei löydy kivoja mini -hameita. Sit jostain tietystä kaupasta löytyy ne parhaat korsetit (~tää oli se mun fetissi, niiden saappaiden lisäksi :''DD)

Sit myös kirpparit, UFF, (pitää vaan olla tarkkana - ja pestä ne ...) niistä tekee joskus aivan uskomatomia löytöjä. Ja kaikista kivointa on just yhdistää vaikka jotain merkkivaatetta ja second -hand -stuffia. Keksii ite niitä juttuja, eikä matkii muita. Mulla on joskus aikanaan ollut yks ystävä (-tär) Mua sieppasi hirveesti, ku se aina matki mua. Sillä ei koskaan ollu omia ideoita pukeutumiseen, vaan ... Njoo: kai siitä pitäis olla imarreltu, mut mä inhosin sitä, (vaikka paras ystävä siihen aikaa olikin) ettei se vaivannu koskaan omaa päätään, vaa aina kyseli multa, mitä meinaan seuraavaks ostaa. Ja jollen kertonu, nii se odotti niin kauan et ostan - ja meni sit ostaa samanlaista perässä.

Joillakin vaan on hyvä maku ja ideoita pukeutumisessa - niitäki voi 'ryövätä' niitä ideoita, mut silloin jos liikutaan yhdessä - siis juuri parhaan kaverin kans, nii se näyttää lähinnä naurettavalta, jos ollaan ku makaronit <--- meitä haukuttiin koulussa ... =o/

Yleensä sit niitä hyvien ideoiden keksijöitä - ja vaatteilla 'leikkijää' (en tarkoita kuluttamista hirveesti rahaa niihin, vaan ideoimista) matkitaan. Toivottavasti ei itsekehu haise ... |'D Mut oon aina tykänny mielummin poiketa massasta, ku ostaa ihan jotain viimeistä muotii. Tai jos ostanki joskus (mikä sattuu miellyttää silmää), nii yritän keksii siitä jotain erilaista yhdistelmää, kun mitä siellä kaupassa (tai postimyynnissä) tarjotaan. Kaikista hienoimaan tyydytyksen saa, ku kekkaa jonku vanhan vaatteen 'uudelleen' yhdistettäväks uuteen. Siks mulla onki katastrofaalinen tilanne kotona: vaatteita roikkuu joka paikassa, ku en raski luopuu (myydä kirppiksellä) niitä vanhoja. Niissähän on tunnearvoa - ja ne tulee aina vähän ajan päästä uudelleen muotiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 2:11 am

tota pukeutumista näkee Hesassa tooosi paljon
ite en kai päälle päin pistä silmään. pukeudun mielialan mukaan millon mitenkin. sillä on enempi tekemistä persoonani kun musamakuni kanssa.
mut hei kuten avatar todistaa, gothic lolita on jotain tosi kaunista <3 (mut ei wannabe...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:09 pm

Näihi ihmisii liittye, jotka esim tuijottaa linkussa pitkää erikoisesti pukeutunutta. Onko se hyvää käytöstä?

Vaihetaa siis tänne se keskustelemine siitä kuinka mummot kyttää nuorien pukeutumista ja sitte meille puhutaa hyvistä käytöstavoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:17 pm

No, jos joku kyttää minua niin minä kyttään takaisin >D

Oikeastaan on hienoa, että joku tuijottaa, koska silloin tiedät oikeasti erottuvan joukosta.

No, olen muutenkin outo, että.

Kaikista hienointa on se, että ihmiset tekevät tilaa sen mukaan, kuinka pelottavalta näyttää. Koulussa, busseissa. Yleensä täpötäydessäkin bussissa saan istua ihan yksin. Taivaallista.

...

bussikuskit on silti röyhkeitä.

Kaikille muille ne sanoo huomenea, mutta ei mulle. TADASHI ON SEURAAVANA JUMAKIUTA *____*
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:22 pm

Oikeesti, minnako, tuo on ainoo tapa vastata samalla mitalla. Tuijottaa takaisin =o) Niin mäkin teen ^^''

Toisaalta haluun erottuu joukosta, mut ... rajansa kaikella, tuijotuksellakin. Ja edelleen: käytöstavat pitää olla - jos niitä nuorisolta vaaditaan - myös eläkeläisillä ^_^

Mä en enää ees yritä sanoo kaikille kuljettajille huomenta: tsekkaan eka nopeaan, millainen ilme kuskilla on, ja nyökkään: mua ei voida syyttää siitä, etten tervehtinyt, mut ei puhu tyhjääkään :''DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:33 pm

Jos joku tuijottaa, ni vilikasen sitä ensi kerra ja sitte uuestaa. sitte jos se vielä möllää, ni alan tuijottaa takas nii kaua, ettei se tuijota enää.
kuskit kylläki moikkaa iha normaalisti mua, mutten varmaa erikoisen erikoine ookkaa :'D

mää ootan enemmä kevättä ja kesää, ni pääsee pukeutuu paremmi. talavella en osaa kauhiana pukeutua, ku palelen nii heleposti, ku en nukukkaa kunnolla ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:51 pm

Kesällä onki tosi paljon helpompi pukeutua, ku talvella^^'' Vaik yritän mä talvellaki jotain piristystä keksii (punaista hiuspantaa, koristetta) villahuivii, säärystimiä, jne.

Sitäpaitsi: ihmiset ei todellakaa tuijota niin paljoo kesällä; joku ihmeellinen suvaitsevaisuuspuuska iskee kait niihi töllöttäjiinki

Kesällä on 'lupa' pukeutua vapaammin - talvella pitäis olla vaan mustaa ja harmaata >_<
Takaisin alkuun Siirry alas
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 4:55 pm

Neeh.. koittakaas sitten ihmiset kestää sillä mä oon just niistä pahimmista töllöttäjistä ^^ oon vaan niin kade kun mulla ei oo mitään mielikuvitusta tän pukeutumisen suhteen! Yleensä mul on vaan mustaa, mustaa, mustaa ja mustaa.. mut kyl koitan kesällä keksii jotain värikkäämpää mut se on ihan helevetin vaikeeta!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeKe Helmi 27, 2008 5:03 pm

kesällä näkee tosiaa enemmä värejäki, ni johtunee ehkä siitä.

mutta se o kummallista, että ihimiset tuijottaa jo jotaki ruutu- tai raitahousuja, ni sitte jos olis jotaki vielä kummallisempaa. (mm. irokeesi. tullu kokeiltua :'D)
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 1:32 pm

Ihan totta? Irokeesi ollut sulla, ichi ? Tuon on todella rohkeaa^^'' Mun värien, tai vaatetuksen 'omituisuus' taitaa kuiteski olla pientä - kaiken ruudun, raidan ja rusettien rinnalla. Mut ehkä mut huomataan helpommin, ku oon suuri (174 cm).

Kyl mä oon myös tottunut/turtunut tuijotukseen, mut se et aletaan ääneen arvosteleen - kuulomatkan päässä ei todellakaa oo hyväksyttävää käytöstä, ei ees 'kunnioitettavan iän saavuttaneilta' veteraaneilta.

Itse kans tykkään kesällä katsella toisten kivoja pukeutumis -ideoita, en töllää, mut kiinnitän kyl huomioo - positiivisella tavalla. Enemmän väriä katukuvaan, muulloinkin kun kesällä ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 2:38 pm

Miä yleensä kattelen ihmisten pukeutumista.. ihailen kaikkia hienoja ja sellaisia pukeutumis tyylejä. mutta inhottaa sellaset jotka huomauttelee jostain asioista! Ärrrr! se on vaan niin arsyttävää!! Mitä muille kuuluu toisten pukeutuminen!!!! Menee niin hermo! Vaik eihän mulla nyt ees oo mitään niin ihmeellistä, mut silti ne vaan jaksa valittaa jostain revityistä housuista tai vastaavasta! Pitäkööt huolen omista pukeutumisistaan.

noi...^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 5:40 pm

Okei, ei oikee irokeesi. Mutta siis hiukset vejetty pystyy, mutta ei mulla oo muute ollu siiliä :----D en hoksannu vaa mainita asiasta.
irokeesi o kyllä yks mu "intohimo". ois aiva mahtava laittaa 8'))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





J-rock ja pukeutuminen Empty
ViestiAihe: Vs: J-rock ja pukeutuminen   J-rock ja pukeutuminen I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
J-rock ja pukeutuminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: