Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 You're not normal O_____o

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeLa Helmi 09, 2008 3:11 pm

Jau, Nuuhku Sakura tässä, outoja lempinimiä kertyy paljon, niistä käyteyimpiä on Nuuhku-chan (luoja, että vihaan sitä...) ja Nuuhkustiik.
Ja muistakaas, että olen se horo, jota vanhempasi kammoavat xD

Tämä harrastaa piirtämistä, kävi vielä kuukausi sitten taidekoulua, kunnes kyllästyi lopullisesti opettajaansa ja lopetti. Ja japania opiskelin vielä toissa vuonna, mutta lopetin kuviskoulun takia.
Nykyään oikeastaan vaan luen, piirrän, dataan, pelaan pleikkaria, katon elokuvia, käyn kävelyillä, laihdutan ja kasvatan hiuksia. (kyllä, se on myöskin harrastus!)

Musiikki on iso osa elämää, niin kuin monella muullakin, ja suuri rakkaus on DIR EN GREY!!! w00t!!! hail to horo! \o/

Ja nyt koska kello on vasta kaksi iltapäivällä, laitan tähän listan kaikesta mitä kuuntelen, jos on vähänkään samanlainen musiikkimaku, niin ottakaa yhteyttä, god damn it!!

- Dir en grey
- La:Sadie's
- Emilie Autumn
- Marilyn Manson
- Alice nine.
- BLOOD
- Phantasmagoria
- The Candy spooky theater
- The GazettE
- Ramms+ein
- October project
- Children of Bodom
- X Japan
- hide (R.I.P)
- Kagrra,
- Sadie
- Antic Cafe (Vanhaa, vanhaa, ja vanhaa, mökötän Boun lähdön takia.)
- Linkin Park
- Tori Amos
- Ayumi Hamasaki
- Utada Hikaru
- Nana Kitade
- Gwen Stefani
- No Doubt
- E Nomine
- Maija Vilkkumaa
- Morningwood
- Frou Frou
- Shazna
- KOTOKO

Eipä ei oikeastaan tule paljon muuta mieleen... Musiikkia siis, kyllä mä varmaan enemmänkin kuuntelen.

Manga ja sarjakuvat yleensäkkin ovat rakkautta, luen... Fullmetal Alchemist, Full moon wo sagashite, Akira, (No oikeasti olen lukenut sen kokonaan.) Rurouni Kenshin, Hellsign, Kamikaze kaitou Jeanne, Hiroshiman poika, (no senkin olen lukenut kokonaan...) Horoskooppi mysteerit, Les Bijoux, Tarot ´Café, Ark Angels, Bizenghast, Dramacon, Azumanga Daioh, Vampire Hunter D... Joo, siinä ne melkein taisi olla. Luen niin paljon sarjakuvia, etten enää pysy itsekkään perässä ^^' (Lakkasin jo kauan sitten nirsoilemasta sarjakuvien suhteen, koska ensin luin kaikki lastensarjakuvat ja nyt alkaa aikuistenkin hyllyltä olla kaikki luettuna, viimeisimmät rakkauteni ovat olleet Lassi ja Leevi, (uudelleensyntyminen, lol xD) ElfQuest ja lepakonelämää. Ja viimeisestä vannoin, etten koskaan lue sitä.

Ja sitten elämäni valo... Simo, pleikkarini. Kaikki aina kuvittelee että puhun poikaystävästä, vaikka olen lesbo. Ei, Simo on minun pleikkarini.

Että joo, tämmöinen pervo, jääteellä käyvä tatti täällä.

Heittäkää Ralph Wiggum ikkunasta, jos tahdotte kysyä jotain xD Joo, aika läppä.

*kumartaa*


Viimeinen muokkaaja, pvm Ma Helmi 11, 2008 1:11 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeLa Helmi 09, 2008 4:20 pm

KOTOKO PRINCESS BRIDE! <3
Aika turha heitto mutta siltikin : D Nää. Mitä väliä. Olen admin. Saan olla tyhmäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeSu Helmi 10, 2008 10:14 pm

Oh, kiva että joku kuuntelee sellaista, mitä en tunne. Olen kyllästynyt siihen, että joka toinen kuuntelee Tokio Hotelia tai Sturm und Drangia. -___-"

Mutta joo, olet sinä se sama Nuuhku, minkä minä olen aiemminkin tavannut ja jonka kanssa olen jutellut~

Hei vain!
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeMa Helmi 25, 2008 2:06 am

hehe sua en tunnekaan mutta tervehdinpä kuiteskin ^^
jos tarkkoja ollaan niin en kai tunne täältä oikeestaan ketään xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
~morrigan~
Vesi
~morrigan~


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 09.01.2008

You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2008 4:48 pm

Vou sä kuuntelet E Nomineta!! Ja Shaznaa (lapsuuteni rakkaus <33)Tollasia näkyy harvoin, ihanaa. Niin, minkin kuuntelen niitä, yllättäen ^^ Voi rakastan sua! Kai oot tulossa candy spookyn keikalle?


...pitäskös munkin pistää itelleni oma esittely...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2008 1:11 am

Äh, sori, mä tahtoisin sinne vitusti mutta... Mulla ei ole rahaa, ja ootan Diruja, Arisua, Emilieä tai KOTOKOA, muuten kyllä >______<

älkää repikö mun sydämmen haavoja auki :'D (Ironiaaaa~)

(Ja kyllä, olen outouden huippu, ja ammatiltani pilkunnussija -_____-)

*kumartaa*

Liikaa hymiöitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Sponsored content





You're not normal O_____o Empty
ViestiAihe: Vs: You're not normal O_____o   You're not normal O_____o I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
You're not normal O_____o
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Käyttäjät-
Siirry: