Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Japanilaisen katumuodin sivustoja

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:39 pm

Haluaisimpa mennä kattelemmaa, mutten jaksais mennä googlaamaa tai jotaki yhtä mielenkiintosta. Oon saanu kyrsiintyä googlaamisesta iha tarpeeks, ko sieltä tulee milijoona asiaankuulumatonta sivua samalla.

Jos jotaki muutaki kiinnostaa, ni mulla on jo yks;
Tokyo street style

Tänne vaa linkittelemää niitä 8 )

Jos haluatte keskustella iha japanilaisesta katumuodista, ni tehkää oma topicci ja laitetaa tänne vaa nuita osotteita, nee? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Vs: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 4:37 pm

Avant Gauche
Aika lolita-teemainen, jossa on paljon kivoja muotikuvia tutuista lehdistä ja monilta brändeiltä.

Japanese Streets
Katumuotikuvia ja semmoista.

Japanese Lifestyle
Näiden sivujen muotiosio. Verkkokalvot kärsivät sivuista...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Vieraili
Vierailija




Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Vs: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 5:26 pm

ooh *__* kiitän kauhiasti ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
^hizumi^
Vaahto
^hizumi^


Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.01.2008

Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Vs: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitimeLa Tammi 19, 2008 4:38 pm

Hienoja sivu -linkkejä, Raphael ^_^ Tosin oon edelleen sitä mieltä, et noissakin kuvissa oli sellaisii vaatteita (lähinnä lolita ...) mitä en itse päälleni vois pukee: ihmiset kuolis nauruun :''DD

Gothic lolita (musta -valkoinen) nyörejä-saappaissa-korsetissa-housuissa, sen sijaan näyttää hyvältä. Ei liikaa rimpsuja, rusetteja, eikä 'söpöstelyä'. Kyllä sekin joillekin sopii, mutta ... Pitäis ehkä katsoo peiliin eka, ennen kuin vetää jotkut ihan lolita -vetimet päälle. Mun mielestä on kaunista, jos on kaunis ja vaatteet istuu. My opinion, saa olla eri mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Vs: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitimeSu Huhti 27, 2008 7:55 pm

[a]narchy
EDITTIÄ! Siis oikeestihan se on hiusmuoti sivusto :pp
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Japanilaisen katumuodin sivustoja Empty
ViestiAihe: Vs: Japanilaisen katumuodin sivustoja   Japanilaisen katumuodin sivustoja I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Japanilaisen katumuodin sivustoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Japani :: Muoti-
Siirry: