Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Fetissisi?

Siirry alas 
+2
Natsue
Nuuhku Sakura
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:55 am

Teimpä tämmösen, koska Nuuhkun kanss pohittii fetissejä ja Nuuhku sitte ehotti tällasta topiccia. Se vakio asiakas saiski tulla tänne nytte ;3

Mutta mitä fetissejä teillä ihmisillä on? 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 3:13 am

Kaulat, ihanin ruumiinosa, joka ihmisestä löytyy.
Pitkät ja hoikat kaulat on ihania, pehmeät kaulat on ihania, ja oudot kaulat on ihania.
Mikä kauloissa sitten?
Emt, pidän niistä, niitä on ihana piirtää ja katsoa, kivaa on myös purra kauloja. (I´m a vampire.)
Ranteet, ja kädet~... *kehrää* Voi kissanviikset, rakastan niitä, on vaan mukavaa pitää ihmisiä kädestä ja hiplata niiden käsiä. Varsinkin, jos kädestä tuntuu jänteet, sitten se on ihan erikoisherkkua! \o/
Hiukset, minulla on pakkomielle omiin ja muitten hiuksiin, ajan kavereita hermoromahdusten partaalle, kun hiplaan niiden hiuksia, jos niissä on takkuja. En voi sille mitään, ne kutsuu minua, ne sanoo minulle: "Me ollaan takussa, hiplaa meitä" ja minä seuraan, kuin zombi.
Hiukset ovat tärkeä ruumiin osa, ilman niitä korvia paleltaa enemmän pakkasella, huomasin sen vasta, kun leikkasin hiukseni... Kasvakaa äkkiä takaisin!!
Jostain syystä pidän eniten musta-, puna- ja pinkkihiuksista tytöistä, ongelma on vaan se, että aina kun alan seurustelemaan jonkun kanssa, niin niillä on blondit hiukset.
Tämän takia paras kaverini sanoo minulle aina, että tykkään tytöistä, jotka näyttää barbeilta ^^' Kaipa se on aikalailla totta.
Esim. Ayumi Hamasaki, syötävää~ *taputtaa käsiään ja nauraa*
Perseet, semmoset Kyo perseet, KUNNON perseet, ei mitään lättä takapuolia, semmoset, jotka Barryn sanoin ovat leikeltävät >,3
Tiedettähän, kun kadulla tulee vastaan niitä naisia, joita vain tahtoisit läimäistä perseelle? Juuri semmoiset tytöt ovat parhaita. Semmosen kyllä tahtoisin.

Ah, on tytöt kyllä ihania @______@

*kumartaa*


Viimeinen muokkaaja, pvm Su Tammi 13, 2008 12:16 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 11:54 am

Ihmisen paras osa on ehdottomasti solisluut. Niitä on kiva hiplata. Niitä on kiva katsoa. Solisluut on ihmisen aikalailla paras osa.
Tykkään selistä ja todella pitkistä sormista. Kylkiluut on mukiavia ja luut muutenkin.
Minulla niska on herkkä paikka. Jos siihen koskee tietyssä tilanteessa niin alan kehräämään mutta esim. koulussa jos sinne tökkäisee niin kiljun ja hypin koska säikähdän. Se on herkkä paikka. Tykkään myös kun (esim. hiden siin BastardEYES albumil on) kuunnella ihmisten ääniä. Siis... No. Kuunnelkaa niin ymmärrätte. En halua selittää niitä kaikkia täällä : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 11:59 am

Minusta selkärangat ovat aivan ehdottomasti parhaita.
Varsinkin jos on muutenkin luiseva ihminen, niin aika toden näköistä on että selkärankakin nousee pintaan. En tiä miks, mutta niitä on vaan niin ihana hiplata. : DD
Ja nenät!! Mmm... Nekin on ihania!
Kyömy nenät, lättänä nenät,suuret nenät, pienet nenät... Mmm... ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 12:06 pm

Hui! Tyyppi oli meil yötä ja se hiplas mun selkärankaa kun minul tulee se ulos sillain jännästi. : D
Min en tykkää nenistä. Oikeastaan minkäänlaisista.
Luisevat ihmiset on jotain niiiiiiin nam<3
Ja luisevalla näkyy paremmin solisluut (joskus) ja kylkiluut.


//et ole meses?//
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 12:09 pm

Hih! Älä valita!
Sun selkäranka on Iiiiiihana! <33
Se on sellanen kohoutuva... NAM! (mistäköhän toikin sana tuli?!)

No, eihän kaikki voi nenistä tykätä. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 12:10 pm

Minun selkäranka on muuten normi mutta se haluaa pihalle minun selästä. Ja se ei ole ihana >__< : D

Ja ei niin. Kerroin vain minunkin mielipiteen. Meil oli tästä meillä kyllä aika upia keskustelu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 12:15 pm

Esiin pullahtaminen on HYVÄ asia! (ainakin musta :d)
Sitä voi hiplata, jos ei oo muuta tekemistä. Mur! : DD

Upea keskustelu tää kyllä on. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:24 pm

Solisluut o aika jees, mutta mahat <3____________<3 ja hiukset~ Onko mittää kivempaa, ku hiplata jonku hiuksia tai mahaa? Mutta ne hiukset ei saa olla kauheen pitkät, alle solisluihi, ni niitä o ihana hiplata. POSKET o kans kivoja :---D niitä o kiva painella ja tökkiä d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:28 pm

Solisluut on paremmat kuin maha : DD Solisluut voittaa kaiken. Korvat on kans ihania ^ ^ *__* niitä on kiva näykkiä.
ja hiuksia hipalata tai näykkiä : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:29 pm

Mää en tykkää korvista, tai ehkä sitte, jos niitä o palio korviksia ja venytyksiä ^___^

...hiuksia näykkiä? DD: nyt meni mun ymmärryksen yli.
Mutta mää tyksin mahoja n__n ne hiukset on yli-ihanat *__*
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:56 pm

Minä en tykkää venytyksistä yhtään : <<< Ne on rumia.
Plajonkorviksia on nam ^ ^
Ja tieks pyydystää hiukset hampaitten väliin nykästä ja päästää irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 1:57 pm

...Okei, hiusten näykkimisestä mää en tykkää :'D

Musta venytykset on ihania, jos ne ei oo liian isoja. itellä on neljä >D Niitä o kiva hiplata niinku muitaki korviksia n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:24 pm

Minätykkään näykkiä hiuksia *__*
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:25 pm

haluan päästä näykkimää jonku kaulaa oottakaa vaa ku tuun miittii sitte ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:26 pm

tule nyt jo! : DDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeLa Tammi 12, 2008 2:27 pm

no ko ei pysty : D jos ei olis sitä toista miittiä, ni tulisinki, mutta ko on ja haluan nähä niitäki tyyppejä ._.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuuhku Sakura
Saippua
Nuuhku Sakura


Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 31
Paikkakunta : Saastapalatsi
Registration date : 11.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 12:20 am

Mulla näkyy kylkiluut, se on aika... O____O
Ja tunnen oman selkärankani, solisluut näkyy, oikeastaan vähän kaikki tuntuu, ja näkyy, mutta se on aika kivuliasta itse asiassa.

*kumartaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nuuhkusakura.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeSu Tammi 13, 2008 1:37 am

Kylykiluut o kans aika.. o__o

Huomasin tänää, että mulla o kauhee fetissi tuijotella miesten haaroja kuvista :''D äww, oon vähä n00b.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 1:19 am

Lasketaaks suklaa? xD Hehe. Eipä mul mitään fetissiksi kutsuttavaa pahetta ole. Nettiaddicti, kyllä. Cokisriippuvainen, sitäkin. Hullu yaoi/yuri fani, till the day i die xD
MUTTA ei sen kummempaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 1:31 pm

Lasketaa varmaa suklaaki :'D
mutta osaako joku sanua mitä erua o addiktilla ja fetissillä? ;o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:14 pm

Kyllä minä sen tiedän, mutten osaa selittää.

Addiktio on vähän niin kuin. No, esimerkki heroiiniadditktio. Sitä on _pakko saada. Fetissi taas, uskoisin, että se on tavallaan niin kuin kuitenkin itse hallittavissa oleva.. krhm.. halu. Ymmärtääkö he?

Minun fetissini on kaulat. Kädet. Solisluut. Lapaluut. LONKKALUUT O___O. Kynsilakka miehillä. öö.. En osaa sanoa, en oikeasti. Niitä on paljon, mutta..

OFFina kerron hieman addiktioistani. Kahvi on hyvä esimerkki. Jos sitä on saatavilla, juon vaikka pakosta. Itse en keitä, enkä edes haluaisi.

Toisin kuin iso osa väestöstä, en ole addiktoitunut suklaaseen.

Musiikki taas. Jestas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:49 pm

Mää oon vähä addiktoitunu karkkii yleisesti, en pelkkää suklaasee.

Ymmärsin tuon addiktin ja fetissin eron nyt :'D en oo ajatellu sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 12:39 am

Minulla..on myös erilaisia addiktioitumia sekä salaisia fetissejä 8D
Fetissit:
Miehen vartalo, hemmetti soikoot! Selkä *kuolaa*, niska *kuolaa*, käsivarret *kuolaaminen jatkuu*, solisluut jaaaa... noh, voisin sanoa että ihailen miehen vartaloa, minusta se on niin nätti O__O (Kaikki kiitos fetisseilleni kuuluu minnakolle, ilman häntä ja erästä toista en olisi alkanut fetistelemään [tuo ei ole edes sana!] varmaan koskaan 8D)

Addiktioita:
Minä en ole suklaaseen niin pahasti, mutta ehkä.. hiuka? D8
Musiikkiin? KYLLÄ! Musiikki on elämän eliksiiri, yhtä viisasten kiveä!
Yaoihin myös >D
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 4:51 pm

Jesh! Yaoi on parhautta!!! (se varmaan mun ainoa fetissiksi mutatoitunut addictioni...mitä enemmän äksönii,sen parempi xD )

Jeps, musaa kuuntelen lähes taukoomatta. En ilmeiseti ikinä totu siihen duunissa soivaan *beep* musaan >_< Toiset saa suljettuu korvansa siltä kokonaan ja minä vaan ärisen kuinka en kestä kuulla Destiny's Childin Say My Name enää ikinä (yms niitä muita ärsyke biisejä)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Sponsored content





Fetissisi? Empty
ViestiAihe: Vs: Fetissisi?   Fetissisi? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fetissisi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: