Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Akai Hayate esittäytyis nyt^^

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Akai Hayate
Vesi
Akai Hayate


Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 18.04.2010

Akai Hayate esittäytyis nyt^^ Empty
ViestiAihe: Akai Hayate esittäytyis nyt^^   Akai Hayate esittäytyis nyt^^ I_icon_minitimeLa Toukokuu 22, 2010 8:24 am

Hei, Akai Hayate täs. Olen 14.v tytönpätkä jostai päi keski-suomea. Juuri nyt olen hyvällä tuulella, vasta heränny ku oon :) Mutta joskus saatan täälläkin tunteitani tulla ilmaisemaan, älkää pelästykö jos ärjäsen vähä jotakin.

Nyt tilanteeni on tällainen

Kuuntelen:
The Gazette, Miyavi, Girugämesh, Kagrra, , SuG, LM.C, Antikku, MUCC, Despa ja Alice Nine. Aika laajalti siis ;)
Kännykällä myös muutamia openingeja ja endingejä eri sarjoista. Ja nyt on tullut myös Voc@loidin soundeja kuunneltua. Nyt kun kuuntelusta puhutaan, saan koulussa kuulla jotain säälittävää vittuilua joiltai naurettavilta pissiksiltä ja fruittareilta... no eniveis, jatkuu...

Katson:
Naruto, (fillereitä ei kestä) Bleach, D.Gray-man (alkuvaiheissa) One Piece ja Hetaliaa harkitsen.

Luen:
Bizenghast (missä viimeiset osat viipyy??) Lament of the Lamb, Fullmetal Alchemist

Harrastan:
Judo, jousiammunta, kuuntelen paljon PALJON musiikkia, PIIRRÄN!!! ööh anteeks ja laiskottelen hohhoijaa ;) dataan, välillä aika rajustikin monessa mielessä... Olen paljon kavereiden kanssa, kiusaan mun kissaa.
Pelaan myös paljon kaikkia pelejä, esmes. Halo2 Halo reach (multiplayer), Assassins creed, Tenchu, Guitar Hero.

100% Blondi.

Kysymyksiä saa laukoa, en takaa mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Akai Hayate esittäytyis nyt^^
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Käyttäjät-
Siirry: