Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 L word

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

L word Empty
ViestiAihe: L word   L word I_icon_minitimeMa Huhti 06, 2009 10:26 pm

Elikäs l koodia!
Nythän on tuo viimeinen eli 6. season käynnistynyt ja itse ainakin innolla seurailen. Luvassa on Spin off sarja huhujen mukaan Alicesta ja suomessa seuraillaan... 4? tuotantoa.
Shane on tietenkin mahtava ja Alice on yksi lempihahmoistani.
Sarjaa on tullut seurailtua jo jonkin aikaa eikä innostus lopu. Hyllysttä on nuo 1-4 tuotantokaudet aitoina.
Mielipiteitä? Havaintoja? Katsotteko?


Btw. Alicen näyttelijä Leisha Hailey oli Greyn Anatomian season 2 jossain jaksossa, ja mielestäni jossain astetta yliluonnollisemmassakin sarjassa... Ihmissutta se siinä taisi leikkiä. Pitääkin kaivella tuo tieto jostain.

Shanen näyttelijä taasen on nähtävillä sarjassa Young americans joka minullakin odottelee koneella kiltisti katselemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

L word Empty
ViestiAihe: Vs: L word   L word I_icon_minitimeKe Huhti 08, 2009 4:27 pm

En ole oikeen itse hirveästi katsellut tietystä syystä.

Olen kuullut kuulemma että ör. Tämä sarja antaa lesboista sellaisen käsityksen, että kaikki ovat langanlaihoja, nättejä eivätkä tee muuta kun harrasta seksiä ja petä toisia. XD

Ehkä joku on vähän ajatellut väärin tai jtn, mutta kun kuulin tuon niin en ole oikeen itse innostunut katsomaan :/

Käsittääkseni kuitenkin tämä sarja on jo aika pitkällä? :D (no 6. season eli joo, oletan)

En itse oikein ole niin innostunut kun olen kuullut mitä siitä on puhuttu :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

L word Empty
ViestiAihe: Vs: L word   L word I_icon_minitimeKe Huhti 08, 2009 6:40 pm

Kannattaa katsoa. Kyseessä ei ole sellainen sarja. Onhan siinä hoikkia näyttelijöitä yms, mutta ei sitä julisteta että ne on ja että pitää olla.
Sarjassa on pettämistä, missä ei olisi? Se on aika yleistä parisuhdedraama settijutuissa.
Sarjassa naidaan jeejee. Mutta ei se todellakaan mene että kaikki kaikkien kanssa koko ajan : D Kyllä niillä on ihan ihmissuhteita ja seurusteluita. Sarjassa on yksi, joka nai kaikkia, mutta myöhemmin hänkin alkaa rauhoittua.

Eli joo olet mielestäni saanut erittäin väärän mielikuvan. Kannattaa tuo ykkösseason ainakin kahlaa läpi niin saa paremman käsityksen! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

L word Empty
ViestiAihe: Vs: L word   L word I_icon_minitimeTo Huhti 09, 2009 8:41 pm

Aww : D

Pitäisi tosiaan ehkä katsella sitä ekaa seasonia : D
Tai katsoa edes nyt telkkarissa olevaa (paitsi no, olisin aika jäljessä että... n__n")
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

L word Empty
ViestiAihe: Vs: L word   L word I_icon_minitimePe Huhti 10, 2009 12:25 pm

kannattaa aloittaa alusta. Pysyy paremmin perillä. Ja tosiaan. Itse olen sitä mieltä että aina pitää koittaa edes sellaset 5 jaksoa katsoa ennenkuin voi sanoa että se on oikeasti huono.

Kannattaa tutustua siihen sarjaan (: Ja jos ei torrenttia löydy niin heitä tuonne latauspuolelle kyselyääää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Sponsored content





L word Empty
ViestiAihe: Vs: L word   L word I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
L word
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Tv ja sarjat-
Siirry: