Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Opiskelut.

Siirry alas 
+2
Roccck_69
Natsue
6 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeLa Joulu 13, 2008 11:18 am

Missä opiskelette, miksi, mihin siitä jatkatte, miksi yms.

Itsehän en halunnut mennä lukioon. Se ei kiinnostanut. Liikaa lukemista. Eli Nana meni ja suuntasi Ikaalisten kauppaoppilaitokseen. Minusta tulee merkonomi, mutta olen nolife ja otin silti vanhempien mieliksi lukion siihen mukaan. (olen kuitenkin ihan tyytyväinen että otin. Ainakin toistaiseksi)
Kauppiksessa on mielenkiintoisia aineita ja viihdyn siellä ^^
Tulevaisuudestani en osaa vielä oikein mitään sanoa : /

Muut?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeSu Joulu 14, 2008 4:21 pm

Lukio ei kiinnostanut, joten lähdin hotelli- ja ravintola-alalle. Se on kyllä mahtava paikka. Todella hieno koulu ja todella viihtyisä. Tykkään todella paljon.

Eli minusta tulee siis baarimestari ja tarjoilija. Oikeastaan vain tarjoilija, mutta tarjoilija joutuu tekemään myös baarimikon hommia niin siinä saa sitten tavallaan kaksi alaa kerralla^^
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeKe Joulu 31, 2008 9:01 pm

Pitäisi vielä päästä tämä peruskoulu läpi, mutta lukioon sitä mennään. Aion pyrkiä monelle linjalle, katotaan mille pääsen : ) kuvislinja lyskalla kiehtois, mutta sinne otetaan vaan semmosen 30 oppilasta, joten jos ei onnaa, niin suuntaan IB-linjalle.
Lukion jälkeen hakeudun varmastikin taiteiden tiedekuntaan, mikä on kivasti tossa nykyisen yläasteeni vieressä : ) toinen on vissiin jossain helsingissä O.O
Animaattoriksi ajattelin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeTo Tammi 01, 2009 5:03 am

Tämä eksyi Ikaalisten käsi- ja taideteollisuusoppilaitokseen, eli Ikataan. Vaatetuksessa olen, valmistun Artesaaniksi, kai...
Olen ainoa poika siellä vaatetus puolella, mikä ei kyllä haittaa laisinkaan.
Itse koulu on mukava paikka. Sellainen rento.
Ja sitten kun tuolta valmistun niin... Minusta tulee vampyyri ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimePe Tammi 02, 2009 1:09 am

Olet vaatetusalan artesaani sweetie. :p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 9:16 pm

Itsehän olen lukiossa, ja sieltä päästyäni koitan hakea helsinkiin tai rovaniemelle opiskelemaan graafiseksi suunnittelijaksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet
Saippua
Violet


Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 14.09.2008

Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitimeSu Tammi 18, 2009 10:06 pm

Yeah, Yaya tule vain IB:lle!

Itse olen siis IB:llä, ja tällä hetkellä kirjoittelen hakemusta UWC:hen. Toivon mukaan olen siis ensi vuonna jossain ulkomailla. Pääsinpä sinne tai en, niin jatkan lukion jälkeen johonkin ulkomaille. Kemiaa ja biologiaa opiskelemaan, luultavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opiskelut. Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelut.   Opiskelut. I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opiskelut.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Yleinen-
Siirry: