Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?

Siirry alas 
+2
Violet
Natsue
6 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 9:40 am

Ihmiset! Hii! Joulu lähestyy!
Minkä laisia joululahjoja kyotolaiset haluavat tänävuonna? Kenties uusi tietokone? Seedeelevyjä? Kirjoja?

Omaan listaani kuuluu ainakin kirjoja. Paljon kirjoja. Lisäksi ehkä tuotantokausia. (olen aina kova tyttö tekemään listoja. Saa helpommin mitä haluaa eikä tarvitse leikkiä iloista "haa kiva kiitti sain perunan vaikka en syö perunoita ja olisin halunnut porkkanan")
Lisäksi listaan kuului jotain isoa, mutta minulle ei enään ole muistikuvaa : D Kerron kun keksin sen!

Muut mukaan ^^ Luodaan pikkuhiljaa joulutunnelmaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Violet
Saippua
Violet


Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 14.09.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 4:35 pm

Olen jo hankkinut suurimman osan joululahjoistani...-.-' Toisin sanoen, on tullut ostettua vähän kaikkea, tuotua lasku vanhemmille ja sanottua "Voit vähentää tuon joululahjoistani". Hankin kalvan ja muuta miekkailukivaa, ja vaatteita.

Saankohan mitään sitten jouluna?

Nojaa, kai voin silti toivoa. Kirjoja, paljon paljon kirjoja!
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 5:30 pm

Joulu <3
Öö. Ainakin cd-levyjä toivon ja kirjoja.
Kännykkä oli kans tarkoituksena toivoa, mutta se pitää hankkia jo aiemmin. :/

....Ja tietenkin, jos tulee hyviä keikkoja tietoon nii keikkalippu olis kans hyvä toive! 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 8:27 pm

Minäkin voisin puhelinta kysäistä. Minua ei saa nyt juuri mitään numerosta kiinni -___-
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 10:20 pm

COPICCEJA!!!
Ehdottomasti! Mun copicit on ihan nälkäkuoleman partaalla! Eikä ole omaa rahaa... piti ostaa ProMarkereita hätävarana : (
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 10:55 pm

hmm.. tässä sitä vielä mietitään :D Mutta yksi yleis toivomus on :D kaikkea tarpeellista mitä tarvin ku muutan yksin asumaan. ja synttärilahja toiveet pitäs kans miettii ku neki täs ihan pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitimeMa Marras 03, 2008 7:36 pm

^ Jos sulla on yhtään samanlainen suku kuin mulla, niin ei varmaan tuota ongelmaa. Nimimerkillä "en ole tainnut ostaa itselleni ainuttakaan astiaa, pyyhettä, lakanasettiä tai kodinkonetta".

Tällä hetkellä olen kyllä vähän... tai no, tyytyväinen toistaiseksi. Ei tule mieleen mitään kriittistä, mitä asunnostani puuttuisi – paitsi maustemitta ja vuodesohva? Kumpaakaan toivomusta en kyllä aio esittää, sohvankin ostan kyllä ihan itse sitten joskus jos sellaiseen löytyy rahaa, ja toistaiseksi en edes jaksa miettiä mihin sellaisen laittaisin. Sellaisella olisi vain kiva istuskella...

Kuitenkin ahdistelu toiveista alkoi viime viikonloppuna, joten miettiä ehkä pitäisi. Vaatteita, koruja, kenkiä, levyjä tai vaikka sarjiksia on vähän turha pyytää, kun parhaiten ostan sellaiset itse. Tänä vuonna ei ole toistaiseksi tullut mieleen mitään semi-isoa muttei liian isoa, mitä voisi pyytää... Voisin kokeilla sanoa, että "oman alan kirjallisuutta saa ostaa" ja katsoa mitä ihmettä se sitten tuo tullessaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Sponsored content





Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?   Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä toivot joululahjaksi vuonna 2008?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Offtopic-
Siirry: