^ Jos sulla on yhtään samanlainen suku kuin mulla, niin ei varmaan tuota ongelmaa. Nimimerkillä "en ole tainnut ostaa itselleni ainuttakaan astiaa, pyyhettä, lakanasettiä tai kodinkonetta".
Tällä hetkellä olen kyllä vähän... tai no, tyytyväinen toistaiseksi. Ei tule mieleen mitään kriittistä, mitä asunnostani puuttuisi – paitsi maustemitta ja vuodesohva? Kumpaakaan toivomusta en kyllä aio esittää, sohvankin ostan kyllä ihan itse sitten joskus jos sellaiseen löytyy rahaa, ja toistaiseksi en edes jaksa miettiä mihin sellaisen laittaisin. Sellaisella olisi vain kiva istuskella...
Kuitenkin ahdistelu toiveista alkoi viime viikonloppuna, joten miettiä ehkä pitäisi. Vaatteita, koruja, kenkiä, levyjä tai vaikka sarjiksia on vähän turha pyytää, kun parhaiten ostan sellaiset itse. Tänä vuonna ei ole toistaiseksi tullut mieleen mitään semi-isoa muttei liian isoa, mitä voisi pyytää... Voisin kokeilla sanoa, että "oman alan kirjallisuutta saa ostaa" ja katsoa mitä ihmettä se sitten tuo tullessaan...