Syn7h Vaahto
Viestien lukumäärä : 69 Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:) Registration date : 04.04.2008
| Aihe: Mitä anime/manga fanituotteita omistat? To Elo 28, 2008 2:39 pm | |
| Listaa siis fanituotteista mitä omistat jotka liittyy johonkin animeen tai mangaan. ( "haluaisin omistaa"-listaa ei saa kirjoittaa, koska ne tukkisi koko foorumin -_- )
Sitten voit tietenkin vielä kertoa mikä on turhin ja mikä tärkein fanituote mitä omistat. Itselläni ei ole kun tärkeitä ; D
Minulta ei löydy kuin Ghost in the Shell fanikamaa (yllätys), niin listaanpa niitä sitten:
- Man-machine Interface juliste - Motoko figuuri - S.A.C logo kangasmerkki - Stand Alone Complex kangasmerkki - Tachikoma kangasmerkki... - Tachikoma avaimenperä - Laughing Man avaimenperä - Kaksi t-paitaa (toisessa on Motokon kuva ^^) - LAUKKU<3 ah.. Ja Shirow Masamunen tekemä seinälippu (GitSin tekijä)
Ainiin ja onhan minulla yksi Neon Genesis Evangelion, Rei Ayanami juliste ^^
...*köhköh* Powerpuff Girls kortit unohtui, 3kpl.
Lisäystä: Ostin Shirow Masamunen julistepaketin, Galgrease 1st. HELLHOUND 002. Se on mahtava. Siinä tuli 4kpl kaksipuoleisia julisteita, kummallakin puolen siis kuvia, toisella puolen koko paperin kokoinen kuva ja takapuolella kolme kuvaa. Plus 8 kappaletta keräilykortteja joissa Shirown tekemiä kuvia. Ne julisteet on ehkä vähän ecchi... ehkä jopa pikkasen hentai... Ja niitä ei löydä mistään! oikeesti, oon niin niin niin niin iloinen että ostin ne. ^^
Viimeinen muokkaaja, Syn7h pvm Ke Syys 10, 2008 11:29 am, muokattu 2 kertaa | |
|
overlow Pienen pieni saippuakupla!
Viestien lukumäärä : 119 Ikä : 33 Registration date : 28.03.2008
| Aihe: Vs: Mitä anime/manga fanituotteita omistat? To Elo 28, 2008 2:46 pm | |
| Iteltä ei hirveästi mitään fanikamaa löydy ku se ei oikeen oo mun juttu kerätä kaikkee roinaa nurkkiin. Tosin kyllä multakin jotain löytyy.
-Final Fantasy XIII juliste (lasketaankohan se tähä listaa :D ku kuitenki pelistä kyse) -Vampire Hunter D juliste -Samurai Deeper Kyo juliste -One piece:stä chopper kännykkä koru mikä on vähä niinku hukassa ny. | |
|