Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 ANIMECON TULOILLAAN!

Siirry alas 
+3
overlow
Roccck_69
Natsue
7 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 13, 2008 8:32 pm

Eeeelikäs kaikki varmaan tietää että Aconin aika on taas kohtapuoliin.
Ihmiset ketä sinne tulee, tunlkaa nyppimään hihasta, ja mikäli paljon väkeä saapuu niin järkkäillään jtn. tapailemisia.
Minut paikalta bongaa sunnuntaina, lauantaista ei ole varma. Katsoo saanko lauantaita vapaaksi töistä (aion ainakin yrittää.)

Tosiaan faktaa. Acon 2008 järjestellään Tampereella.
Tietoa täältä
Finncon on jälleen samassa ja siitä lisää täältä


Kyselkää ihmisten numeroita jos haluatte tavata, mutta miittiä ei järjestettäisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 13, 2008 9:47 pm

minä olen tulossa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 13, 2008 9:48 pm

tulossa myöskin
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 13, 2008 9:57 pm

Noni hyvä! Ove onki mun ja jessen ja siljan kans mutta missäs porukassa Rock on menossa ja tapaillaankos me sitten sielä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 13, 2008 10:40 pm

nana, en kyl varmaan ainakaa koko aikaa ole siinä porukassa, on nimittäin aika tuhottomasti kavereita ketä pitää tavata. *laskeskelee* ainakin 20 tosin no osa löytyy samoist porukoist. Sen näkee sitten paikan päällä keiden kanssa innostun kulkemaan. Toki minä tulen teidänkin kanssa viettämään aikaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 12:02 pm

Joo tottakai mut siis, mein kanssa niinkun menos ja tulos pois. Sitä tarkoitin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 12:09 pm

Aa aivan niin se on totta kyl taino siis pois lähtö la ja tulo su. Tuskin te kuitenkaa tuutte mun kans samalla junalla XD tulis aika kalliiks teille se
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 12:16 pm

Totta :D
toivotaan nyt et saan sen lauantaini vapaaksi. Kysyn sitä huomenna.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 3:03 pm

Toivottavasti saat. Jesselle voi käydä hassusti muute XD ku ei se ees mahu mun taakse piiloon ku on nii pitkä
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 3:08 pm

Jesse on pitkä >: )
Ja se uhoaa että laittaan sen IIIISOT kenkulit.
Voisin melkein minäkin. Mutta. En tosiaan vielä tänään osaa lauantaista sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 3:58 pm

onks sullaki sit semmoset kenkulit? Ja tosiaa en voi mennä takuuseen sen turvallisuudesta mun kavereiden joukos ku niis on liikaa semejä 8D ja sikku tuo Jesse on semmonen uke ni : >
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 3:48 pm

MIE SAIN VAPAAKSI! eli kukaan ei koske nanan ukeen >: |
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 5:03 pm

JEEE! no eipä sit taida ku oot suojelemas :P. AINII ja pääsen kalistee teidät kii toisiinne 8D ja joudutte kulkee koko aja käsiraudoissa. Aikooko muuten kukaan cossata ketään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 7:45 pm

voit minun puolesta melkeen tuonki tehd jos vaan avaimet on tarpeeksi lähellä :p

Cossia ei oo ei tuu. Sorry babes.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 9:28 pm

Mie en pääse koko coniin TT__TT Majapaikkaa ei löytyny, ja porukoitten mielestä täältä lapista on muutenki niin vaivalloista vääntäytyä etelään päin. Menen tästä angstaamaan käteni irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 10:46 pm

onks nana mun tasku tarpeeks läheinen paikka? tai mun laukku? Eipä sitä cossia minultakaan tule, hienoa nähä joku muukin kuka "uskaltautuu" coniin cossitta

YaYa harmillista tämä, ei sitten telttamajoitus onnistu jossai metsässä? Vaikka nanan takapihalle telttailemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 11:00 pm

Yaya menee jesselle yäks ku siel on jo ovekin >:) sitte minä kinuan luvan jos Yaya saa luvan.

Ja. ja. Ni. En tie. Voisin EHKÄ kysyä jos meil pääsee majottumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 5:14 pm

Olen hirveän kaveri porukan kanssa siel, muttaa en miä varmaan koko aikaa niiden kaa siel ole. Niin ja siis olen ain pelkästään lauantain siel
Takaisin alkuun Siirry alas
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 6:09 pm

Meille kyllä pääsee yöksi, si vaa pitää arvalla heittää kuka pääsee huoneeni lattialle ja kuka kellariin ^^

Ja minulle ei kannata sitä avainta si antaa, nielen se kummiski : D
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 9:23 am

Jesse vas just aattelin ku niin avaimia on kaj ni toisen pidän itel ja toine jonnekki seuraavista saatte ite päättää: Nanan rintsikoihin, Jessen housuihi tai si Nanan housuihi. (Anteeksi pervouteni)
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 11:04 am

HEI! mun housuihin ei mene! Elikä vaihtoehtona (jesse saa päättää mitä tapahtuu. Minen osallistu tän enempää!) Rintsikat tai jesse. NI.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 11:07 am

Mun housut on nii isot et se avain hukkuis : O

Eli rintsikat ; D

Tai sitten otan se vaa johki taskuun ja koitan kattoo etten hukkaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 12:38 am

Enpäs tiedäkään vielä saavunko. Ohjelma ei mitenkään liikaa houkuttele, vaikka jotain kuunneltavan oloisia luentoja siellä taitaakin olla... Ei mitään must-juttuja kuitenkaan. Joskus voisi tosin tehdä jotain rentouttavaakin. Seuraa ei ole, mutta mietin sitä sitten jos aion mennä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 2:51 pm

Täällä yksi coniin lauantaiksi tuleva o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2008 2:58 pm

kukaan mitään yhteyttä pitänyt : D

Näin oven ja syn7hin jajajaja ex kyotolaisen ayakan.
Seuraavana vuorossa varmaankin desucon. Mutta sinne en itse ole menossa. Traconissa siis ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Sponsored content





ANIMECON TULOILLAAN! Empty
ViestiAihe: Vs: ANIMECON TULOILLAAN!   ANIMECON TULOILLAAN! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ANIMECON TULOILLAAN!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Miitit & Keikat-
Siirry: