Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 the GazettE

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

the GazettE Empty
ViestiAihe: the GazettE   the GazettE I_icon_minitimeKe Kesä 25, 2008 12:06 am

... kun ovat kuitenkin varmaankin suosituin, tai ainakin yksi suosituimmista, j-rock-yhtyeistä.

the GazettE Gaze31

Vasemmalta oikealle: Aoi, Reita, Ruki, Kai, Uruha.

Gazette perustettiin vuonna 2003 ja aluksi se käytti nimeä Gazette, mutta vuonna 2006 yhtye alkoi käyttää nimeä the GazettE. Ennen Kaita rumpalina toimi Yune, mutta hän jätti yhtyeen sen siirtyessä Matinalta PS Companylle. Sen jälkeen jäsenmuutoksia ei ole tapahtunut. Melko nuoreksi yhtyeeksi Gaze on hyvin menestynyt ja suosittu yhtye.

Jäsenet:

ルキ(Ruki) laulu
162cm
1.2. -82
verityyppi B

葵 (Aoi) kitara
171cm/55kg
20.1.-79
verityyppi A

麗 (Uruha) kitara
177cm/62kg
9.6.-81
verityyppi O

れいた (Reita) basso
172cm/55kg
27.5.-81
verityyppi A

戒 (Kai) rummut
172cm/55kg
28.10.-81
verityyppi B

Itse inhosin bändiä aluksi, mutta olen kuunnellut heitä nyt reilun puolitoista vuotta, joskus fanitin heitä todella. Nykyään kuuntelu on jäänyt vähemmälle, koska olen siirtynyt kuuntelemaan paljon enemmän indies-bändejä, mutta Gaze on silti yksi lempiyhtyeistäni. Musiikillisia neroja, todella lahjakkaita. Lempijäseniäni ovat Ruki ja Kai. Ruki on luova, erikoinen ja kiinnostava persoona, jonka sanoituksien lukeminen on yksi lempipuuhistani. Kai on suloinen ihminen eri puolineen - mutta samalla todella lahjakas rumpali. Hän saa hymyilemään ja nauramaan, lisäksi - kuten kaikkien ainakin pitäisi tietää - Kailla on maailman suloisin hymy. ´www` (hymykuopat! <3)

Lempikappaleita on liikaa. Lempicd:itä ei varsinaisesti ole, koko tuotannosta on tullut pidettyä aika tasaisesti. Lempibiiseistä voisin kyllä mainita seuraavat:
- Juunana sai
- Taion
- Chigire
- AGONY
- BURIAL APPLICANT
- Chizuru
- Crucify Sorrow
- Sugar pain
- COCKROACH
- shiikureta haru, kawarenu haru
- THE $OCIAL RIOT MACHINE$
- Saraba

Kappaleet ovat tyyliltään ehkä vaihtelevia, sekä paljon uudempaa tuotantoa - eli siis STACKED RUBBISH:lta (2007). Uusin sinkku, Guren (13.2.-08) ei ehkä yltänyt SR:n tasolle, mutta pidän siitä silti. Uusia julkaisuja ja seuraavaa Suomen keikkaa odotellessa, kun en edelliselle saanut lippua. >: Laitan tähän nyt pari linkkiä, sekä musavideoihin linkkejä - jos ei ole kuunnellut, suosittelen katsomaan nuo ja etsimään tietty lisää, jos kiinnostusta vain löytyy. <: oli muuten hankalaa valita, mitä pv:itä tuohon laittoi - kaikki ovat niin hyviä. *naur*


antiPOP - fanisivusto
[ DIS ] - toinen fanisivusto
Viralliset sivut

FILTH IN THE BEAUTY PV
Taion PV
Chizuru PV
shiikureta haru, kawarenu haru PV
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

the GazettE Empty
ViestiAihe: Vs: the GazettE   the GazettE I_icon_minitimeTo Kesä 26, 2008 8:00 pm

Olen minä Gazejakin vähän kuunnellut, mutta en ole koskaan saanut sellaista himo fanituskautta :o
Lempikappale varmaankin Reila ^^
Ja filth in the beauty minkä tuohon laitoitkin :p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

the GazettE Empty
ViestiAihe: Vs: the GazettE   the GazettE I_icon_minitimeTo Kesä 26, 2008 8:46 pm

Minulla Gaze oli varmaan yksi ensimmäisistä bändeistä jota aloin kuuntelemaan. :>
Lempikappaleiksi sanoisin Burial Applicant, Chizuru, Reila, The end ja Cassis.
Itse omistan valitettavasti vain Stacked Rubbishin ^^ Ja sitten yhden live dvd:n : D
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

the GazettE Empty
ViestiAihe: Vs: the GazettE   the GazettE I_icon_minitimeLa Kesä 28, 2008 8:28 pm

Joskus fanitin, enää en ole niinkään hulluna. On se vaan niin hubaa kuinka lyhyitä nuo japanilaiset on, jos Ruki on 162 cm xD Mun kaveri on 175 (14 v), että juu....
Mutta lempikappaleena kuuntelen edelleenkin Zetsu. Tyksin siitä niin perkeleesti (sori kiroilu : D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





the GazettE Empty
ViestiAihe: Vs: the GazettE   the GazettE I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
the GazettE
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Musiikki :: J-musiikki-
Siirry: