Monika Saippua
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 33 Paikkakunta : Keuruu Registration date : 15.05.2008
| Aihe: the GazettE Ke Kesä 25, 2008 12:06 am | |
| ... kun ovat kuitenkin varmaankin suosituin, tai ainakin yksi suosituimmista, j-rock-yhtyeistä. Vasemmalta oikealle: Aoi, Reita, Ruki, Kai, Uruha. Gazette perustettiin vuonna 2003 ja aluksi se käytti nimeä Gazette, mutta vuonna 2006 yhtye alkoi käyttää nimeä the GazettE. Ennen Kaita rumpalina toimi Yune, mutta hän jätti yhtyeen sen siirtyessä Matinalta PS Companylle. Sen jälkeen jäsenmuutoksia ei ole tapahtunut. Melko nuoreksi yhtyeeksi Gaze on hyvin menestynyt ja suosittu yhtye. Jäsenet: ルキ(Ruki) laulu 162cm 1.2. -82 verityyppi B 葵 (Aoi) kitara 171cm/55kg 20.1.-79 verityyppi A 麗 (Uruha) kitara 177cm/62kg 9.6.-81 verityyppi O れいた (Reita) basso 172cm/55kg 27.5.-81 verityyppi A 戒 (Kai) rummut 172cm/55kg 28.10.-81 verityyppi B Itse inhosin bändiä aluksi, mutta olen kuunnellut heitä nyt reilun puolitoista vuotta, joskus fanitin heitä todella. Nykyään kuuntelu on jäänyt vähemmälle, koska olen siirtynyt kuuntelemaan paljon enemmän indies-bändejä, mutta Gaze on silti yksi lempiyhtyeistäni. Musiikillisia neroja, todella lahjakkaita. Lempijäseniäni ovat Ruki ja Kai. Ruki on luova, erikoinen ja kiinnostava persoona, jonka sanoituksien lukeminen on yksi lempipuuhistani. Kai on suloinen ihminen eri puolineen - mutta samalla todella lahjakas rumpali. Hän saa hymyilemään ja nauramaan, lisäksi - kuten kaikkien ainakin pitäisi tietää - Kailla on maailman suloisin hymy. ´www` (hymykuopat! <3) Lempikappaleita on liikaa. Lempicd:itä ei varsinaisesti ole, koko tuotannosta on tullut pidettyä aika tasaisesti. Lempibiiseistä voisin kyllä mainita seuraavat: - Juunana sai - Taion - Chigire - AGONY - BURIAL APPLICANT - Chizuru - Crucify Sorrow - Sugar pain - COCKROACH - shiikureta haru, kawarenu haru - THE $OCIAL RIOT MACHINE$ - Saraba Kappaleet ovat tyyliltään ehkä vaihtelevia, sekä paljon uudempaa tuotantoa - eli siis STACKED RUBBISH:lta (2007). Uusin sinkku, Guren (13.2.-08) ei ehkä yltänyt SR:n tasolle, mutta pidän siitä silti. Uusia julkaisuja ja seuraavaa Suomen keikkaa odotellessa, kun en edelliselle saanut lippua. >: Laitan tähän nyt pari linkkiä, sekä musavideoihin linkkejä - jos ei ole kuunnellut, suosittelen katsomaan nuo ja etsimään tietty lisää, jos kiinnostusta vain löytyy. <: oli muuten hankalaa valita, mitä pv:itä tuohon laittoi - kaikki ovat niin hyviä. *naur*antiPOP - fanisivusto [ DIS ] - toinen fanisivusto Viralliset sivutFILTH IN THE BEAUTY PVTaion PVChizuru PVshiikureta haru, kawarenu haru PV | |
|
Natsue Admin
Viestien lukumäärä : 365 Registration date : 09.01.2008
| Aihe: Vs: the GazettE To Kesä 26, 2008 8:00 pm | |
| Olen minä Gazejakin vähän kuunnellut, mutta en ole koskaan saanut sellaista himo fanituskautta :o Lempikappale varmaankin Reila ^^ Ja filth in the beauty minkä tuohon laitoitkin :p | |
|
Muffin-- Moderaattori
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Oulu Registration date : 11.03.2008
| Aihe: Vs: the GazettE To Kesä 26, 2008 8:46 pm | |
| Minulla Gaze oli varmaan yksi ensimmäisistä bändeistä jota aloin kuuntelemaan. :> Lempikappaleiksi sanoisin Burial Applicant, Chizuru, Reila, The end ja Cassis. Itse omistan valitettavasti vain Stacked Rubbishin ^^ Ja sitten yhden live dvd:n : D | |
|
YaYa Pienen pieni saippuakupla!
Viestien lukumäärä : 114 Registration date : 17.02.2008
| Aihe: Vs: the GazettE La Kesä 28, 2008 8:28 pm | |
| Joskus fanitin, enää en ole niinkään hulluna. On se vaan niin hubaa kuinka lyhyitä nuo japanilaiset on, jos Ruki on 162 cm xD Mun kaveri on 175 (14 v), että juu.... Mutta lempikappaleena kuuntelen edelleenkin Zetsu. Tyksin siitä niin perkeleesti (sori kiroilu : D) | |
|