Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Dir en grey

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 1:04 pm

Keskustelua Diruista jeejee.
Meillä ei nyt olekkaan bändeistä ollut topiceja vähään aikaan, mutta nyt aloitetaan sekin sitten.
Diruiltahan tulee nyt sitten se uusi single!
Glass skin julkaistaan kuulemma 10.9.

Ja JaMe kertoo meille asiasta seuraavaa:
Lainaus :
Melkein vuosi sitten DOZING GREEN -singlensä julkaissut Dir en grey on virallisilla sivuillaan tiedottanut seuraavasta CD:stään. GLASS SKIN -nimisestä uutuudesta ei toistaiseksi ole muuta tietoa kuin sen julkaisupäivä, 10. syyskuuta 2008, jolloin kokoonpano lähtee myös toiselle kotimaan kiertueelleen. Tämän vuoden konserttikiertue kantaa nimeä THE ROSE TRIMS AGAIN.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Kesä 24, 2008 11:27 pm

Hmmm, olen kuunnellut heitä vasta noin kaksi vuotta, ja aikoinaan he olivat yksi lempiyhtyeeni, mutta nykyään kuuntelu on jäänyt vähän vähemmälle - silti he ovat edelleen minulle yksi tärkeimpiä yhtyeitä. Arvostan heitä todella paljon. Olen ollut kaikilla heidän keikoillaan Suomessa jee :'D nyt he eivät ole kuulemma tulossa Suomeen vähään aikaan? Niin ainakin kaverini kertoi, joka on niin Diru-fani, ettei tosikaan.

Odotan tuota julkaisua, vaikka minulla ei todennäköisesti kyllä ole rahaa tilata tai mahdollisuutta, jos Suomesta ei saa tilattua. *sigh* Harmitti aikoinaan, kun Decadeja ei ainakaan tietääkseni Suomesta saanut. (Vanhempani kieltävät siis ulkomailta tilaamisen). Nyt onneksi löysin sivuston, jolta saan tilattua Kisoun, Missan sekä Gauzen - hinnat eivät olleet mielestäni edes pahat. Pitää säästää hetki rahaa~

Toshiya ja Shinya ovat lempijäseniäni. *naur* Yleensä lempijäsen on Kaoru - tai Kyo - mitä olen kavereitani seurannut. Kaorua kuulee useammin, mutta jotkut sanovat, että useammin Kyo on kuitenkin lempijäsen, mitä minä en kyllä ole huomannut. Arvostan muitakin jäseniä suuresti, mutta pidän Toshiyasta ja Shinyasta myös ihmisinä. Ainakin siitä kuvasta, minkä olen heistä saanut - enhän minä tietenkään voi tuntea heitä.

Hmmm, pidän sekä vanhasta että uudesta tuotannosta, enkä oikeastaan inhoa kunnolla heiltä mitään. THE MARROW OF A BONE, Withering to death. sekä DOZING GREEN ovat kyllä olleet kovimmassa kulutuksessa, ainakin viime aikoina, kun on tehnyt mieli kuunnella vähän raskaampaa musiikkia. Kisoun luokittelen silti lempicd:seni, sen jälkeen Gauzen sekä Withering to death.:in.

Lempikappaleita on paljon, mutta ensimmäisenä tulee ehkä mieleen seuraavat:
- dead tree
- KODOKU NI SHISU, YUENI KODOKU.
- mazohyst of decadence
- I'll
- OBSCURE
- Kasumi
- DRAIN AWAY
- Agitated Scream of Maggots

Hmmm, eipä tässä kai muuta~ voisin puhua heistä vaikka koko päivän, mutta ehkä jätän tämän nyt tähän :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeMa Heinä 14, 2008 12:18 pm

Mulla on gauze O__O sitä on nyt pakko huutaa. Jeij! sain sen <3


Kertokaahan ihmiset muutkin lempi seedeitä!
Itsellä juurikin Gauze, WTD ja six ugly + missa iskee kovaa ^^
Marrowista en niinkään välittänyt. Siellä on hyviä kappaleita mutta kokonaisuus on... huono.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 11:46 am

Hm, minäkinpäs listaan nyt lempikappaleeni~
eli:
-Mushi
-Tsumi to batsu
-Ain't afrais to die
-I'll
-OBSCURE

Hörh, cd-levyjä en ole oikeen saanu hankittua ._____. Pitäisi kai netistä tilata, kun täältä päin en ole niitä ainakaan löytänyt~
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 3:53 pm

Sun pitää tulla katsos tampereelle. Täältä ihan kivasti saa diruja ja muuta j rokkia. Lisäksi hesastakin löytyy ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 5:01 pm

Mäki voin sit tulla täydentää levykokoelmaani. Tosin muffilla maksaa menopaluu tampereelle vissii jonku niinku 50€ ellei enemmä et sil matkan hinnal sais jo kolme levyä (yks midprice kaks täyshintast)
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 7:41 pm

Niii. Tosiaanki tulis kalliiksi! >D
Mut mun käsittääkseni on kans mahollista tilata ihan sen levykaupanki kautta levyjä ;3
Heh, mut tietenki ens kerralla ku tampereelle tulen nii sitten =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 7:46 pm

Niin ove : O Lauantain on si kaupat auki ni voihaan epesille mennä ettiin levyjä!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 10:43 pm

hmm nana mutta onko kannattavaa? coni kuitenkin päällä koko ajan ja kun se loppuu niin on epes myös jo kiinni. ja sitten tota aconissahan kuitenkin on mirrimusicin pöytä? mutta toisaalta jos jotain muutakun japsia kattelee niin sit pitänee sinne marssia. Vai tota niin onko epesi muuten kuinkakin paljon halvempi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Heinä 15, 2008 11:02 pm

Epes on aika hyvähintanen. Riippuu mitä haet ja jos mirristä ei löydy miellyttävää ni kannattaa sinne epesiin painella.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeSu Elo 10, 2008 9:56 pm

...Ajattelimpa tänne mainita, kun kukaan muu ei ole.

Dir en greyltä ilmestyy siis uusi albumi, Uroboros! : D (kaikki ovat kyllä varmasti kuulleet siitä jo)

Suomessa eurooppaversio julkistetaan 12. marraskuuta.

Ite ainakin aion sen hankkia, tosin Kaoru oli maininnut jossain haastattelussa että se tulee olemaan synkempää sekä uskonnollisempaa ô___ó
...ehkä se on sen takia uroborokseksi nimetty :o
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Elo 12, 2008 4:10 pm

Oh en tykkää tuosta synkemässtä ja raskaammasta lupauksesta. Nyky diru pilaa vanhan dirun.

Ja levystä tiesin mutta en näköjään tänne asti informoinut : D Kiitos muffin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimePe Syys 05, 2008 9:15 am

Glass skin niinkuin dozin greenmaista. Minä tykkään. En vielä paljon kappaleeseen ole ehtinyt tutustua (kakasi kertaa kuunnellut) mutta ihan mielettömän kivalta se vielä tuntuilee ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeLa Syys 06, 2008 10:37 pm

Minäkin olen sen kuullut. Täytyy kyllä sanoa, että se oli todella hyvä! Minä tykkäsin!
Se oli ehkä positiivinen yllätys edellisen levyn jälkeen, koska siitä en niin paljon tyksinyt.
Nyt siis vain odottelemaan uroborosta~
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeSu Syys 07, 2008 1:30 am

Minä myös pelkäsin että mihin suuntaan se nyt etenee, Kun edelleen joku oli sanonut että musiikista tulee vielä raskaampaa?
Mutta tuo kyllä jaksaa miellyttää edelleen ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeSu Syys 07, 2008 6:35 pm

Niin se mietityttää, kyllä.
Pitää vain tosiaan odottaa uutta albumia :'') Glass skinissä kuitenkin tyyli on mielestäni muuttunut paremmaksi >D että niin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeMa Syys 08, 2008 9:33 am

Minä todellakin tykkään glass skinistä!
Ja todellakin toivotaan että levy menee myös parempaan suuntaan : / Mitäs muita kappaleita levyllä on?

Se sinkkuhan muuten julkaistaan huomenna : O Ja se tulee minulle kotiin kun mirri music kaivaa omat senkkunsa japanista >: )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTi Syys 09, 2008 4:40 pm

ääh, ihan epäreilua 8"")
itsekkin haluan sen~ :o
En ole kuullut ainakaan vielä muista levyllä olevista kappaleista.. Kun saatte selville niin ilmoitelkaahan o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeKe Syys 10, 2008 9:54 am

Joo täytyy kattella jos tulee vaikka vastaan :o
Koska tuo sinkku nyt julkaistiin. Eikö se ole ihan näinä päivinä? Kauanko kestää japanista mirri musicille? koska saan sinkkuni >: )

Näin muuten diruista viime yönä unta O__o Se oli hassu uni. Ne tuli esiintyyn suomeen, mutta en saanut lippuja. Si olin ihan angst ja vaeltelin mettässä (keikkaympäristön läheisyydessä, toivoin kuulevani musiikin sinne kauemmaksikin) ja sitten tuli vastaan sellanen pieni aidattu paikka. Ja siellä dirut ilosesti soittelee ilman yleisöä ja vetää kaljaa sielä : D
Sitten menin sinne ja kyo vei mut kierrokselle niitten paikas ja kattelin kun shinya soitti rumpuja ja ja ja ja die ja kaoru pelleili kitaroilla jtn. Toshiyaa ei tainnut unes olla ollenka : O

Seoli helmee! tän päivän olenkin sitten kuunnellut koko ajan pelkästään diruja : DD


10. syyskuuta on TÄNÄÄN : OO
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeKe Syys 10, 2008 11:07 am

Tuplapostaus.

SA BIR
VINUSHKA
RED SOIL
DOUKOKU TO SARINU
TOGURO
GLASS SKIN
STUCK MAN
REIKETSU NARISEBA
WARE, YAMI TOTE…
BUGABOO
GAIKA, CHINMOKU GA NEMURU KORO
DOZING GREEN
INCONVENIENT IDEAL

Lähde on Dir en grey official site
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeKe Syys 10, 2008 8:44 pm

Wootsis, kiitos Nana o/
Ää, mäkin haluan sen sinkun 8"") en sitä kuitenkaan tule saamaan, saan kuulemma sitten sen levyn, mutta en sinkkua. Julmaa 8<<

Mulla sama! oon nyt viimesen päivän aikana kuunnellu vain ja ainoastaan diruja! \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeKe Syys 10, 2008 10:07 pm

; ) ei kestä.
Nomutta iankin sulla on sinkun musiikit.
Minä hankin tuon levynkin. Pakkohan se on kun kaikki muut elvyt löytyy paitsi kai : O Senkun kanssa saisi jostain niin aaaah.
Ja tosiaan. Onhan niitä 2 kpl sinkkuja japsipainoksena!
Takana lukeekin viel"produced by Yoshiki"
awwawwwa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimePe Loka 31, 2008 12:33 pm

Onpas muuten hämy tuo Glass skinin agitated versio. En vieläkään ole oiken tottunut siihen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Dorothy
Saippua
Dorothy


Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 18.05.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeTo Marras 06, 2008 9:56 pm

UROBOROS ENSI VIIKOLLAA~
onkos kuka tilaamaassa/tilannut?

minulla ainakin suuret odotukset - tai ainakin innolla odotan, että mitä sieltä oikein tuleee~
hihihihiii enää öö kuusi päivää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitimeKe Marras 12, 2008 12:10 am

Minulla on se ollut jo kauan koneella : D Tosin en paljon ole uskaltanut kuunnella sitä :o Sen huomasin että luojan kiitos se ei ole marrow tyylistä enään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Sponsored content





Dir en grey Empty
ViestiAihe: Vs: Dir en grey   Dir en grey I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Dir en grey
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Musiikki :: J-musiikki-
Siirry: