Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hello to all of you datikset!

Siirry alas 
+4
Muffin--
Raphael
Natsue
Nanobot
8 posters
KirjoittajaViesti
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:41 pm

Hei vaan kaikille : )

Olen siis Oulusta kotoisin oleva 14-vuotias androgyyni persoona,
joka toisinaan leikkii Death noten L:lää, ja toisinaan Dirujen dietä : D
Kaverini kertoi tästä foorumista niin päätin sitten liittyä

Musiikillisesti pidän kaikenlaisesta, ja kaikkia bändejä/artisteja on turha elkaa listaamaan. Mutta jos muutaman sanon niin An cafe, Aural vampire, Angelspit, Apoptygma berzerk, Björk, Crystal castles, Combichrist, Dir en grey, DéspairsRay, Dope stars inc., KMFDM, Marilyn manson, Moi dix Mois, Nox arcana, Opeth, Psyclon nine, the GazettE, Tori amos, Type o negative, Ulrich Scnauss, Vnv nation, ja :wumpscut: olisivat tärkeimmät : ) Genreistä tykkään kuunnella: Electronic, EBM, Indrustial, J-rock, Metal, ja Aggrotech : DD

Varsinaisesti harrastuksia minulla ei ole, mutta tykkän ulkoilla, piirrellä, siivota ( IHAN OIKEASTI XD ) , pelata pelejä, haaveilla, häiriköidä, katsella yöllä taivaalle, kaikenlaiset *hömppäjutut* kuten horoskoopit, aurat, maan ulkopuolinen elämä, ja välillä rauhoitella melko samanlaisia ystäviäni xD <3 Eikä unohdeta Cataakaan, (Dear koirani n__n) Pidän myös tyylillisesti SiSenistä ja Takuya angelin suunnittelemista vaatteista

No, ehkäpä tässä on tärkeimmät : ) Tulkaa ufot jutteleen jos vähänkään mietitte että kuka kaheli taas on eksynyt tänne! n__n Kysykää jos jotain tuli mieleen : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:51 pm

Hei meillähän on samoja bändejä! ^^
Aural vampire, combichrist, dirut, despa, Dope starssit, Manson, moissi, opeth, Psyclon menee kaikki : D Ja satunaisesti osaa noista muistakin.

Luetko paljon?

Ja tervetuloa, toivottavasti viihdyt ^^
Ja kerrohan, kuka kaverisi on? :p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:55 pm

Moi vaan! : D
Vähäkö kiva ku joku tietää noita! : DD
Lukeminen on jäänyt vähemmälle, mutta on mulla Death notea muutama Ja melkein kaikki suomeksi ilmestyneet fullmetal alchemistit : D
Veljellä on taas dragonballia ja muutama yu-gi-oh joita sitten luen : DD
Elokuvista tykkään enemmän : DD
Ja en kerro kaverista, kun en tiedä pitäisikö hän.. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:07 pm

Eli kaveri ilmottautukoon itse!

Ja tieks. Minä ja Syn7h nähtiinkin Dope starssit livenä : p
Nähnäh. (olen selkeesti sekavalla päällä. Kuumetta ja silleen)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:38 pm

Tervetuloa! ^____^
Aural Vampire :o~ Ja industrial, electronic ja EBM, sulla on selkeesti hyvä maku. Ja kyllä SiSeNkin on yleensä aika tyylikäs.
Jei, toivottavasti viihdyt. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:42 pm

Naaah~, senki mikki, ei se mua haittaa vaikka kertoisitki että mine sinut tänne eksytin :p
Heh heh heh.
Minä en oikeen osaa sinulle kommentoida ku nään sinua melkeen joka päivä ._____.
Mutta *kröhöm* happyhappy, viihdy täällä ja ole aktiivinen \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 3:38 pm

Natsue, Oliko hyvä keikka? : DD

And thank yuu all! n___n
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 6:47 pm

Tietenkin oli! : DD Aivan mahtava ^^
Kerrohan. Kahtotko sin animea tai luetko mangaa? Jos jep niin kerrohan vaikkapa muutama esimerkki sarja.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 4:15 pm

Katson toki : DD Animena olen katsonut alusta loppuun Death noten, ja Fullmetal alchemistin, ja niitä on myös mangana muutama : D Sitten olen katsonut vähän Hellsingiä, The melancholy of Haruhi Suzumiyaa (haruhiin kun on helppo samastua : D) ja Rurouni kenshiniä. Tällä hetkellä katson Ghost in the shelliä, ja Narutoa : ) Ja lasketaanko Animatrix? <3 : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 4:20 pm

Ghost in the Shell! <3
Se on parasss. ^^

Ja kyllä mielestäni Animatrix lasketaan, onhan siinäkin osa niistä jaksoista animetyyliin tehty.

Niin että moi, olen Syn7h, hauska tutustua. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 6:07 pm

Nice to meet yuu too! n___n
Suosittelen animatrixii kaikille, mielestäni aivan huippu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Angoisse
Saippua
Angoisse


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 30
Paikkakunta : Kontiolahti
Registration date : 02.03.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 7:19 pm

Hahii, en keksi mitään tähdellistä kysyttävää/sanottavaa, mutta tervetuloaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Roccck_69
Vaahto
Roccck_69


Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 16.02.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 7:53 pm

Hei! Kuuntelet mahti musaa! Jeeh^^ No joo.. niin tervetulloa vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 7:52 pm

Whoa, tänne on kommannu paljo porukkaa! : DD
Kiitoksia vielä kaikille n___n
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 9:06 pm

Tervetuloa minunkin puolestani! : )

Näytät siis tyksivän Death Notesta? \o/ Min myös! Oletko ne leffat jo katsonut? Jos et, kannattaa. Itse olen lukenut kirjat 1-6, seiskan saan huomenna ja sen lisäksi olen lukenut 11 volyymin. En perusta animesta.

Mutta oohan aktiivinen ja tuu ropettamaan! (itse en ole vielä edes päässyt peleihin koska on hieman kuollutta rope-kulttuuria.. -_-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanobot
Saippua
Nanobot


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 18.05.2008

Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 7:33 pm

Moi! En ole elokuvia vielä, vaikka pitäisi n__n;
Thank yuu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hello to all of you datikset! Empty
ViestiAihe: Vs: Hello to all of you datikset!   Hello to all of you datikset! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hello to all of you datikset!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Käyttäjät-
Siirry: