| Hello to all of you datikset! | |
|
+4Muffin-- Raphael Natsue Nanobot 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nanobot Saippua
Viestien lukumäärä : 20 Paikkakunta : Oulu Registration date : 18.05.2008
| Aihe: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 7:41 pm | |
| Hei vaan kaikille : )
Olen siis Oulusta kotoisin oleva 14-vuotias androgyyni persoona, joka toisinaan leikkii Death noten L:lää, ja toisinaan Dirujen dietä : D Kaverini kertoi tästä foorumista niin päätin sitten liittyä
Musiikillisesti pidän kaikenlaisesta, ja kaikkia bändejä/artisteja on turha elkaa listaamaan. Mutta jos muutaman sanon niin An cafe, Aural vampire, Angelspit, Apoptygma berzerk, Björk, Crystal castles, Combichrist, Dir en grey, DéspairsRay, Dope stars inc., KMFDM, Marilyn manson, Moi dix Mois, Nox arcana, Opeth, Psyclon nine, the GazettE, Tori amos, Type o negative, Ulrich Scnauss, Vnv nation, ja :wumpscut: olisivat tärkeimmät : ) Genreistä tykkään kuunnella: Electronic, EBM, Indrustial, J-rock, Metal, ja Aggrotech : DD
Varsinaisesti harrastuksia minulla ei ole, mutta tykkän ulkoilla, piirrellä, siivota ( IHAN OIKEASTI XD ) , pelata pelejä, haaveilla, häiriköidä, katsella yöllä taivaalle, kaikenlaiset *hömppäjutut* kuten horoskoopit, aurat, maan ulkopuolinen elämä, ja välillä rauhoitella melko samanlaisia ystäviäni xD <3 Eikä unohdeta Cataakaan, (Dear koirani n__n) Pidän myös tyylillisesti SiSenistä ja Takuya angelin suunnittelemista vaatteista
No, ehkäpä tässä on tärkeimmät : ) Tulkaa ufot jutteleen jos vähänkään mietitte että kuka kaheli taas on eksynyt tänne! n__n Kysykää jos jotain tuli mieleen : D | |
|
| |
Natsue Admin
Viestien lukumäärä : 365 Registration date : 09.01.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 7:51 pm | |
| Hei meillähän on samoja bändejä! ^^ Aural vampire, combichrist, dirut, despa, Dope starssit, Manson, moissi, opeth, Psyclon menee kaikki : D Ja satunaisesti osaa noista muistakin.
Luetko paljon?
Ja tervetuloa, toivottavasti viihdyt ^^ Ja kerrohan, kuka kaverisi on? :p | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 7:55 pm | |
| Moi vaan! : D Vähäkö kiva ku joku tietää noita! : DD Lukeminen on jäänyt vähemmälle, mutta on mulla Death notea muutama Ja melkein kaikki suomeksi ilmestyneet fullmetal alchemistit : D Veljellä on taas dragonballia ja muutama yu-gi-oh joita sitten luen : DD Elokuvista tykkään enemmän : DD Ja en kerro kaverista, kun en tiedä pitäisikö hän.. : ) | |
|
| |
Natsue Admin
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 8:07 pm | |
| Eli kaveri ilmottautukoon itse!
Ja tieks. Minä ja Syn7h nähtiinkin Dope starssit livenä : p Nähnäh. (olen selkeesti sekavalla päällä. Kuumetta ja silleen) | |
|
| |
Raphael Saippua
Viestien lukumäärä : 36 Paikkakunta : Tampere Registration date : 10.01.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 8:38 pm | |
| Tervetuloa! ^____^ Aural Vampire :o~ Ja industrial, electronic ja EBM, sulla on selkeesti hyvä maku. Ja kyllä SiSeNkin on yleensä aika tyylikäs. Jei, toivottavasti viihdyt. ^^ | |
|
| |
Muffin-- Moderaattori
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Oulu Registration date : 11.03.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Su Toukokuu 18, 2008 8:42 pm | |
| Naaah~, senki mikki, ei se mua haittaa vaikka kertoisitki että mine sinut tänne eksytin :p Heh heh heh. Minä en oikeen osaa sinulle kommentoida ku nään sinua melkeen joka päivä ._____. Mutta *kröhöm* happyhappy, viihdy täällä ja ole aktiivinen \o/ | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ma Toukokuu 19, 2008 3:38 pm | |
| Natsue, Oliko hyvä keikka? : DD
And thank yuu all! n___n | |
|
| |
Natsue Admin
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ma Toukokuu 19, 2008 6:47 pm | |
| Tietenkin oli! : DD Aivan mahtava ^^ Kerrohan. Kahtotko sin animea tai luetko mangaa? Jos jep niin kerrohan vaikkapa muutama esimerkki sarja. | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ti Toukokuu 20, 2008 4:15 pm | |
| Katson toki : DD Animena olen katsonut alusta loppuun Death noten, ja Fullmetal alchemistin, ja niitä on myös mangana muutama : D Sitten olen katsonut vähän Hellsingiä, The melancholy of Haruhi Suzumiyaa (haruhiin kun on helppo samastua : D) ja Rurouni kenshiniä. Tällä hetkellä katson Ghost in the shelliä, ja Narutoa : ) Ja lasketaanko Animatrix? <3 : DD | |
|
| |
Syn7h Vaahto
Viestien lukumäärä : 69 Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:) Registration date : 04.04.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ti Toukokuu 20, 2008 4:20 pm | |
| Ghost in the Shell! <3 Se on parasss. ^^
Ja kyllä mielestäni Animatrix lasketaan, onhan siinäkin osa niistä jaksoista animetyyliin tehty.
Niin että moi, olen Syn7h, hauska tutustua. : D | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ti Toukokuu 20, 2008 6:07 pm | |
| Nice to meet yuu too! n___n Suosittelen animatrixii kaikille, mielestäni aivan huippu : D | |
|
| |
Angoisse Saippua
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 30 Paikkakunta : Kontiolahti Registration date : 02.03.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ti Toukokuu 20, 2008 7:19 pm | |
| Hahii, en keksi mitään tähdellistä kysyttävää/sanottavaa, mutta tervetuloaa <3 | |
|
| |
Roccck_69 Vaahto
Viestien lukumäärä : 66 Registration date : 16.02.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ti Toukokuu 20, 2008 7:53 pm | |
| Hei! Kuuntelet mahti musaa! Jeeh^^ No joo.. niin tervetulloa vaan! | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ke Toukokuu 21, 2008 7:52 pm | |
| Whoa, tänne on kommannu paljo porukkaa! : DD Kiitoksia vielä kaikille n___n | |
|
| |
YaYa Pienen pieni saippuakupla!
Viestien lukumäärä : 114 Registration date : 17.02.2008
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Ke Toukokuu 21, 2008 9:06 pm | |
| Tervetuloa minunkin puolestani! : )
Näytät siis tyksivän Death Notesta? \o/ Min myös! Oletko ne leffat jo katsonut? Jos et, kannattaa. Itse olen lukenut kirjat 1-6, seiskan saan huomenna ja sen lisäksi olen lukenut 11 volyymin. En perusta animesta.
Mutta oohan aktiivinen ja tuu ropettamaan! (itse en ole vielä edes päässyt peleihin koska on hieman kuollutta rope-kulttuuria.. -_-) | |
|
| |
Nanobot Saippua
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! Pe Toukokuu 23, 2008 7:33 pm | |
| Moi! En ole elokuvia vielä, vaikka pitäisi n__n; Thank yuu : D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hello to all of you datikset! | |
| |
|