Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D

Siirry alas 
+3
overlow
YaYa
Monika
7 posters
KirjoittajaViesti
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 8:18 pm

Elieli, joku kaverini (en nyt ole aivan varma, kuka se niistä oli...) linkitti minulle tämän paikan ja olen aika pitkään miettinyt, uskallanko rekata. Nyt uskalsin :'D

Olen siis 17-vuotias tyttö, asun Keski-Suomessa tällä hetkellä. Elän musiikista, ja yllätys, olen keskittynyt paljolti j-rockin puolelle. :'D Joskin nykyään kuuntelen paljon muutakin, aina vähän kaudesta riippuen. Lempiyhtyeitä ovat Jinkaku Radio, Kalimero, Dir en grey, the GazettE, exist trace, kagerou, chariots, Ayabie, Calmando Qual, anti-jiiru-puolelta taasen Apulanta, t.A.T.u., Ultra Bra, Herra Ylppö&Ihmiset ovat muunmuassa lempiyhtyeitäni.

Muuta minusta? Hmm, olen luonteeltani todella vaihteleva henkilö, muutun jatkuvasti. Se yllättää minut itsenikin välillä, mutta jos minun pitäisi sanoa jotain luonteestani niin. Olen ujo ihminen, mutta puhun todella paljon, mikäli tahdon puhua. Olen positiviinen ihminen, mutta samalla myös todella tunteellinen. Olen ylpeä itsestäni, mutta taitojeni suhteen olen aika epävarma, sekä olen epävarma muiden ihmisten kanssa. Pidän huomiosta, mutta en tahdo päästää ihmisiä lähelle, tai antaa heidän koskettaa. Yleensä, tämä on vähän ihmisestä kiinnikin.

Omistan todella vilkkaan mielikuvituksen ja olen luova ihminen. Ehkä siten ei ole yllätys, että harrastan piirtämistä ja kirjoittamista? :'D Sekä nykyään myös valokuvaamista. Kirjoitan runoja, sekä j-rock-fanfictionia, muuta jos siltä sattuu tuntumaan. Tällä hetkellä minua kiinnostaa erityisesti femmen, ja jiiru-femmen kirjoittaminen.

Rakastan puhua itsestäni, jos ei huomaa. :'D Olikohan muuta. Hmm. Olen 156cm pitkä, eikä minua yleensä uskota 17-vuotiaaksi :'D horoskoopiltani olen oinas ja vuohi. Netissä liikun melko monella eri nimellä, Monika on ehkä yleisin ? Minua kutsutaankin yleensä Monikaksi. Koulussa ja kotona käytän omaa nimeäni, muuten Monikaa, ja Kaikua läheisimpien ihmisten kanssa. Puhun monia kieliä, englantia, ruotsia, saksaa, japania vähän, italiaa, ranskaa, sekä aloitan venäjän ja espanjan opiskelun.

Tällaista. Sanovat minua mielenkiintoiseksi oudoksi erikoiseksi hassuksi suloiseksi söpöksi. Ei kai muuta :'D Kysyä saa ja näin. (:

ihana
kauhea
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 9:33 pm

Huu, tervetuloa!

Sanoit eläväsi musiikista; soitatko mitään?

Jess! Lisää kirjoittajia! \o/ Nyt vauhdilla ropettamaan ja tuomaan ficcejä julki! Tuo kyllä vähän säikäytti, tuo ilmoitus että tykkäät femmestä O.O Itse olen nääs slashin ystävä~~

Olehan aktiivinen!
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 9:47 pm

Hyvä että uskalsit ei tämä ole pelottava paikka ja kaipaamme lisää aktiivisuutta ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 9:58 pm

Hei ja tervetuloa! ^^
Hyvä että uskalsit rekata : D Vaikka foorumi onkin vähän hiljempi nykyään niin toivottavasti se on silti parin kysymyskohdan täyttämisen arvoista.
Komppaan Yayaa. Soitatko mitään?

Tervetuloa ja viihtyile ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:06 pm

YaYa & Natsue, minä en soita valitettavasti mitään, se on vähän rahastakin kiinni. Tahtoisin soittaa rumpuja, tai bassoa, mutta minulla ei ole rahaa maksaa sellaista. Vanhemmat eivät tue minun harrastuksiani, eivät ole koskaan tukeneet. Pidän laulamisestakin, ja haaveilen soololaulajan urasta.

Femme on itselleni tullut vasta lähiaikoina, se tuli samalla kun kiinnostuin jiiru-tyttöbändeistä. Ja koska olen itse lesbo, koen sen kiinnostavammaksi. Luen ficcejä melko vähän, etenkin slashia, nykyään. Yritän lukea, kun aika sallii sen, kuitenkin.

Ja tämä vaikuttaa kivalta paikalta. (Ainakin kivemmalta, kuin muut foorumit, joilla olen / olen ollut). (: Toivottavasti tänne vain saadaan lisää muitakin, itse ainakin yritän houkutella ihmisiä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:12 pm

Mielestäni aika rohkeaa sanoa tuo että olet lesbo näin ihan alkuun, mutta toki tämä on suvaitseva paikka ja monet täällä ovat muita kuin heteroita. Minäkin olen bi. Tervetuloa siis sekalaiseen joukkoomme ;) aina hauskaa saada lisää ihmisiä joukkoon mukaan.

Itse kyllä ainakin täällä olen aika hyvin viihtynyt, toivon että myös sinä viihdyt ^^. Suuri toivomus täällä olisi juuri tuo että saisimme lisää ihmisiä joukkoomme.
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:17 pm

Se kyllä on ärsyttävää kun vanhemmat ei tue harrastuksia. Minä sain sellaisen 40-koskettimisen leikki-pianon 7-vuotiaana, ja vasta nyt kun täytin 14 sain täysmittaisen uuden. Ja en ole koskaan ollut tuntiakaan piano-tunnilla, mikä on ongelmallista, kun piano ei nyt ole aivan itse-opittava soitin olemassa. Tottahan osaan sitä soittaa, mutta mitään Mozartia ei minusta koskaan tule...
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:24 pm

Minä soitan nimenomaan rumpuja :o Mutta sitäkään minulla ei tuettu, eli itse keräsin rahat niihin. Huonot ne ovat, mutta ainakin minulla on sellaiset!

Ja Oven mielestä se on rohkeaa, minusta se on kunnioitettavaa. Koska no. kaikki nyt tietää joten ainakin sinut hei hyväksytään sellaisena kuin olet. ^^
Ja jep. Komppaan ovea. meitä on moneksi *bi nostaa kätensä ylös*

Kyllä tänne vielä väkeä tulee ;p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:45 pm

Minun rahat menevät matkusteluun, ja sen jälkeen cd:isiin, vaatteisiin, keikkoihin. Lisäksi tänä kesänä minulla ei ole edes töitä, ja minun oli niistä rahoista tarkoitus säästää bassoon ja Saksan-matkaan, ongelmallista.

Ja minulle se on ihan normaalia, tai siis, en minä kauheana sitä levittele täällä pikkukylässä, että olen lesbo, minusta juorutaan sitä selän takana, ja minua on kiusattu tarpeeksi muutenkin. Lisäksi perheeni ei asiaa hyväksyisi, joten salailen täällä asiaa paljolti, vaikka en tahtoisi. Itse elän kaveripiirissä, jossa suurin osa on bissejä, tai lesboja, jotenka asia on minulle ihan luonnollinen, ja näissä piireissä olen sen suhteen oma itseni.

Minä soitin joskus vähän aikaa kitaraa, mutta en koskaan oppinut sitä kunnolla, jotenkin, se on minulle äärettömän vaikeaa. Sitten luovutin. Soitin myös koskettimia vähän aikaa (veljellä on koskettimet), mutta minä itse mitään opi, velikin yritti opettaa minua, mutta hän... ei ollut kovin hyvä :'D Nyt yritän kuitenkin vielä saada itselleni töitä, että saisin rahaa säästettyä, ja ehkä joskus sitten aloitettua soittamaan jotain. Huonolta vain vaikuttaa .______.

ps. vaikutatte ihanilta ihmisiltä <:
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 10:46 pm

No Nana se on rohkeaa ja kunnioitettavaa ^^ siis tarkoitin nimen omaan hyvällä tavalla rohkeaa. No näitä väärin ymmärryksiä tapahtuu etenkin minun kohdalla puolin ja toisin, olen erittäin väärin ymmärtävä ja ymmärrettävä ihminen.

Itselle äiti osti kitaran tosin sen soitto jäänyt vähän vähäiselle kun somrmet tahtovat olla liian lyhyet ja hitaat eikä jaksa oikeen etsiä soitettavaa. Toinen syy se kun tuosta itsestään irtosi yksi kieli, sain sen kyllä takaisin mutta se taitaa hiukan epävireessä olla enkä osaa sitä virittää oikein. En sitten ole soitellut etten totu väärälle nuottikorvalle.

Edit: Itseänikin selän takana haukutaan tuosta että olen bi. Muutenkin olen joutunut kiusatuksi. Ikävää että sinullakin on tuommoista :/ en haluaisi sellaista elämää kellekkään.

Edit 2: (ajatus kulkee hitaasti) Minullakin suurin osa kavereista on bisseja taikka lesboja (homoja ei juuri mutta eipä minulla poikia kavereina oikeen edes ole) toki lähes kaikki kaverit ovat jossain muualla kuin kotipiirissäni. Nämä harvat kaverit keiden kanssa koulussa olen ovat kyllä heteroita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 5:55 pm

Tervetuloa~!! Hupia saada uusia tyyppej \o/

Paljon tuttuja bändejä löytyy :o
Toivottavasti viihdyt ja olet aktiivinen~
Takaisin alkuun Siirry alas
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:03 pm

Hei vain minunkin osalta! ^^

Minullakin on kysymys,
Onko tuo kuvasi exist tracen miko? (:
Kun se näyttää siltä aaika paljon. Voisin vannoa että se on se.

Ja tuota, minulle kaikki sanoo päin näköö että olen homo tai bi, vaikken siis ole, tai en ainaka tunnusta ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:12 pm

Hmm. Minunkaan tietääkseni Syn7h ei oole homo... Mutta en ole kyl varma :p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Monika
Saippua
Monika


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Keuruu
Registration date : 15.05.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:49 pm

Syn7h, kyllä, hän on exist tracen miko <: Kivaa, että joku tunnisti hänet, muut on paljolti tulleet selittämään minulle, että wtf, kuka ihme tuo on, olen saanut monia aika mielenkiintoisia veikkauksia :'D

se on ylinätti kuva hänestä. :o
Takaisin alkuun Siirry alas
Syn7h
Vaahto
Syn7h


Viestien lukumäärä : 69
Paikkakunta : Tietokoneesi kovalevyllä >:)
Registration date : 04.04.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:04 pm

Monika, eihän hänestä muita saakkaan kuin ylinättejä kuvia ^^

Natsue, Jos olisin homo, sinun pitäisi olla poeka, ja kaikki täällä varmasti tietää, mie eritoten, että olet tyttö ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:36 pm

Tervetuloa! ^___^
Kuuntelet aika hyvää musaa, noin niin kuin kageroun, Kalimeron ja t.A.T.u:n osalta ainakin.
Ja osaisin itsekin mielelläni noin montaa kieltä. :o
Viihdyhän täällä! ^^/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Sponsored content





Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D Empty
ViestiAihe: Vs: Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D   Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Se uskalsi viimeinkin rekata. :'D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Käyttäjät-
Siirry: