Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rakkautta Miyavin tapaan.

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 10, 2008 10:57 pm

Reita katsoi Rukia. Hän oli surullinen. Ruki oli jättänyt hänet eilen eikä Reita tiennyt mitä tehdä.
”Ruki, minä rakastan sinua enkä voi elää ilman sua.” Reita kuiskasi ja Ruki punastui. Ruki tunsi olonsa vääräksi ja hän halusi itkeä silmänsä ulos. Reitan nenä rätti valahtaa alaspäin suulle ja Reita säikähti sitä. ”Ääääääääääääk!” Reita huusi ja Ruki säikähti Reitaa. Reita näytti hirviöltä.
”Mutta Ruki, miksi sinä inhoat minua?!” Reita kysyi kyynel silmäkulmassaan. Ruki näytti ankealta. ”En minä sinua inhoa!” Ruki huusi vihaisesti.
Pian paikalle saapui jokin värikäs. Miyavi.
Miya katsoi miehiä kummastuneena:”Mitä ihmettä te täällä teette ja huudatte kun kuuluu meille asti?!!”mies huusi ja katsoi miehiä oudosti.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Seuraavana päivänä Ruki halasi Reitaa. ”Miyavi oli oikeassa Reita rakas. Minä rakastan sinua tiedätkö ihan liikaa.” Ruki alkoi itkeä ja Reita oli kummissaan. ”Sinähän inhosit minua eilen Ruki. Mikä sai sinut muuttamaan mielesi?”Reita kysyi katsellen Rukia.
Ruki pyöritti päätään. ”Etkö tiedä?” Ruki nyökkäsi vasten Reitan olkapäätä, joka oli märkä liiasta kyynelistä. ”Minä menen nyt ulos.” Ruki kuiskasi ja jätti Reitan itkeen yksin märän paitansa kanssa.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__-__-_-_-_-_---_-_-

Samassa ulkoa kuului huutoa. Reita säkähti ja juoksi kanssa ulkoovelle ja katsoi silmät kyyneleissä pihalle. Ruki makasi maassa ja jonkun oudon hullun narkkarin auto oli lytässä katulamppua päin.
”RUKI!” Reita huusi ja katsoi veristä Rukia.
”Älä huuda!” Narkkari huusi ja lähti tulemaan kohti Reitaa puukko kädeessä. Puukko osui Reitaan nopeasti ja hän kaatui maahan verisenä ja kuolleena.

Narkkari nauroi, koska kaikki oli ollut hänen suunnitelmaansa.
Narkkari oli rakastanut Reitaa lapsuudestaan asti.

Hautajaisissa narkkari paljastui Uruhaksi.

---------END!!!!--------

sori on vähän lyhyt ja muutenki on eka fic ni olkaa kilttei ^^ betaa ei kyl oo mut yritin ite sielt ettii kirjotus virheitä enkä niit paljoo löytäny ni eiköhän tää kelpaa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 10, 2008 11:02 pm

Ai niin! Kommentteja! :'''D
Takaisin alkuun Siirry alas
^^bou_-
Vesi



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 10, 2008 11:12 pm

IHANA !!!! <3<3<3

siis oot iha paras kirjottaja ! mä ainaki haluun luee niätä sun teksttei enemmä ! ja en nähny muutko yhen kirjotus virheen ehkä mut en löydä sitä enää !

JATKOAAAAAAA <33333
Takaisin alkuun Siirry alas
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 10, 2008 11:16 pm

^^boy_- kiiiitos sun kommentis kiva et pidit oikeesti!!!!!!!! ((((((((((: Jatkoo tulee ehk katotaan miten jaksan kirjottaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 10, 2008 11:48 pm

Kirjoitus virheitä itse havaitsin aika paljon. Voisit lueskella tuon läpi ja korjailla virheet tai etsiä betaajan.

Boukin voisi viestinsä lukea ennenkuin sendii.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:13 pm

No joo mistä vois löytäää betan????
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:16 pm

Vaikka foorumilta. Tai jostain ficci foorumilta. En hirveämin ole harrastanut ficcijuttuja niin en kaikista parhaista paikoista tiedä, mutta tässä nyt käy ihan sekin että joku kaveri joka osaa äidinkieltä, lukee ficcisi läpi ja korjaa virheet.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:19 pm

no ku emmä löydä enk mä käy millää ficki foorumeilla :'''( eikä mul oikee oo sellasii hyvii äidin kielen opiskelija kavereita ku meijän ope selittää moni mutkasesti ://
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:22 pm

Mutta ei siihen tarvitse olla mikään hyvä äidinkielessä : D Kun katsoo vaan että siel on oikein sanat kirjoitettu tms.
Jos minä muokkaan tuota sinun ficciä nyt vähän? Poistan ne pahimmat kirjoitusvirheet sieltä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
ihhihi
Saippua
ihhihi


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 10.05.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:26 pm

oookei kiitos <333
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 12:50 pm

Nyt sieltä on suurinosa kirjoitusvirheistä elminoitu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeSu Toukokuu 11, 2008 1:01 pm

Hmm. mistähän aloittaisin. Ensinäkin ficin esittelyt ovat puutteelliset ja niiden parannusta jatkossa. Ficin rakenteeseen mutenkin voisi kiinnittää huomiota ja juonen kuljetusta voisi kehittää myöskin. Itse olin juonen kulusta aika ajoin hikan pihalla. Tapahtumia voisi myös hiukan monisanaisemmin kuvailla.

Lopputulos siis, en ollenkaan tykännyt tuosta ficistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2008 9:26 pm

Pyydän jo kauheasti anteeksi etukäteen!

Lainaus :
Samassa ulkoa kuului huutoa. Reita säkähti ja juoksi kanssa ulkoovelle ja katsoi silmät kyyneleissä pihalle. Ruki makasi maassa ja jonkun oudon hullun narkkarin auto oli lytässä katulamppua päin.
”RUKI!” Reita huusi ja katsoi veristä Rukia.
”Älä huuda!” Narkkari huusi ja lähti tulemaan kohti Reitaa puukko kädeessä. Puukko osui Reitaan nopeasti ja hän kaatui maahan verisenä ja kuolleena.

Narkkari nauroi, koska kaikki oli ollut hänen suunnitelmaansa.
Narkkari oli rakastanut Reitaa lapsuudestaan asti.

Hautajaisissa narkkari paljastui Uruhaksi.
Tässä kohti minä itkin silmät päästäni. Eikä hyvällä tavalla.
1) "säkähti" *tear*, kai sie sentään wordillä kirjotat?
2) "ulkoovelle" okei, selvästikkään et.

Ja tarina oli hieman tyyliin "A rakasti B:tä, C tuli ja neuvoi, B ymmärsi, sitten kaikki kuoli. Loppu."-tyylinen. En tykännyt... : <
Eli paremman saisi jos käyttäisi hieman enemmän aikaa kirjoittamiseen, ja kuvailisi huomattavasti enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rakkautta Miyavin tapaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Rakkautta Miyavin tapaan.   Rakkautta Miyavin tapaan. I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rakkautta Miyavin tapaan.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Luomisen tuska :: Ficci komero-
Siirry: