Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offtopicin kohtalo?

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeKe Huhti 16, 2008 9:15 pm

Jep. Elikä tässä olen itsekseni pohdiskellut.
Onko kukaan muu huomannut että vain Offtopic elää?
En ole tyytyväinen tilanteeseen, ja kun niin hassusti on päässyt käymään, että olen admin, niin minun sanallani on valtaa.

Elikä. Keskustelimme moderaattori Minnakon kanssa asiasta vakavasti ja palverin lopputulos oli että suljen offtopicin.

Miksi?
Koska tämä ei ole offtopic foorumi. Olen admin ja haluan että foorumillani puhutaan asiaa eikä pelkästään offia.

Koska?
Heti tämän viestin jälkeen.

Palaako se vielä?
Kyllä se palaa. Heti kun muut keskustelut lähtee käyntiin niin offtopic avautuu välittömästi.


Olen pahoillani niille joille tämä aiheuttaa aivoverenvuodon, mutta niin se on.
Jos haluatte vain offata niin tehkää uusi foorumi. Silloin en ole adminina sielä joten voitte tehdä kuten haluatte.
Näintäälä.

Kommentit, valittamiset, mielipiteet ja kaikki vastaava saadaan laittaa tähän ketjuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeKe Huhti 16, 2008 9:19 pm

Itseasiassa olen kanssasi aivan samaa mieltä! mikään topic ei elä vain yhden ihmisen voimin.
Siihen tarvitaan meitä kaikkia. Tälläkin hetkellä täällä on aivan liikaa turhia topicceja joita ei käytetä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raphael
Saippua
Raphael


Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.01.2008

Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeKe Huhti 16, 2008 9:26 pm

Meinasin saada kyllä hengenahdistusta tyyliin MIKÄ MUSSA ON VIKANA, kun autuaana viivyin pitkään kirjoittamassa viestiä offtopikkiin ja se sulkeutui sillä välin.
Mutta valittamista ei ole, ratkaisu on ihan fiksu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ra-phael.livejournal.com
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeTo Huhti 17, 2008 3:18 pm

Köh ja joo. Nanan kanssa juteltiin lisääkin eilen, ja Nana uhkasi sulkea koko foorumin, jossei ala muutosta tapahtumaan. Ja olen itsekin samaa mieltä, on ahdistavaa katsoa kuinka offtopic vain kasvaa ja muut on ihan tyhjinä.

IHMISET HEI!

Täällä on muutakin tekemistä. Ropetus (mä kyllä lagaan siellä aika hitosti, anteeksi -____-") ja voitte omankin ropen tekaista, mielipiteiden kirjoitus, uusien aiheiden tekeminen, sellaisten, joista haluaa puhua. Omien mielipiteiden jakamista ja taiteilua ja ficcailua (ja kommentointia toki).

Kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 8:32 pm

Anteeksi tuplat, mutta haluan, että tätä luetaan. Voin myöhemmin editoida sitten, mutta joo.

Huomaatteko ihmiset, kuinka paljon Kyoton aktiivisuus on laskenut, kun offtopic suljettiin? Kävin täällä pikaisesti neljä tuntia sitten, ja vastasin muutaman postaukseen nopeaa. Nyt, puoli yhdeksän, kun tulin, täällä ei ollut YHTÄÄN postausta. Ennen täällä sai käydä tunnin välein postaamassa, ettei vain tipu kärryiltä.

Hitto.

Oikeasti.

Anteeksi, mua ottaa päähän tällä hetkellä ja rajusti.
Takaisin alkuun Siirry alas
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 10:08 pm

Anteeeksi minä taidan olla syyllinen asiaan... kun minun saapumisen jälkeen kuulemma alkanut hiljenemään. Ei minun olisi vissii pitänyt tulla tänne sotkemaan. Minun varmaan kannattaa häipyä niin tämä palaa entiselleen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:10 am

overlow, sun olisi oikeasti pitänyt nähdä millainen tämä oli ENNEN kuin sä tulit. Sä olet tehnyt tästä paikasta aktiivisemman, OIKEASTI. Enkä suostu kuulemaan edes mitään muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bad_Alice
Vaahto
Bad_Alice


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 37
Paikkakunta : Neverland
Registration date : 13.01.2008

Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeTo Huhti 24, 2008 11:01 am

ahaaa. nyt ymmärrän miks offtopic on suljettu. no hyvä juttuhan tuo on ^^
voi, kumpa aikaa olis rajattomasti niin täälläkin ehtisi käydä paaaljon useammin.
toivottavasti tämä foorumi nyt ei kuole yhtää mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://p2.foorumi.info/mussukkafoorumi/index.php
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimeTo Huhti 24, 2008 12:10 pm

Antaa sen offtopicin olla vain lukossa,
minua se ei ainakaan haittaa 8D

Nojoo, on siinä hiukkasen perää että aika_PALJON me sinne kirjoiteltiin,
joten hyvä se on että se pysyisi kiinni pitemmänkin aikaa.

Tämä kyllä käy täällä o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimePe Huhti 25, 2008 10:47 pm

Ei kuulu tämäkään tänne, mutta joo. Haluaisin puhua tänne kommentoinnista.

Oikeasti ihmiset. Haluaisin, että täällä lähtisi keskustelu hieman kulkemaan. Toivoisin, ettette te kertoisi vain omaa mielipidettänne, vain kirjoittaisitte myös kysymyksiä, muita mielipiteitä, esimerkkejä, omia kokemuksia jne. jne. Silloin ei keskustelu jämähtäisi niin paikoilleen kuin nykyään, kun kaikki vain kertovat oman mielipiteensä. On vaikeaa mennä puhumaan, kun kaikki vain kertovat itsestään, eivätkä jatka sitä, kysy mitään, jatka keskustelua. Topiceissa voi puhua muistakin, kuin siitä, mitä topicin pystyynpanija sanoo.

Olkaa kilttejä, kehittäkää kommenttejanne, koska mä ainakin haluaisin keskustella oikeasti teidän kanssa, olette kaikki varmasti todella mukavia ihmisiä ja hauskaa seuraa.

Kiitos.

/typo.

//ichi, kiitos.


Viimeinen muokkaaja, minnako pvm Pe Huhti 25, 2008 11:16 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimePe Huhti 25, 2008 11:09 pm

Minna o iha oikiassa. Koska jos perustetaa topikki, jossa kysytää mielipiteitä johonki, yleensä ihmiset vastaa oman mielipiteen asiaan, ei kommentoi muitten mielipiteitä, kysy tai muute edistä keskustelua. Kyllä, se oma mielipide on tärkeä, en tarkota sitä, mutta se keskustelun edistäminen ois mielettömän hyvä juttu. Koska tää pidemmän päälle kuolee, ellei tänne tuu koko aja uusia topikkeja. Vanhoistaki aiheista saa hyviä keskusteluja.
Komppaan siis minnaa.

En tiiä onko ihmiset huomannu, että ku offtopik sulettii, ni kyoto kuoli aikalailla. nyt tällä viikolla ja viime viikon lopussa tänne o postattu muuallekki. Sitä sen pitäs olla, vaikka offtopik olis käytössä. Offtopik o aika turha, mutta sinne o kiva offata kaikkia randomia. Mutta tuossa vähä aikaa sitte kyoton elämä perustu aikalailla offaamiseen, ja kuten nana vissii sanoki, ettei kyotoa oo luotu siihen.
Eli joo, kuulostan varmasti iha joltaki wnbmodelta, ku alan jauhamaa, että ihmisten pitäs olla aktiivisempia (en voi puhua omasta puolestani, mutta oonki ajatellu parantaa tapani). Tehkää vaikka uusia topikkeja, aiheista mistä ikinä keksitte, mutta se on sitä aktiivisuutta. Maalaisjärkiä löytyy kaikilta, ni nanan ei tarvi kytätä, että onko tuo topikki liia sopimaton tänne ymym.

Danke ~

[ tää mun viesti jäi vähä vajaaks, mutta tuun kirjottaa, ku tulee lisää mielee ~ ]
Takaisin alkuun Siirry alas
Avantra
Saippua
Avantra


Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 01.04.2010

Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitimePe Huhti 02, 2010 12:36 am

Ja nykyään tämä hieno foorumi on aika kuollut kaikkialla *itku*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offtopicin kohtalo? Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopicin kohtalo?   Offtopicin kohtalo? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopicin kohtalo?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Foorumi :: Mielipiteet & Päivitykset-
Siirry: