Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 moikkelis immeiset

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
overlow
Pienen pieni saippuakupla!
overlow


Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 32
Registration date : 28.03.2008

moikkelis immeiset Empty
ViestiAihe: moikkelis immeiset   moikkelis immeiset I_icon_minitimeLa Huhti 05, 2008 12:42 pm

OHO en oo huomannu täällä olevan tämmöstä :'D esittelyni siis tulee vähän myöhässä

Kuitenkin olen overlow, kuten lähes kaikkialla muuallakin netissä missä olen, joissakin paikoissa olen joku muu mutta niitä ei tule käytettyä nykyisin ollenkaan niin ei ole tarttenut vaihtaa. Ainoana poikkeuksena asiaan on googlen palvelut ja youtube joissa tämä jotenkin ihmeessä on ollut varattu (kuka ihmee haluu typotetun nickin?) joten niisä on perään jouduttu lisäileen jotain. Youtubessa minut löytää overlow91 nimella ja googlen sähköpostissa overlow.h@gmail.com, muita paikkoja mistä minut löytää on: galleria, last.fm, deviantART, (ii2, mietin tunnuksen poistamista ja todella harvoin edes käyn)

Nickini tulee kun kerran yhdet netti kaverit keksivät qvuugorin jonka yksi heistä oli laskimeensa saanut ja he sitten alkoivat sanoa aina kun ei tiedetty asiaa, että kysy qvuugorilta. Tässä sitten matikan tunnilla sattui näppäily virheen johdosta overflow errot (liian suuri luku) sen sitten tarkistin sanakirjasta mitä se tarkoittaa (tulva, ylimäärä, liika) ja päätin että tuotahan voisi alkaa käyttämään nettinimena. Olin silloin juuri miettimässä jotain nettinimeä ettei joka paikkaan tarvitsisi muistella tunnuksia ja olla keksimässä. kuitenkin sitten kun uudistuksen aloitin meseosoitteesta niin heti sen typosin ja välistä jäi tuo F-kirjain välistä pois, ja no se sitten jäi sellaseksi ja aloin sitä jokapaikassa käyttää.

Noniin josko sitten kertoisin itsestänikin. Asun kurikassa, joka on Vaasa-Tampere tien varrella 30km seinäjoelta ja 80km vaasasta, Tämä on hyvin pieni kaupunki asun kestustan laitamilla ja tässä on metsikköä jonkin verran ympärillä ja tuosta pari sataa metriä tietä vaasaan kohti alkaa peltoa jota sitten jatkuukin kilometri tolkulla aina panttilaan saakka jossa se hetkeksi tien vierestä katoaa muutamien talojen ollessa siinä. Ikää minulla on 16 vuotta joskin tänä vuonna tulee 17 täyteen elikkäs -91 syntynyt olen. Koulussa käyn tuolla vaasassa lukiossa joten bussissa istumista tulee, tulomatkat tosin olen useinmiten kännykällä mesessä. Aamuisin pitää herätä siinä viimeistään puoli 6 sillä bussi lähtee kuudelta, kotona taas olen noin viiden aikoihin. Joo okei mahdatte pitää minua hulluna kun jaksan tuommoista, mutta ehkä olenkin.

Nii hups unohtui asioita joten editoidaan: Harrastan siis kilpatanssia joka tällä hetkellä ajan puutteeksi tauolla tosin ohjaan kyllä edelleen yhtä ryhmää mikä on kyllä vähän toisenlaista kun tuo oma laji mutta menee sekin, ja vielä hyvä kun harrastamisesta maksetaan palkkaa käteen. Toinen lempi puuhistani onkin dataus ^^ tietokoneen kanssa tulee kyllä sitä jos tätä tehtyä, ja käyttöjärjestelmääkin monesti asennettu tähän. Olen myös korjaillut tuttujen koneitakin välillä. Itsellä koneessani on linux ja jakelu on ubuntu.

EDIT// mainittakoon vielä että mese osoitteeni on: overlow_@hotmail.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Muffin--
Moderaattori
Muffin--


Viestien lukumäärä : 130
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 11.03.2008

moikkelis immeiset Empty
ViestiAihe: Vs: moikkelis immeiset   moikkelis immeiset I_icon_minitimeLa Huhti 05, 2008 4:32 pm

Overlow! Kiva saaha sustaki esittely tänne 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




moikkelis immeiset Empty
ViestiAihe: Vs: moikkelis immeiset   moikkelis immeiset I_icon_minitimeLa Huhti 05, 2008 11:08 pm

Haa! HERNE!

Tervetuloa minunkin puolesta, vaikka täällä oletkin jo jonkin verran ollut~

On hienoa saada tänne aktiivisia immeisiä (varsinkin älyttömän hienoja sellaisia~<3)!

Kiitos, että rekisteröidyit tänne, oot ihan mahtava tyyppi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





moikkelis immeiset Empty
ViestiAihe: Vs: moikkelis immeiset   moikkelis immeiset I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
moikkelis immeiset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Käyttäjät-
Siirry: