Kyoto
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyoto


 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Narnia

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Narnia Empty
ViestiAihe: Narnia   Narnia I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2008 5:54 pm

Oletko lukenut kaikki kirjat, kenties ehkä yhden vain. Et ehkä ollenkaan, mutta omistat kaikki. Et omista välttämättä ollenkaan, mutta haluaisit lukea ne.
Tai sitten et, mutta mielipiteen voit kertoa, jos olet nähnyt esimerkiksi elokuvan.

Ite omistan Narnian yhtenä kirjana, jossa on siis kaikki. En oo saanu luettua, vaikka sen oon omistanu reilut 1½vuotta. Ei vejä puoleesa semmone monisatasivune kirja, vaikka yks onki aina vaa jonku pari sataa sivua.
Velho ja leijonan kävin kattoo elokuvissa, ja tykkäsin siitä. Muutki o tarkotus käyä kattoo, kuha tulevat 8 )

Mielipiteitä muilta, jotka o elokuvan nähäneet tai jonku kirjan esimerkiksi lukeneet :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeKe Maalis 12, 2008 5:49 pm

Itselläni on se paksu kirja, missä on siis KAIKKI Narnian tarinat.
Ja kyllä, olen lukenut koko kirjasen JA VOI JEE! KUINKA SE SITTEN SIVISTIKÄÄN KIELTÄNI! 8D Jäin silloin koukkuun siihen.
Elokuva on tultu katottua pariin kertaan, mutta kirja on aina luonnollisesti parempi.
Sen seuraavan elokuvan aijon käydä katsomassa kans, PRINSSI KASPIAN ON NÄTTI POIKA 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
~morrigan~
Vesi
~morrigan~


Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 09.01.2008

Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 7:22 pm

Varmaan ekat fantasiakirjat, jos ne siihen voi luokitella, mitä oon lukenu. Ja pikkulapsena ne oli niin ihania että itkin ihan vaan sen ihanuuden takia. =___= joo.
Sain sen ison mötikän missä on kaikki kirjat joululahjaksi pari vuotta sitten, ja olihan se vieläkin hyvä vaikka tökkikin vähän enemmän kuin sille 8v minulle.
Mut yay mä meen kans kattoon sen seuraavan leffan jos siinä on NÄTTEJÄ POIKIA!! >DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeLa Elo 23, 2008 10:39 pm

Aloin tässämiettiä että voisin ne loputkin lukea, kun tuli nyt tuo Prinssi Kaspian käytyä katsomassa :o
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
YaYa
Pienen pieni saippuakupla!
YaYa


Viestien lukumäärä : 114
Registration date : 17.02.2008

Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 5:18 pm

Veli on patistanut lukemaan niitä, mutta ei ole kovin innostanut kun en leffastakaan tykännyt... mutta yleissivistyksen vuoksi pitää se kai lukea. Joskus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Natsue
Admin
Natsue


Viestien lukumäärä : 365
Registration date : 09.01.2008

Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeMa Syys 01, 2008 10:05 am

Minä kahlaan tällähetkellä läpi taikurin sisarenpoikaa. Katsoo nyt sitten koska pääsen loppuun. Olen kyllä sen joskus lukenut, mutta se tapahtui lapissa vuonna yksi ja kaksi, joten en siitä muista enään... mitään.
Joten uudestaan nyt sitten ja tälläkertaa toivottavasti saan sitten luettua ne kaikki. Yay ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://kyoto.palstani.com
Violet
Saippua
Violet


Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 14.09.2008

Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitimeSu Syys 14, 2008 6:41 pm

Itselläni on kaikki, luin niitä lapsena mutta ne ei enää ehkä niin innosta. Jos ne aikoo lukea, niin kannattaa ehdottomasti lukea englanniksi!
Itse olen lukenut kirjat 1,2,4 ja 7. Kolmas (nimi on joku hevonen ja poika, en tiedä suomennosta) on niin tylsä, etten koskaan päässyt neljättä lukua pidemmälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Narnia Empty
ViestiAihe: Vs: Narnia   Narnia I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Narnia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kyoto :: Yleiset :: Kirjallisuus-
Siirry: